Polecane posty

ralfMTX140    3

Uuuu 15 tys euro różnicy to sporo ;) ale za wyposażenie trzeba niestety płacić


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolejorz    3
Na 145 ha to nie lepiej 6cyl. ;) bo jak ja bym mial tyle to 6430 by nie wchodził w gre nie lepiej coś większego np. 6830 czy 6930?????????? co ty na to pomyśl tak na chłopski rozum 145ha to bardzo dużo a takim 6430 to tylko 4 obrotowy pług a 6830 to już 5 wiec masz chłopie dylemat

6830 nie da rady z 5 obrotową


John Deere 6830 Premium | John Deere 6920 S - my dream's
Lech Poznań - Duma i tradycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

a jak wygląda amortyzacja przedniej osi w tych ciągniczkach. Polecilibyście je ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anx    2

jakie sa konkretne róznice miedzy tymi dwoma wersjami classic i comfort

 

interesuje mnie model 6230 ale to chyba nie ma znaczenia w tych róznicach

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    27

panowie....ja mam właśnie dylemat...chce kupić ciągnik około 140km zawsze myślałem o JD ale przyszły takie czasy jakie przyszłyi zastanawiałem się również na CASE. po dłuższych przemyśleniach wybraliśmy jednak JD w wersi podstawowej.....i powiem wam czym się różnie od premium.....tym że w premium masz wszystko a w zwykłym dobierasz opcje te które potrzebujesz.....np skrzynie, chydrałlike opony, klimatronic itp. najważniejszą różnicą jest wnetrze i to że premium ma dodatkowe 25km w transporcie i przy pracy z wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

witek ciągniki na wschod to robimy my a każdy kto ma JD to jest koś niezależnie od wersji i wyposażenia

 

Kubi ty marz wydatek pompy 60l czy coś takiego??

 

 

he he he zabawne to co mowisz .


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WAL    1

Mam 7730 z Waterloo i nie narzekam. wszystko wykonane Solidnie i bardzo w porządku mam go 2 lata i zero awari. jeszcze mi nawet radio Blaupunkta dorzucili gratis i to takie porządne nawet i jest na nim napis John Deere :P :P

troche się zdenerwowałem bo w wakacje 2008 odpadł nam guziczek zmiany biegów taki gumowy, niby mała rzecz ale jaka ważna, Niby firma John Deere a guziki odpadają :P . Ale oddaliśmy na gwarancji i wymienili i narazie wszystko ok, ale to tylko taka drobnostka. A tak pozatym to ciagnik ŚWIETNY !!!!!!!

godny polecania, każda robota z nim to czysta przyjemność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Co masz na myśli mówiąc kabina? Widziałem na zdjęciu terminal komputera pokładowego i wiem, że hydraulika jest na elektrozaworach, więcej biegów ma wersja premium i każdy model ma dodatkowo 10km w stosunku do modeli serii classic i comfort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

@ look1990 premium nie ma elektrozaworów w standardzie, są za dopłatą. Ale polecam ten dodatek, znacznie umila pracę. Uważam, że warto wydac te kilka tyś zł więcej w końcu ciągnikiem pracujemy kilka a nawet kilkanaście lat więc zakup się rozłoży.

W wersjach premium pracują silniki Power Tech Plus 4V CR, a w zwykłych Power Tech 2V CR. W Premium amortyzowana przednia oś jest w standardzie jest komputer CommandCenter, no i wiele innych przydatnych rozwiązań.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

@m44w Od jakiego dilera brales ten ciagnik? Kupiles tego, ze zdjecia ktore wczesniej wstawiles?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopek00    0

witam.chcę kupić nowego 6930 premium.ale jest taka przykra sprawa że nie wiem co daje to premium wiem tylko tyle że są jakieś 2 monitory.ale do czego służą i poco są to nie wiem.wiec prosze was o wytłumaczenie co daje klasa premium w john deere

Połączono

Edytowano przez danielhaker

Ursus c-360
Ursus c-330
Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

kolego lepiej wez sobie wersje bez komputrea;)

no bo jak cie sie komp spierdzieli to trzeba duzo kasy na naprawe (oczywiscie to z biegiem czasu) jak ci sie glupi bezpieczik spali trzeba odrazu dzwonic po serwis... nie odpalisz go nic nie zrobisz:)

wez sobie zielonego na powershifcie bez kompa taka moja sugestia ale zrobisz jak zechcesz:)

pozdro:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Do wymiany bezpiecznika serwis wzywać? :lol:

Weź chłopczyku nie pisz takich bzdet, lekcje na jutro odrobiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

Do wymiany bezpiecznika serwis wzywać? :lol:

Weź chłopczyku nie pisz takich bzdet, lekcje na jutro odrobiłeś?

synku a jak nie wiesz czemu kur..wa ciagnik nie chce odpali ???

a przyjezdza serwis podlacza komputer i tu sie okazuje ze to bezpieczik i co??

wiec sie zamkij:P:D

dla przykladu kolega ma jd i zachcialo mu sie sluchac muzyki dal na fula slucha sobie sucha do palenia a tu nic szukaja szukaja i dalej nic wiec dzwonia po serwis podlaczyli komputer a tu sie okazlo ze bezpiecznik szlag trafil:P a za serwis trzeba zaplacic:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Chłopie najpierw sprawdzam bezpieczniki, przekaźniki, kody błędów jak nie wiem co jest to dzwonię po serwis.

 

Dał na fula, wywalił bezpiecznik i serwis wzywał. Do prawdy nie wiem czy się śmiać czy płakać. To już 100 razy musiałbym wzywać serwis, serwis to ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo5620x    3

@robertbara, racja wzywanie serwisu to ostateczność, u nas też kilka było takich sytuacji, sprawdzenie bezpieczników zaoszczędziło trochę kasy


C330M
John Deere 5620
John Deere 6430

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz197    0

Jestem w trakcie podejmowania decyzji i nie wiem czy warto dac wiecej kasy za premium jak radzicie.Za 6330comfort z przednim TUZ i WOM,skrzynio 24/24,buciki 480/28 i 600/38 krzyczo sobie 285000 brutto a premium 330000.warto tyle dokladac :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Jak będziesz umiał i miał przy czym wykorzystać zalety premium (HMS) to warto, drugie, to podobno premium mniej pali i ma IPM. Co będzie u ciebie robił? Musisz sam sobie odpwiedzieć czy wart, moim zdaniem, to przy tym kursie Euro zakup JD nie należy do zbyt korzystnych, tym bardziej, że dużo firm ma ceny w PLN, przewalutowane przy dużo korzystniejszym kursie.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Jeszcze jakiś czas temu ( nie wiem dokładnie ile .. 1 rok???) tylko premiumki miały CR a teraz to też te zwykłe mają , moim skromnym zdaniem jak będziesz robił przeszło 1 tyś mtg na rok to można myśleć o premium a jak z 500 to śmiało można brać comfort-a no chyba że bierzesz na modernizacje to wtedy zawsze połowa mniej kasy a wtedy bym radził premium > czy sprzedać później czy coś to zawsze więcej kasy byś wziął a teraz tylko połowe różnicy byś zapłacił.


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk    6

comfort prostszy w obsłudze niema w nim tyle elektroniki co w premium no i 50 tys tańszy a za to możesz kupić pług 4 skibowy nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Automoderacja spowodowana brakiem działań administracji forum.

Edytowano przez gonzobonzobong

Chivas Regal kontra czarny Jaś wędrowniczek 2:1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj