Zetix

Zetor sam sobie zmienia żółwia i zająca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Zetix    46

Witam ,wczoraj przy talerzowaniu zetorem 12011 ok 6ha jadąc do domu przez ok 15m (skrzyżowania ronda itp) Zetor podczas już tych mniejszych obrotów na 4 biegu zmieniał sobie na żółwia ,a po dodaniu gazu PŁYNNIE jak jakaś profesjonalna skrzynia na żółwia i tak mi się dzieje prawie cały czas jak dłużej porobi i też na innych biegach (Nawet wsteczny) Czy to jest jakieś "objawy" awarii ? (Dodam ,że jak już sobie zmieni i jest na wolnych obrotach to cięęężko się kierownicą kręci ,jak by wgl tego wspomagania nie było (wszystkie płyny zalane i wymieniane) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Pompa hydrauliczna od wzmacniacza może padnięta i nie pompuje odpowiedniego ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

Jeżeli dobrze pamiętam to przy zbyt niskim ciśnieniu włączą sie zając, więc może być tak jak napisał kolega wyżej

Mało oleju lub pompke diabli biorą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

Kiedyś dostaliśmy służbową 385 i nie bardzo się firma kwapiła do tego, żeby zakupić olej, to nieraz trzeba było zmykać z lasu bo burza szła, a tu żółw się włączył, a na żółwiu, to naprawdę strasznie powolna była, a przyczyną był niski poziom oleju, który i tak wyciekał bez przerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u1212    5

Równie dobrze może to być nieszczelny mechanizm wzmacniacza. Części nie są drogie, ale rozpołowić trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam Ja odnośnie wzmacniacza w zetorze 12145 otóż dojeżdżając do końca pola orając pole żeby nie skoczył przez bruzdę włanczam żółwia podnoszę wajcha od podnosnika na dźwiganie i na żułwiu podnosi o wiele wyrzej niż na zającu i tu taki problem bo jak używam żulwia to gdzieś wycieka olej z podnośnika ale tylko gdy naprawdę rozgrzany rozbierałem już podłogę za siedzeniem w tym roku może i z cztery razy, wymieniłem wszystkie podkładki miedziane na łączeniach przewodów i dalej cieknie a olej zbiera się na wgłebieniu po prawej stronie patrząc od tyłu. mierzyłem ciśnienie na szybkozłączach i ma równe 190bar. Czy mikropompka wspomaga takrze podnośnik bo oile wiem to załącza tylko żółwia i WOM. A gdy załączam wom wajchą przy kierownicy muszę odczekać nawet 5s aż wom zacznie kręci, żółw reaguje błyskawicznie gdy tylko wajchę przestawię. Mam założony ogranicznik to znaczy śruba M10 z podkładkami przykręcona za wajchą od podnoszenia bo gdy dźwignę na max to wierza od pługa opiera o kabinę. Post pisany chaotycznie ale chyba zrozumiały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj