slawus

Ciągnik w przedziale 101-140 tysięcy złotych

Polecane posty

Gospodarhz    12

To nh t4 sprawdzi sie świetnie ma wałek i skrzynie 40 :) w zależności od opon da sie i szybciej , mój akurat do 43 da rade i jeździ w transporcie tylko trzeba odpowiednio dociazyc bo na pusto ok 30kmh lubi skakac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Z tego co piszesz, że chcesz nim robić to tylko Kubota M6060 lub M7060. W standardzie masz rewers hydrauliczny, 6 biegów głównych gdzie przy transporcie 6 bieg jest nadbiegiem i jedziesz 40km/h ze zmniejszoną prędkością obrotową silnika. Przyzwoita kabina z klimatyzacją i dobrym fotelem pneumatycznym Gramera. Dają też dobry tylny zaczep automatyczny i przednie obciążniki. Maszyna super zwrotna, mało pali a serwisy olejowe to po 50 godzinach wymiana silnikowego i filtru, potem co 500 silnikowy a co 1000 w skrzyni biegów, przednim moście i przednich zwolnicach. Ma obroty 540 i 540eko oraz biegi pełzające, które mogą Ci się przydać na przykład do glebogryzarki i innych maszyn napędzanych wałkiem a potrzebujących niskich prędkości. Trzeba tylko pamiętać, że biegi pełzające nie są do jazdy lub przeciągania czy przepychania czegokolwiek. Mam od ok. 2 tygodni model M7060 w wersji ROPS czyli bez kabiny i ciągnik jest bardzo dobry. Wcześniej miałem na testach ten model ale z kabiną i po porównaniu z innymi testowanymi ciągnikami innego raczej bym nie kupił pod moje potrzeby.

Tobie też proponuję odezwać się do najbliższego dilera. Przyjedzie przedstawiciel, pogadacie i poproś o ciągnik testowy. Wszyscy dilerzy mają ciągniki do testów. Przywożą zatankowany pod korek i taki oddajesz więc jedyny twój koszt to paliwo. Wcześniej zaplanuj tylko co i jakimi maszynami będziesz chciał porobić.

Pamiętaj też, że to jakiej marki ciągnik kupisz to jeszcze nie wszystko ważne jest też jeśli nie ważniejsze podejście dilera a z tym bywa niestety różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarhz    12

A jak z ceną tej kuboty ? I jak rozwiązana jest sprawa z tym zaczepem automatycznym ? W małych ciągnikach lubi byc tak ze uzycie walka wyklucza automatyczny zaczep. W nh t4 np zaczep podniesiony maksymalnie wysoko i tak przeszkadza w zamontowaniu wałka przy rozsiewaczu np a ściąganie linek jest denerwujące.. niby fajna rzecz , ale czy tak potrzebna ? Jak masz rozne przyczepy ,dyszle na różnych wysokościach , to i tak wysokość zaczepu musisz przestawić i fest mi to automatyzacja :D a i z doświadczenia wiem ze zdaza sie ze sprezyna przy dyszlu jest rozciągnięta i trzeba go przytrzymac na odpowiedniej wysokosci więc nie warto sie sugerować wieloma bajerami i kupowac ciągnik ze wzgledu na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

A jak z ceną tej kuboty ? I jak rozwiązana jest sprawa z tym zaczepem automatycznym ? W małych ciągnikach lubi byc tak ze uzycie walka wyklucza automatyczny zaczep. W nh t4 np zaczep podniesiony maksymalnie wysoko i tak przeszkadza w zamontowaniu wałka przy rozsiewaczu np a ściąganie linek jest denerwujące.. niby fajna rzecz , ale czy tak potrzebna ? Jak masz rozne przyczepy ,dyszle na różnych wysokościach , to i tak wysokość zaczepu musisz przestawić i fest mi to automatyzacja :D a i z doświadczenia wiem ze zdaza sie ze sprezyna przy dyszlu jest rozciągnięta i trzeba go przytrzymac na odpowiedniej wysokosci więc nie warto sie sugerować wieloma bajerami i kupowac ciągnik ze wzgledu na to

 

W małych ciągnikach jest dokładnie tak jak napisałeś i w tej Kubocie niestety też. Zaczep odblokowuje się ręcznie bo linki nie ma mimo, że jest na nią miejsce w zaczepie. Łatwo się wiec ten zaczep przesuwa i wyjmuje gdy jest taka potrzeba...można powiedzieć, że od paru dni nic innego nie robię  :D Automatyczny ma ten plus, że bolca nie da się zgubić  :D Cena w moim wypadku czyli ciągnik bez kabiny to 106 netto ale z ogumieniem 380/70R20 zamiast 320/85R20 i 480/70R30 zamiast 420/85R30 a do tego jest to chyba jedyny ciągnik bez kabiny z fotelem pneumatycznym Gramera i dwoma podłokietnikami co przy moich przebojach z kręgosłupem jest bardzo ważne.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarhz    12

A mozna wiedzieć dlaczego kupiles go bez kabiny ? Teraz kabiny sa przejrzyste , szczelne , jest klima i mozna robic w kazda pogode no i jest czysto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Oczywiście, że do różnych maszyn musisz zaczep dać w dół lub w górę ale jak masz automatyczny to odblokowujesz zaczep, ustawiasz na odpowiedniej wysokości, cofasz w dyszel i masz podpięte. Wychodzisz żeby podpiąć przewody i tyle. Nie musisz walczyć z bolcem bo brakuje milimetra i nie wchodzi i trzeba do kabiny lecieć żeby trochę się ruszyć itp. Przerabiam takie tematy od prawie 30 lat i wiem już jaki "bajer" to tylko "bajer" a jaki to przydatna rzecz.


A mozna wiedzieć dlaczego kupiles go bez kabiny ? Teraz kabiny sa przejrzyste , szczelne , jest klima i mozna robic w kazda pogode no i jest czysto :D

 

Czysto jest dopóki przy koszeniu kamień nie wywali szyby za grubą kasę i to w pełni sezonu więc nawet jak stać na nową to i tak często trzeba robić tym ciągnikiem bez szyby a wtedy masz mega syf w kabinie. Druga sprawa to,że mam trochę prac gdzie albo nie ma jak dojechać bo drogi pozarastane a nie będę w całej gminie gałęzi obcinał i nie po to kupuje się traktor za taką kasę żeby potem nie mieć lusterek i szyb. Jeśli zaś chodzi o pracę w każdą pogodę to większość prac w rolnictwie nie nadaje się do tego by to robić w deszczu. Od paru dni robię na łąkach, koszę, przewracam i grabię siano i powiem, że dla mnie bajka. Wiaterek wieje, zapach trawy a czas umila radio w słuchawkach. Klima jest dobra jeśli masz robić 10 godzin bez wychodzenia z kabiny. Ten ciągnik kupiłem również do takich prac gdzie trzeba często wsiadać i wysiadać. Nie trzeba ciągle trzaskać drzwiami a podłoga jest dużo niżej. Naprawdę pracuje się super takim ciągnikiem. Jak zaczyna padać to mam kurtkę przeciwdeszczową, zakładam i wracam do domu. Na zimę mam jeszcze dwa ciągniki z kabinami jak bym musiał gdzieś zimą pojechać traktorem.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarhz    12

Mamy calkiem rozne gospodarstwa bo mi sie zdaza jezdzic po kilka godzin bez wychodzenia z kabiny :) a na problemy typu pęknięta szyba jest AC :) warto je mieć , ba jak sie bierze ciągnik na prow to trzeba je mieć obowiazkowo ale co do tego nie jestem pewny , i przez 5 lat poszla tylko jedna szyba w zetorze i to z mojej winy , a z AC wystarczylo jeszcze żeby kupic olej i trochę zawleczek :D nie kwestionuje tego czy jest ci taki potrzebny ale bylem po prostu ciekaw :) nie wyobrażam sobie jednak podjazdu pod kombajn w tegoroczne żniwa bez kabiny , kurzylo sie strasznie no i taki ciągnik odpada w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pegaz3512    10

Ja ogólnie z Case 65c jestem bardzo zadowolony bo to bardzo wygodny ciągnik bez poważnych minusów. Więc jak zastanawiasz się nad nh t4 a to jest to samo to bym brał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gospodarhz    12

Również chciałem case ale byl problem z dilerem , żeby mieć wąskie koła musiałbym kupić komplet szerokich a to 20tyś bo im taki na placu zalegal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jest jeszcze 3 opcja z tej samej fabryki o której jakoś mało kto wspomina - Steyr Compakt 4075

ARGO i SDF - One DPF nie mają.

 

 

W ostatnim tygodniku rolniczym był opisywany Kioti :P Tytuł to "Tragiczny Kioti z Pronaru" czy jakoś tak (mogę się mylić co do tytułu).

 

Można prosic jakiś link do artykułu?

 

Najgorsze i chyba to co zdyskwalifikowało go u mnie to bardzo mała pojemność  tylko 2.4 l. i 73 KM, dodatki "ekologiczne" - wtrysk CR, EGR, DPF (ale to u innych również norma), ceny części, pytałem w pronarze (niestety tylko u nich można zamówić lub też u jego dilera ale cena ta sama i ceny takich rzeczy jak pompa hydrauliczna, wspomagania, sprzęgło, szyby, wtryski czy pompa paliwa są wysokie, nawet porównując do bardziej znanych marek) i częstotliwość serwisów - nie wiem czy pronar tak sobie wymyślił żeby wyciągać kasę na serwisach czy te ciągniki są tak wrażliwe ale podają że olej w silniku wymieniać co 100mth a w skrzyni i przednim moście co 400mth a warto wspomnieć że wchodzi tam prawie 70l oleju co mnożąc po 20 czy nawet nieco więcej za litr pokazuje ile może kosztować serwis, do samej pracy, komfortu, zmiany biegów, rewersu nie miałem zastrzeżeń i ciągnik bardzo mi się podobał.

 

W Majorze siedzi 2.9l i podobna moc. Z Sisu 3.3l wysiągają ponad 110KM. Takie czasy. Liczy się materiał bo może miec i 5.5l ale co z tego jak z plasteliny będzie ulepiony...

Ale z tymi przeglądami to z głowy mi wyleciało że one tak mają. Szukałem po zagranicznych stronach co ile w innych krajach jest ale nie znalazłem


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Dzięki. Ciągnik mu się felerny trafił ale serwis jeszcze gorszy skoro doprosic się nie może.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loik92    37

Witam, jesli dobrze pójdzie na wiosnę stanę przed wyborem traktora. Mam gospodarstwo mleczne o powierzchni 25 ha, z możliwością powiększenia na przestrzeni kilku najbliższych lat. Szukałbym czegoś w okolicach 120-140 tys netto o mocy do 150 km. Traktor miałby być głównym traktoem w gospodarstwie, obsługiwać pł€g, przyczepę samozbierającą, rozrzutnik, beczkę, agregat do uprawy przed siewem. Myślałem o czymś ze stajni JD (6x20) lub fendta. Ten drugi niby nbajlepszy traktor itd ale boje się trochę tych używek vario. Może koledzy byście coś poradzili, podpowiedzieli? z góry dziękuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artis    49

Witam panowie bardzo ciężki temat poruszę. Szukam traktor 100-130tys+- netto nowy musi być to specjalistyczny co to oznacza? Posiadam 25ha upraw zboże/rzepak oraz 5ha sadu (ciągle w rozwoju). Posiadam c330 oraz 912. Szukam traktora koło 55km ale ma bardzo ciężkie warunki do spełnienia, ma to być następca c330 lecz jego zakres obowiązków będzie większy tzn ma spełnić zadania w sadzie jak i w polu. Ma być to klasyczny traktor słowo specjalistyczny nie chodziło o sadowniczy... Zakres obowiązków:

-rozsiewanie nawozu min 500kg

-opryskiwacz 1000/1200l ciągany

-wszelkie drobne prace

-siew zbóż/rzepaku siewnik 3m solo

-koszenie trawy w sadzie

-opryski w sadzie

Szerokość jaką musi uzyskać to max 1,5m i do tego potrzebne będą chyba specjalistyczne opony i felgi (wąskie)

Dlaczego nie specjalistyczny? Bo jedynie to co robił by w sadzie do niczego innego by się nie przydał do tego są drogie takie traktory, te obowiązki w sadzie są konieczne ale w sumie roku ma tam mało pracy.

- odremontować c330 na błysk i przerobić go na sadownika jest firma pod grójcem tylko, że dalej będzie to staroć

-Kubola l5040, nie wiem czy poradzi sobie z pracami polowymi i do tego kabina naglak duzy ------

-kubota m6040N narrow czyli taka wąska opcja też nie wiem jak z kabinami czy japan czy naglak do tego cena koło 100-120 netto to sporo jak na kubote

-JD 5E mam dostać info za niedługo jak da się go zwęzić

-NH t4.55 już wiem, że jego min szerokość to 1,6 czyli tak średnio w fajnej opcji 115 netto

P.S macie doświadczenie jak to w praktyce wychodzi takie zwężanie? Jaką szerokość można uzyskać itp? PANOWIE LUŹNA DYSKUSJA :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzdx605    56

witam, posiadam kubote l5040 i zapewniam ze poradzi sobie nie tylko z tymi pracami które dla niej masz a zrobi dużo wiecej, u mnie rozsiewacz 1200 kg, opryskiwacz 1600 litrów, kosiarka rotacyjna, siewnik amazone 3 metry, radzi sobie z nimi bez problemu. No i wyjdzie Cię poniżej 100 tyś brutto razem z kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmr99    22

