Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik z AD-Blue


56 odpowiedzi na ten temat

#41 Share torture

torture

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 wrzesień 2012 - 08:58

Ciągnik z AD-Blue być może jest jak piszesz lecz czy to zmienia wartość pytania ? nie sądzę

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 07:56
  •  

#42 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 wrzesień 2012 - 13:29

Ciągnik z AD-Blue

Kolego Rolandgif tylko że każdy traktor z Ad-blue na wałku pokazuje 20 km więcej niż zwykły :D


Co ma system uzdatniania spalin do budowy układu napędowego WOM? coraz lepsi jesteście... :lol:
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#43 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 wrzesień 2012 - 14:31

Ciągnik z AD-Blue Jest bajer jest szpas, w końcu jest teraz czas "dożyłek" wiec małe dzieci i te troche większe o niepełnym rozumku jak dostana % to takie rzeczy wychodza :)

#44 Share CaseIHPOWER

CaseIHPOWER

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Makowa

Napisany 02 wrzesień 2012 - 19:00

Ciągnik z AD-Blue JD1052 domnie to było ? ;[

#45 Share raptownywaldek

raptownywaldek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:spadochroniarstwo,paralotniarstwo

Napisany 12 wrzesień 2012 - 14:42

Ciągnik z AD-Blue Powiem tak. Ci co narzekają,że. traktor z AD BLUE to szmelc zapewno naaet nke wiedzą co to takiego.Co do kosztów się nawet nie wypowiadam samego płynu bo w śmiesznej cenie jest przecież.
W nowych maszynach. głównie silniki JOHN DEERA powinny miec nawet wyłączony EGR.
Są firmy co to robią
www.44tuning.pl
poczytajcie,nawet podniesienie mocy daje wymierny efekt (mniejsze spalanie i lepszą elestycznośc).
Dziwię się, że ktoś kupujd 10 letni zajechany traktor bez znaczenia jakiej marki i psioczy.
Konstrukcja wychodząca z fabryki złą nie jest ale do doskonałości dużo jej brakuje.Wylaczyc AD
BLUE tez sie da tylko po co.Juz lepiej EGR.Konkluzja jest taka duży traktor dużo musi spalic mały odpowiednik mniej.Ile ma spalic mój FENDT 966 lub 939 z AD BLUE VARIO skoro ciąga 12 skib a jak cięższa ziemia to tylko 8 .3 ZETORY BY SIĘ NAPIŁY TEJ ROPY.
Pozdrawiam

#46 Share wysoki24

wysoki24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów

Napisany 13 wrzesień 2012 - 23:20

Ciągnik z AD-Blue Z adblue ciagniki mają mniejsze spalanie (w sumie ON i adblue mniejsze, niż dawniej samo ON w starych modelach).
Pozatym z tego co się orientowałem u różnych dilerów to teraz wszystkie firmy maja miec ad-blue albo przynajmniej większość.

#47 Share raptownywaldek

raptownywaldek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:spadochroniarstwo,paralotniarstwo

Napisany 18 wrzesień 2012 - 13:31

Ciągnik z AD-Blue Mam 2 FENDY 936 i 939 z Ad Blue. Nic się nie psuje nic nie zamarza i nic nie krystalizuje.Era starych poczciwych co prawda diesli lub z turbo powoli mija.Bo niby jak sobie wyobrażasz zamarznięcie dodatku Ad Blue.Jest podgrzewacz jak w filtrze paliwa..Dodatkowo mam w bloku silnika zamontowaną w przewodach wodnych zwykłą grzałkę na 230 v wystarczy wstać troszkę wcześniej i podłączyć jak komuś szkoda odpalać zmarżniętej maszyny.Choć wszystkie maszyny są garażowane to mniemam, że coś takie podgrzewanie daje.W tym roku planuję dołożyć proste sterowanie które samo załączy grzałkę odpowiednio wcześniej i samo po osiągnięciu określonej temperatury wyłączy ustrojstwo.Systemów na rynku jest w bród nawet zdalnie z pilota jest to możliwe.Prosciej zastosować instalację Ad Blue i uzyskać określoną w normach emisję spalin niż kombinować zmieniająć np komory spalania i dokładając dodatkowe rzeczy do samego silnika.
Tak jak nie wolno jezdzic nam na paliwie tylu olej z Biedronki bo moze skontrolować ITD i palic w piecu centralnego ogrzewania śmieci bo tu może zdziałac Straż Miejska np.
Te czasy już mijają bezpowrotnie.
Ktoś biadolił nad samym kosztem Ad Blue.Przecież to tanie jest jak zupka z Biedronki. Piszę o cenie za 1 litr.Kupuje się 1000 litrów i po kłopocie. Do tego elektryczną pompkę do tankowania i sprawa rozwiązana.Co do samej ekologii to właśnie w silnikach John Deera można już bezproblemowo EGR wreszcie wyłączyć.Zrobiłem tak od razu jak okazało się, że to i skuteczne i nie wpływa na osiągi silnika.
Ale też potrafię zrozumieć innych którzy chcieliby kupić jakiś traktor ale już niekoniecznie rodzimej produkcji.Zawsze według Polaka (taką już mamy mentalność) ,że lepiej 10 letniego ściągnąc np z zachodu niż 4 letni nasz.
Mi zawsze ojciec powtarzał jedno jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi.Z regóły zawsze się to sprawdza.Reasumując mało jest takich sytuacji kiedy braknie tego dodatku Ad Blue podczas pracy jest przecież i licznik i system przypomina o dotankowaniu.Podczas normalnej codziennej obsługi sprawdzić poziom i jazda w pole.
Pozdrawiam


