kotwczapce

Blokujące hamulce

Polecane posty

kotwczapce    30

Witam.W moim (u znajomego też) 82TSA hamulce nie hamują lub po nawet niewielkim naciśnięciu blokują koła. Co za gówno. Ostatnio wyczyściłem okładziny, założyłem nowe uszczelki, ponieważ wcześniej nie hamował wcale i teraz to... Czy coś źle złożyłem, ale inaczej chyba się nie da. Pomocy...


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarz12    21

W moim MTZ terz blokują się hamulce, powodem tego jest np. zbyt wilgotne powietrze, lub dostanie się wody na szczęki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprężynki było wymienić które ściągają rozpieraki. To często ich wina. Są krótkie i szybko sie naciągają.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarz12    21

Ja osobiście staram się ciągnik wstawiać pod dach, to dużo pomaga, a te kulki między tarczami to natrzyj lekko smarem grafitowym, powinno pomóc na jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Przyjrzyj się dobrze "bębnom" hamulcowym w miejscach gdzie opierają rozpieracze, tam musi być równo, jak powierzchnia styku jest zużyta do stożka rozpieracze przy hamowaniu się klinują i z stąd to blokowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Ach te hamulce....jak wilgotna pogoda lub deszczowa to lepiej nie używać hamulców nożnych,tylko ewentualnie ręcznym hamować, kiedyś z kolegą pisałem i on miał też ten problem i doszedł do wniosku że to jest wina kiepskich tarcz hamulcowych dlatego się blokują i on kupił własnie tarcze plecione i podobno problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hamulce ah hamulce uwielbiam robić je w ruskach bo po prostu nie ma bata muszą działać. Rozbieram wymieniam tarcz, bębny myje, dociski też najpierw w ropie żeby rozruszać potem w benzynie ekstrakcyjnej, szlif i polerka bębnów i hamulce chodzą jak marzenie. Znam magików co smarują :lol: :lol: Wtedy jak opiłków sie nazbiera to nie ma prawa to działać.Żebys blisko mieszkał przyjechał bym zrobił to i dał ci gwarancje na 2 lata że muszą działać. W razie czegoś zrobil bym za free ale nie ma prawa czego kolwiek sie stać

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1310    7

cześć mam pytanie podalibyście mi kontakt albo link strony gdzie można kupić tarcze hamulcowe plecione do belarusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pytanie do bardziej doswiadczonych, co jest przyczyna gwaltownego 'lapania' hamulcow w jednym kole?

Niewazne, czy tarcze nowe, czy stare, wyczyszczone rozpuszczalnikiem, kulki lekko zwilzone grafitowym smarem. Problem jest w docisku, niby wyglada dobrze, przelozylem go do drugiego kola i problem przeniosl sie na to drugie. nie da sie jechac, bo chce lekko przyhamowac, a ciagnik prawie sie zatrzymuje.

Ale dlaczego?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj