Zaloguj się, aby obserwować  
jarekvip99

Zetor 12145 grzeje sie po klejeniu chłodnicy

Polecane posty

jarekvip99    18

Ostatnio w zetorze byl wymieniany korek w glowicy bo troche puszczal wode i byla tez klejona chlodnica bo troche ciekla. Wczesniej chodzil na wodzie a teraz mechanik wlal petrygo i dosypal jakis proszek zeby uszczelnic chlodnice dobrze i od tamtej pory sa problemy. W transporcie i gruberze bylo ok a gdy dzisiaj oral przy 33 stopniach w cieniu ale takze o 20 gdy bylo juz chlodniej to sie grzal. temperatura szla duzo wyzej niz zawsze i gdy raz go zgasilem to za chwile wyrzucil troche plynu bo sie zagotowal jaka moze byc tego przyczyna? czy ten proszek przypchal kanaliki w chlodnicy i obieg jest slaby ze ciagnik przy ciezszej pracy tak sie grzeje? tak to sile ma taka jak zawsze i dobrze radzi sobie z plugiem. termostat tez dziala bo widze na zegarze ze po przekroczeniu 80 pary stopni za chwile temp troche spada ale potem gdy przekroczy 90 to juz nie moze go schlodzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

dokładnie, zatkały się kanaliki w chłodnicy. trzeba ją przelać pod ciśnieniem z węża(raczej nie myjką tylko z kranu) lub odlutować górną część chłodnicy i dobrać się do bebechów bezpośrednio. jakiego masz grubera? ile rzędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To normalne że pry takiej temperaturze będzie się grzała. Mi też się ciągnik dzisiaj grzał, nawet ściągłem osłony boczne to trochę pomogło.

Po drugie NIE WOLNO gasić takiego silnika, bo zawsze wodę wyrzuci i może to doprowadzić do przegrzania się silnika.Ciesz się że ci uszczelka pod głowicą nie poszła., ale może pójść jak tak będziesz robił.

Jak stajesz to niech silnik pochodzi nawet na średnich obrotach z 5 minut i dopiero go zgaś. i to się tyczy każdego razu gaszenia silnika.

Woda na lato jest dużo lepsza. Lepiej ją wlej.

Co do tego proszku to wątpie żeby miał coś wspólnego. Możesz wlać środek do czyszczenia chłodnic. Pojeździć z dzień i spuścić wodę. Na tych środkach piszę godzinę , ale to nie ma sensu. Ja dzień jeździłem i wtedy dopiero syf spuszczałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekvip99    18

dokładnie, zatkały się kanaliki w chłodnicy. trzeba ją przelać pod ciśnieniem z węża(raczej nie myjką tylko z kranu) lub odlutować górną część chłodnicy i dobrać się do bebechów bezpośrednio. jakiego masz grubera? ile rzędów?

grubera mam 3 metrowego 7 łap wiec akurat dla niego i robi dosc gleboko. moze wlasnie plyn ma trudniej sie chlodzic niz woda w tamtym roku byla woda i w upaly nic sie nie grzal. albo to wina tego proszku w chlodnicy bo chlodnica tez juz ma swoje lata i moze ja przytkalo gdzies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekvip99    18

kupile dzisiaj nowy korek do chlodnicy bo podobno moze cos byc z nim i tez przez to sie grzeje i temp dzisiaj na dworze o 4 stopnie nizsza i ciagnik minimalnie nizsza temp trzymal przy tej samej pracy ale rok temu trzymal 80 stopni. za dwa dni bedzie siew rzepaku agregatem uprawowo siewnym to wyleje z niego plyn a wleje wode i zobaczymy czy bedzie jakas roznica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj