Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie

9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share marekfendt

marekfendt

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 100 postów

Napisany 16 sierpień 2012 - 19:18

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie kupilem te prase w tym roku, glugi czs sie mencze i nieiwm oco jej hodzi, otórz moja prasa ma problem napoczatku ukrecic walek slomy przyczyna jest taka ze pasy sie skrecaja nachodza na siebie a sloma wciska sie pomiedzy pasy. pasów sa cztery szerokie. najgodzej jst na poczatku bo jak juz ukreci walek slomy to juz mozna byc spokojnym az do zaczecia nastepnej beli.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie Dzisiaj, 08:43
  •  

#2 Share rotor32

rotor32

RotoR

• Members
  • PipPipPip
  • 627 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, informatyka

Napisany 16 sierpień 2012 - 19:49

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie Powiem szczerze nie znam się na tej prasie, ale wiem że ona oryginalnie ma więcej niż 4 pasy takie wąskie, może przez zamianę tych pasów tak chodzi. Pytałem kilka osób jak im chodzą te pasowe prasy "za pare groszy" i nie mają żadnych problemów.

#3 Share marekfendt

marekfendt

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 100 postów

Napisany 16 sierpień 2012 - 19:54

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie dzieki za odpowiedz. u mnie sa 4 szerokie pasy to myslisz ze trzeba je wymienic na wazsze?

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Tylko na agroFakt.pl:

Czym zbierać zielonki? zobacz »

•  

#4 Share marekfarmer

marekfarmer

Marekfarmer

• Members
  • PipPipPip
  • 1005 postów
  • Zainteresowania:Bydło mięsne

Napisany 16 sierpień 2012 - 20:03

Rivierre Casalis rc121 problem ratujcie a ile dałeś za prase

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

#5 Share marekfendt

marekfendt

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 100 postów

Napisany 16 sierpień 2012 - 20:09