Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik z AD-Blue


56 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Jacentylog

Jacentylog

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 31 sierpień 2012 - 20:15

Ciągnik z AD-Blue to dobrze, że takie ciągniki mniej palą, ale dlatego właśnie wsadzili Ad blue by taniej nie było:) Życzę by te ciągniki chodziły jak najlepiej, ale sam takiego nie chcę. No i proszę nie być naiwnym myśląc, że NH daje ad blue gratis. Za darmo to boli gardło...
Porządek musi być!!!

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 06:13
  •  

#22 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 31 sierpień 2012 - 20:15

Ciągnik z AD-Blue Ludzie adblue to system oczyszczania spalin, prawnuk katalizatora i wnuk egr, to nie ma nic wspólnego ze wzrostem mocy !!
Moc w tych silnikach zależy od ustawienia turbiny, commonrail i jednostki ecu sterującej silnikiem.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#23 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 sierpień 2012 - 20:25

Ciągnik z AD-Blue

Ja mam NH T6.175 na Ad blue i jestem bardzo zadowolony i dzięki temu mało pali ma więcej mocy niż stara seria t6070 i przy ciężkich pracach nie puszcza czarnego dymku :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Bo oni poprostu podrasowali silnik na większa moc.

Ludzie adblue to system oczyszczania spalin, prawnuk katalizatora i wnuk egr, to nie ma nic wspólnego ze wzrostem mocy !!
Moc w tych silnikach zależy od ustawienia turbiny, commonrail i jednostki ecu sterującej silnikiem.


Są ludzie co myślą że 4x4 daje więcej mocy ale jak piszesz Ad Blue nie daje mocy tylko czyści spaliny, moc zalezy tylko od turbiny i dawki w pompie paliwa.

#24 Share torture

torture

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 sierpień 2012 - 20:26

Ciągnik z AD-Blue

W Chinach i w Rosji nie ma czegoś takiego jak Ad-blue,wiec ciekaw jestem po co to jest nam potrzebne?


teraz to dowaliłeś. Masz racje dobrze będzie jak będziemy się wzorować na wymienionych państwach i starać się do nich upodobnić.


O jakich ty zaletch kolego mowisz? Że niby co? powietrze bedzie czystsze? żartujesz chyba


jedną już wymieniłeś nieświadomie. czystsze powietrze :)

Edytowany przez torture, 31 sierpień 2012 - 20:29.


#25 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 31 sierpień 2012 - 21:08

Ciągnik z AD-Blue niższe spalanie i wieksza moc bierze się z tąd że silnik oddycha czystym powietrzem a nie spalinami ponownie wtłaczanymi na cylindry jak to ma miejsce w egr, co do JD i tego że nie ma scr to z dwojga złego wolę scr jak filtr cząstek stałych i co za tym idzie jeszcze wieksze spalanie

z doświadczenia maxxum 110EP na ad blue zuzywa u mnie ok 0.5l/h bo zbiornik 37l spokajnie wystarczyl na 80h czyli koszt to 0.5zł/h a spalanie w porównaniu ze starą 110 jest sporo niższe a mocy jest więcej

#26 Share Marlik20

Marlik20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, muzyka

Napisany 01 wrzesień 2012 - 09:54

Ciągnik z AD-Blue to turbina wtłacza twoim zdaniem spaliny ? a mnie się całe życie wydawało ze powietrze najlepiej zimne, np- z intercoolera, a gazy wylatujące z cylindrów tylko napędzają wirnik turbiny :)

#27 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 01 wrzesień 2012 - 13:49

Ciągnik z AD-Blue ... i przez zawór EGR część spalin spowrotem wraca do kilektora ssacego i do silnika do ponownego przepalenia

#28 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 14:28

Ciągnik z AD-Blue Bo ludzie tępe są bo jak im powiedzą że Ad Blue obniża spalanie to ludzie wierza jak głupcy a nie wiedza czemu, pali mniej bo nie ma egr dpf i innegi pier**lstwa, ale jeszcze mniej pali stary dobry np. MAN D0826 który nie ma żadnego dziadostwa, Ed Blue sie przy nim chowa.... Ogólnie największa propagande z tym "edblu" robi grupa CNH ze swoimi odkurzaczami ktore nic nie pala... a potem dumnie posiadacze NH i Case sie chwala jak malo im pala i sie nie psuja łał... Ciekawe która porzadna wielka firma usługowa jeździ na CNH-żadna.

