Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mieszalnik ze śrutownikiem ssąco-tłoczącym i wagą

72 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Anka92

Anka92

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 51 postów

Napisany 26 sierpień 2012 - 11:36

Mieszalnik ze śrutownikiem ssąco-tłoczącym i wagą Witam na początku tych którzy coś tu napiszą :rolleyes:
Jestem "młodym rolnikiem" płci żeńskiej. :D Za pieniądze z premii chce kupić właśnie mieszalnik i śrutownik ssąco-tłoczący. Nie posiadam dużej produkcji, sprzedaje około 100 tuczników rocznie do tego średnio 20 byków mięsnych. Chciałam taki "średniej klasy". Nie jakąś "lipę" ale też nie "Mercedesa" wśród mieszalników. Taki dobry ale niezbyt drogi. Najlepiej sprawdzony model sprawdzonego producenta.
Jakiej firmy polecacie? Jaki mniej więcej jest przedział cenowy takich średniej klasy? Jaki byście mi polecali? O jakim zasypie? I na co zwracać uwagę? Piszcie wszystko co ważne i na co trzeba zwracać uwagę.
Proszę o odpowiedzi ;)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Mieszalnik ze śrutownikiem ssąco-tłoczącym i wagą Dzisiaj, 13:57
  •  

#2 Share Pietras892

Pietras892

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Zainteresowania:kopanie w ziemi

Napisany 26 sierpień 2012 - 11:54

Mieszalnik ze śrutownikiem ssąco-tłoczącym i wagą Na początku musisz określić sie co do wielkości tego mieszalnika... na taką obsadę to myśle że 1tonowy wystarczy
np http://allegro.pl/mi...2563165871.html

ten jest podobno ok ale są tansze i też chodzą bez zarzutu

#3 Share MalyJohn

MalyJohn

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 324 postów
  • Zainteresowania:Sport, motoryzacja, rolnictwo, wędkatstwo, muzyka :)

Napisany 26 sierpień 2012 - 12:20

Mieszalnik ze śrutownikiem ssąco-tłoczącym i wagą Witam :) U mnie w gospodarstwie pracuje zestaw Dozamech. Ma już 7 lat i do tej pory jest świetny :) Polecam i to bardzo :) Pozdrawiam płeć piękną :)

#4 Share Anka92

Anka92

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 51 postów

Napisany 26 sierpień 2012 - 12:49