Skocz do zawartości

Zdjęcie

Regulator napięcia C-330M


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share fanbizon82

fanbizon82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 04 wrzesień 2012 - 18:21

Regulator napięcia C-330M Witam
Proszę o wyjaśnienie czy w C-330M może być zamontowany regulator RG 15C .Własnie dziś sprawdzając powód ciągłego świecenia się kontrolki od ładowania zobaczyłem przypadkiem ,że mam zamontowany zamiast RG 15 m RG 15c.Ciągnik dostałem w spadku i dopiero go poznaje.Jeżeli tak to proszę o info jak go podłączyć.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulator napięcia C-330M Dzisiaj, 17:26
  •  

#2 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 04 wrzesień 2012 - 19:37

Regulator napięcia C-330M Raczej nie będzie pasować bo 30 miała plus na masę , a m-ka minus. Jaki masz symbol prądnicy?

Edytowany przez zorzyk2, 04 wrzesień 2012 - 19:49.


#3 Share strd

strd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2012 - 21:56

Regulator napięcia C-330M Mki mają już akumulatory podłączone po nowemu

#4 Share Obszarnik

Obszarnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 01 październik 2012 - 13:55

Regulator napięcia C-330M Witam
Sory za odkop ale nie chcę zakładać nowego tematu - Czy ktoś może potwierdzić że regulatory "c" i "m" są różne? Zdaję sobie sprawę że inny symbol oznacza że się jakoś róznią, ale podobnie jak autor tego tematu próbuję zlokalizować przyczynę żarzenia się kontrolki na wyższych obrotach i zastanawia mnie ten regulator. Wymieniałem go jakiś czas temu ale problem znów powrócił, tylko nigdy w sklepie nie zastanawiałem się że może być różny regulator do zwykłego c330 i do 330M. A ja mam własnie C330M z 1991 roku, minus na masie. Kupiłem już szczotki do prądnicy ale ciągnik ma mały przebieg i szczotki są w doskonałym stanie. Myslałem oczywiście o zmianie na alternator, ale porządny nowy altek pasujący "plug&play" kosztuje u mnie w sklepie 300-400zł, a do tych z allegro jakoś nie mam zaufania. Biorąc pod uwagę że ciągnik robi góra 200mth w roku na razie daruję sobie wymianę, ale wciąż szukam usterki.

#5 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 01 październik 2012 - 18:15

Regulator napięcia C-330M kolego jedź na szrot po alternator, za coś dobrego zapłacisz max. 100zł, a pewnie bardziej 50-70zł, i będziesz miał spokój

#6 Share Obszarnik

Obszarnik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 02 październik 2012 - 09:20

Regulator napięcia C-330M Zdaję sobie sprawę że alternator pewnie rozwiązałby te problemy ale wczoraj po południu popytałem trochę po sklepach i faktycznie do c330M ma być regulator typu "m" :) Kupiłem taki (mam nadzieję że porządny bo nie byl tani - pewnie za trzy takie bez problemu kupiłbym już na allegro jakis altek), wymieniłem i kontrolka wreszcie przestała mnie denerwować :)

#7 Share ukasz

ukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 02 październik 2012 - 20:34

Regulator napięcia C-330M może i kontrolka nie świeci ale po włączeniu świateł to o ładowaniu już można zapomnieć praktycznie
sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

#8 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 październik 2012 - 21:58

Regulator napięcia C-330M Ja do swojej c360 założyłem od poloneza i spokój z ładowaniem a kupiłeś regulator napięcia i dałeś 80 zł a za alternator
dał byś http://moto.allegro....2660669138.html plus przesyłka i też masz rok gwaranci a z ładowaniem już by nie było problemu.Ale nie ma się co ludziom sprzeciwiać bo każdy ma swoje zdanie. :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulator napięcia C-330M Dzisiaj, 17:26
  •  

#9 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 25 listopad 2012 - 16:06

Regulator napięcia C-330M a macie może gdzieś schemat instalacji elektrycznej ciągnika URSUS C-330M z roku 86/87? Wersja z prądnicą, plusem na masę i czujką w skrzyni aby uruchamiać silnik na luzie.
Czy da się bez większych kombinacji zrobić światła awaryjne tak aby działały nawet przy wyjętym kluczyku? Pytam bo fabrycznie ich nie było. Aletrnatora nie mam zamiaru zakładać.

Przemyślenia się pojawiają gdyż stare kable próchnieją i pewnie za kilka lat pojawią się problemy a z racji że okres luźniejszy, prądnicę przejrzeliśmy, teraz tulejki w rozruszniku się wymieni oraz włącznik podgrzewania świec się przejrzy to zostaną kable do wymiany.Wtedy można by założyć też inny przerywacz i zrobić awaryjne działające bez kluczyka.
Kupno gotowej odpada bo cienkie kable z chińskiej miedzi.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#10 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 25 listopad 2012 - 16:57

Regulator napięcia C-330M M-ka powinna mieć minus na masę, to jedna z modernizacji tego ciągnika. Zwykła miał plusa na masę.

#11 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2012 - 17:21

Regulator napięcia C-330M Zgadza się C-330M miały jak C-360 minus na masę przynajmniej wszystkie te z którymi się spotkałem tak miały.
Więc cała różnica między zwykłą c-330 a M była inna prądnica z regulatorem i dodatkowo czujnik w skrzyni.
Więc miało można bazowac na schemacie zwyklej 30.
A żeby awaryjne działay bez stacyjki wystarczy bezpiecznik od tego obwodu podpiąc np.: w stacyjce do styku 30 czyli zasilania z akumulatora.

#12 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 25 listopad 2012 - 19:13

Regulator napięcia C-330M

M-ka powinna mieć minus na masę, to jedna z modernizacji tego ciągnika. Zwykła miał plusa na masę.

nasza fabrycznie miała plus na masie. Kupiona rok później przez sąsiada już minus na masie.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#13 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 25 listopad 2012 - 20:06

Regulator napięcia C-330M Jeśli tak, to schemat c-330 byłby właściwym.

#14 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2012 - 21:11

Regulator napięcia C-330M W takim wypadku różnica na schemacie to tylko czujnik w skrzyni wpięty szeregowo z włącznikiem a rozrusznikiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulator napięcia C-330M Dzisiaj, 17:26
  •  

#15 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 25 listopad 2012 - 21:18

Regulator napięcia C-330M I jeszcze oprócz czujnika w skrzyni, jeśli dobrze pamiętam te co miały sprężarkę to były wyposarzone w czujnik nabicia butli w postaci kontrolki

Podobne tematy