Skocz do zawartości

Zdjęcie

10540 zagrzany wariuje


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share yrek

yrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KK

Napisany 25 sierpień 2012 - 23:18

10540 zagrzany wariuje Witam!
Dziś pytania i prośba o porady zwłaszcza do posiadaczy pięćserczterdziestek. Szukałem takiego tematu (jeżeli za słabo to poprawicie), ale nie znalazłem.
Idąc od początku.Gdy jest zimny wszystko jest ok. Hamulec ręczny i nożny działają jak należy, sprzęgło podobnie. Na luzie swobodnie stacza się z górki. Natomiast gdy się solidnie zagrzeje po wciśnięciu sprzęgła na biegu mocno hamuje. Na tyle mocno, że nie można wybić biegu, trzeba lekko ruszyć i dopiero wtedy. Aż silnik ma ciężko z ruszaniem z miejsca. Dziś wracając z pola zauważyłem, że wzmacniacz działa z dużym opóźnieniem, sprzęgło się zapadło i biegi nie chcą czasem w ogóle wchodzić. :( Płynu ze zbiorniczka nie ubywa, wysprzęglik, pompki i jeden cylinderek niedawno wymienione na nowe.

Ponieważ nie mam u kogo porównać pytanie-czy wszystkie ciągniki z serii x540 miały połączone sprzęgło z hamulcami? Jak wyregulować siłę działania hamulca na wciśniętym sprzęgle? Czy istnieje taka możliwość?

Sorki za chaotyczność, ale mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi. :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
10540 zagrzany wariuje Dzisiaj, 02:04
  •  

#2 Share mefix17

mefix17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wały/Nidzica/Warmińsko-Mazurskie
  • Zainteresowania:Las, motoryzacja, gry komputerowe, muzyka,

Napisany 26 sierpień 2012 - 07:43

10540 zagrzany wariuje Może problem tkwi w hamulcach, które lekko trzymają
I dla tego ma ciężko ruszyć i mocno zwalnia przy wciskaniu sprzęgła
Sprawdź czy nie nagrzewa sie zwolnica bez używania hamulców
Nie wiem jak ze wzmacniaczem

#3 Share yrek

yrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KK

Napisany 26 sierpień 2012 - 09:11

10540 zagrzany wariuje Zwolnice gorące cały czas. Popuściłem hamulce nad pedałami tak, żeby miały większy luz, też nie pomogło. ;/ Jutro poluźnię całkiem szczęki i sprawdzę.

#4 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 sierpień 2012 - 09:34

10540 zagrzany wariuje Podobny problem ze wzmacniaczem mialem w 1014, po solidnym rozgrzaniu zapalała sie kontrolka od cisnienia mikropompki, wzmacniacz działał z opóźnieniem. Okazało sie że olej Hipol kupowany z beczki z agromy jest "doskonałej jakosci" niewiele gestszy od wody jak sie nagrzeje. U mnie pomogło dolanie do skrzyni 10 litrów Hipolu GL-5 85W-140 . Po całym dniu ciezkiej pracy nic sie nie zapala i wszystko działa jak nalezy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
10540 zagrzany wariuje Dzisiaj, 02:04
  •  

#5 Share mefix17

mefix17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wały/Nidzica/Warmińsko-Mazurskie
  • Zainteresowania:Las, motoryzacja, gry komputerowe, muzyka,

Napisany 26 sierpień 2012 - 12:02

10540 zagrzany wariuje Jak gorące to najwyraźniej trzymały i mogło to też bardziej rozgrzewać olej

#6 Share Kamil1998

Kamil1998

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 620 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze

Napisany 26 sierpień 2012 - 21:05

10540 zagrzany wariuje może ci się pochwa rozkręca. Kiedyś w 3p znajomemu się rozkręciła, to aż dym szedł
Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
10540 zagrzany wariuje Dzisiaj, 02:04
  •  

#7 Share yrek

yrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KK

Napisany 27 sierpień 2012 - 21:32

10540 zagrzany wariuje Popuściłem trochę hamulce, podciągnąłem sprzęgło, nawet w miarę dało się jeździć, tylko kwestia jak wyregulować ten złoty środek.
Co do tego oleju to faktycznie będę musiał wymienić, bo w agregacie 3m (brona wirująca) po orce bez wału na trójce polowej na najniższym wzmacniaczu WOM momentami zwalniał, aż prawie stawał. Choć może miał trochę za głęgoko i za ciężko, na 2 polowej na trzecim już spokojnie szło.

Podobne tematy zetor 10540 sprzęgło skrzynia płyn nagrzany hamuje