#29 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 15:19

Ciągnik z AD-Blue O jakiej propagandzie mówisz? Ciągnik z SCR spala mniej niż jego odpowiednik z EGR, to jest fakt nad którym się nie dyskutuje. Rozmawiamy przecież o ciągnikach tego samego rocznika. Co do MANa? Racja, ale to nie ta epoka. Póki normy są takie, a nie inne, i trzeba je przestrzegać, to z dwojga złego zdecydowanie lepiej wygląda SCR. Dodatkowo po montażu boxa, otrzymujemy odpowiednik Twojego MANa.
To napisz czym jeździ porządna firma?
Fendt? - SCR
Valtra? - SCR
MF? - SCR
Case? - SCR
Claas? - SCR
NH? - SCR
JD? - EGR i DPF
"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

#30 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 15:46

Ciągnik z AD-Blue Ja sie z Toba zgadzam... Jestem przeciwko tym którzy trąbia o tym, że silnik z SCR pali najmniej i jest najlepszy i koniec, a ganie CNH dlatego, że najbardziej jedzie z tym, ta propagande widac po programie Ag...machina gdzie trabia o tym co chwila jakie to CNH najlepsze...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 06:13
  •  

#31 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 16:37

Ciągnik z AD-Blue Zapłacił CNH, o nim mówią. Wolny rynek ;)
"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

#32 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 01 wrzesień 2012 - 16:43

Ciągnik z AD-Blue tylko że njwięcej o scr to mówi NH bo u case tego az tak nie słychać

#33 Share a8185

a8185

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 727 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja
    Hodowla bydła

Napisany 01 wrzesień 2012 - 16:55

Ciągnik z AD-Blue Z ciekawosci nad tym tematem po raz drugi przeczytałem artykul w pewnym czsopiśmie. I okazuje się ze ciagnik z EGR pali tylko 0,5-1% wiecej niz z SCR wiec to chyba nie jest az tak duzo. ;)

#34 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 18:28

Ciągnik z AD-Blue Zamiast czytać wątpliwe artykułu, to polecam udać się na pokazy na hamowni lub w polu, i wtedy porównać wyniki.
"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

#35 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 01 wrzesień 2012 - 18:40

Ciągnik z AD-Blue A ile te Wasze adbluowce spalą ropy na zaoranie 1 hektara?

#36 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2012 - 18:51

Ciągnik z AD-Blue Pytanie zbyt ogólne. Za dużo zmiennych, żeby to obiektywnie ocenić. U jednego wyjdzie 12L, a u innego 24L.
Ogólnie można stwierdzić, że spali około 10% mniej paliwa, niż jego odpowiednik, o tej samej mocy, z systemem EGR.
"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

#37 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 01 wrzesień 2012 - 19:11

Ciągnik z AD-Blue Dziś orałem 1.02 ha u3512 i spalił mi 10.9 l, a czas mierzony stoperem od wjazdu na pole do wyjazdu z pola- 2godz 58 min. To te duże wcale nie oszczędniejsze tylko czasowo szybsze, a ja mam czas i mi na czasie nie zależy.

#38 Share CaseIHPOWER

CaseIHPOWER

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Makowa

Napisany 01 wrzesień 2012 - 21:39

Ciągnik z AD-Blue Kolego Rolandgif tylko że każdy traktor z Ad-blue na wałku pokazuje 20 km więcej niż zwykły :D

#39 Share JD1052

JD1052

    Slůnzok

  • Members
  • PipPipPip
  • 1186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 wrzesień 2012 - 05:36

Ciągnik z AD-Blue No dobra a wiesz dlaczego tak jest? Czy według Ciebie to może te edblu tych koni daje? A jak widze w galeii T7 220 z 3m zestawem do siewu to nie wiem co myslec :ph34r:

Edytowany przez JD1052, 02 wrzesień 2012 - 05:49.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik z AD-Blue Dzisiaj, 06:13
  •  

#40 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 wrzesień 2012 - 07:51

Ciągnik z AD-Blue Panowie po co ta żarliwa dyskusja. O ad blue jest już kilka tematów. Założyciel tematu ma prawdopodobnie 13 lat i nie kupi czy też weźmie żadnego traktora.

Edytowany przez hubertuss, 02 wrzesień 2012 - 07:52.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy ad-blue