#48 Share mom

mom

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 październik 2012 - 20:40

Ciągnik z AD-Blue jeśli ktoś się boi AD Blue może pójść w EGR czyli układ recyrkulacji spalin tyle ze z tego co wiem takie rozwiązanie wprowadził na razie tylko John Deere

jak coś polecam artykuł AD-B vs EGR http://www.rpt.pl/in...hp?content=1339
Pomogłem, dobrze gadam ??? Kliknij zieloną strzałkę -----------------------------------------> UP

#49 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 09 październik 2012 - 21:32

Ciągnik z AD-Blue EGR to jest w silnikach nawet benzynowych od lat co najmniej 15 :P
John Deere ma EGR i DPF. Może to szczegół, ale żeby nie wprowadzać błędów.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 07:56
  •  

#50 Share MF2007

MF2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze, a szczególnie przekładnie zmiany biegów

Napisany 16 październik 2012 - 21:14

Ciągnik z AD-Blue Mam ad blue w Case Puma CVX i na razie nie było z tym żadnych problemów. Zainteresowanych zużyciem paliwa w poszczególnych technologiach redukcji spalin odsyłam do strony dlg i testów powermix. Bardzo ciekawe jest zestawienie zużycia paliwa np. Fendt-ów z SCR i nowych JD 6R i 7R na DPF. Zresztą nawet Case taki jak mój pali sporo mniej od tych JD. Moim zdaniem główna zaleta SCR w porównaniu do DPF jest taka, że SCR zwraca swoją cenę w oszczędności paliwa, a DPF nie.

#51 Share oloolosz

oloolosz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorze srodkowe

Napisany 10 grudzień 2012 - 15:58

Ciągnik z AD-Blue

byłem na pokazach nh i były testy dwóch ciągników o jednakowej mocy i z takimi samymi maszynami z tym ze jeden był z ad-blue a drugi tradycyjnie na ON i spalanie w tym pierwszym było dużo mniejsze niż w tym drugim. Więc traktor z ad-blue jest oszczedniejszy

niemozliwe

#52 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 11 grudzień 2012 - 08:40

Ciągnik z AD-Blue Wątpię żeby było dużo niższe, niższe będzie, ale bez fajerwerków.
Druga sprawa to, jak wcześniej napisał kolega luckywasak ciągnik z technologią SCR nie jest oszczędniejszy, tylko silniki z EGR, czy obecnie EGR + DPF są bardziej paliwożerne. Technologia redukcji spalin SCR nie obniża zużycia paliwa tylko zastosowanie EGR, EGR + DPF je podnosi.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#53 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 11 grudzień 2012 - 17:50

Ciągnik z AD-Blue czyli silnik z SCR jest oszczędniejszy od silnika z EGR+DPF

#54 Share mom

mom

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 marzec 2013 - 19:00

Ciągnik z AD-Blue Wy tu o oszczędnościach a tu chodzi o emisje spalin :blink: zastanawiam się dlaczego rolników też mają obowiązywać normy emisyjne skoro sieją zielone xD
Pomogłem, dobrze gadam ??? Kliknij zieloną strzałkę -----------------------------------------> UP

#55 Share a8185

a8185

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja
    Hodowla bydła

Napisany 04 kwiecień 2013 - 21:08

Ciągnik z AD-Blue daj spokój to wszystko chora nagonka <_< <_< <_< ci wyzej tylko sobie portfele nabijają i szukają na czym by tu jeszcze chociaz troche skubnąć <_< <_< <_< to wszystko robi sie żałosne, że jeden tyra na skraju opłacalności a drugi durne ustawy wymysla. <_<

Ale spokojnie :) modle się codziennie o kogoś kto zrobi z tym wszystkim porządek bo już nie mogę patrzeć

#56 Share Lukasz4255

Lukasz4255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Piask
  • Zainteresowania:motoryzacja, film ,muzyka, technika rolnicza,

Napisany 05 kwiecień 2013 - 17:23

Ciągnik z AD-Blue Prawda jest taka że ciągnik z adblue pali tyle ile paliły ciągniki przed tym jak zaczeli wprowadzać te wszystkie normy emisji spalin, plus roztwór adblue. Ubytek mocy w przypadku awarii lub braku adblue w zbiorniku spowodowany jest tylko i wyłącznie przez działanie komputera sterującego pracą silnika (po prostu tak jest ustawiony). Ciągniki z systemem EGR palą sporo więcej (a cena adblue jest jednak niższa od oleju napędowego), i są słabsze z tego względu iż ich moc jest po prostu zduszona przez filtry. Oprócz tego żywotność tych silników jest mniejsza ze względu na wyższe temperatury występujące podczas ich pracy, a przez to także konieczność zastosowania wydajniejszych systemów chłodzących. Ogólnie jedno i drugie jest do du.y, ale wybierając z tych dwóch ja bym wybrał ciągnik z systemem SCR.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 07:56
  •  

#57 Share jacek3773

jacek3773

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie

Napisany 05 kwiecień 2013 - 18:04

Ciągnik z AD-Blue egr nie ma nic wspólnego z adblue poza ekologią. EGR można spokojnie ominąć bo to przecież nic innego jak dopalanie niespalonych spalin(w osobowym mam zaślepione i motor mniej kopci i jest duuuużo żwawszy), adblue też można oszukać obędzie się bez tankowania. Producenci ciężarówek już odchodzą od tego bo to kosztowna inwestycja,ale u nas małolaty się podniecają nową technologią bo kupuje się ciągnik 90km na 5h i nic się nie psuje.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy ad-blue