A może deutz fahr 5d za te pieniądze spokojnie kupisz i uciąg dużo większy niż Kubota 5040

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7878
Napisano (edytowany)

kolego te warunki co napisałeś to 330 by zrobila ale 330 zwężać to niema sęsu.musisz popatrzeć za nowymi ciągnikami i gwarantoje ci ze ciągniki sadownicze tez uprawiają w polu i prócz CASE I NH to wcale niesą wąskie takie.w tym przedziale cenowym co napisałeś to pare maszynek jest do wyboru.kolego na jesieni kupil deutza 85 konnego z turem stoll bez kabiny niecałą stówke dał

jak chcesz to weź miarke w kieszeń i jak będziesz oglądalciągniki to sobie pomież i zobaczysz że wcale niesą takie wąskie

Edytowano przez stempos1980

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artis    49

Panowie sprawa taka, mam zamiar trochę zmodernizować gospodarkę, sadu mam jak na razie 5ha borówki, ale widzę, że muszę się nią szczególnie zainteresować bo jednak większy dochód niż na samym zbożu czy rzepaku, decyzja będzie taka, że albo nowy traktor w pole co zrobi wszystko w pszenicy rzepaku i do tego chyba c330 będę się męczył albo 912 zostaje tylko do pługa i talerzówki a resztę wykonuje ten kompakt mam w sumie problem tylko na 1ha uprawy gdzie były pierwsze sadzone i tam jest węziej później już tego błędu nie powielałem... i też pytanie czy takiego kompakta zrobię za 3-4 lata te krzaki tak się nie rozrosną, że będę musiał specjalistycznego używać


kolego te warunki co napisałeś to 330 by zrobila ale 330 zwężać to niema sęsu.musisz popatrzeć za nowymi ciągnikami i gwarantoje ci ze ciągniki sadownicze tez uprawiają w polu i prócz CASE I NH to wcale niesą wąskie takie.w tym przedziale cenowym co napisałeś to pare maszynek jest do wyboru.kolego na jesieni kupil deutza 85 konnego z turem stoll bez kabiny niecałą stówke dał

jak chcesz to weź miarke w kieszeń i jak będziesz oglądalciągniki to sobie pomież i zobaczysz że wcale niesą takie wąskie

 

To i też robiłem, wszystkie nh jd df co stoją są raczej na klasycznych kołach do klasycznego pola więc i mierzyć sobie mogę, tak samo jak patrzeć na dane tech na stronie a w praktyce bo jedynie tego nh t4.55 dokładnie rozpracowałem to na max wąskich mogę z niego wydusić 1,7m bo oś ma 1371mm a koło wąskie ma 320mm więc dodaje jedno koło i takie cuda wychodzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

c-330 po zwężeniu na kołach 12.4 ma 135cm. możesz zobaczyć jak to wygląda w mojej galerii, ew. mogę ci wysłać więcej zdjęć. Fajnym wariantem byłby case 75N był w tym roku na TSW 140 tyś. tylko on będzie miał te 1.5m ale są i węższe, kubota też niczego sobie, jeździ w okolicy pare sztuk 5040 6040N 7040N


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Jaki ciągnik polecicie do 120-130 brutto? Ma być to główny ciągnik, około 75-80KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25259
18 godzin temu, tomeq napisał:

Jaki ciągnik polecicie do 120-130 brutto? Ma być to główny ciągnik, około 75-80KM.

Nie idź tą drogą jak klasyk mawiał. Sam kupiłem parę lat temu case jx 70 (bez programów unijnych). I z wielką chęcią zamieniłbym z dopłatą z mojej strony na 100KM. Te 70-80km w nowych ciągnikach to nie wiadomo do czego. Lekkie to i moc naciągana. Cofając decyzję dziś kupiłbym minimum JX 95, a najpewniej jakiś używany 110km - robi u mnie na około 25 ha ornego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Klamka zapadła, musi być ciągnik na MR, poza tym c360 nie wyrabia już od dawna.

 

Edytowano przez tomeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

https://www.otomoto.pl/oferta/deutz-fahr-ciagnik-traktor-same-deutz-fahr-5080-d-ecoline-nowosc-nowy-model-agrolux-410-320-oryginalna-kabina-nowosc-ID6z0M5x.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Poszukaj odpowiednika tego modelu w marce Same lub Lamborhgini - znając życie będą kilka tysięcy tańsze, dobrze potarguj i może się zmieścisz w cenie.

A jak nie to zostaje to co wyżej napisano, plus jeszcze Zetor Major lub jakieś budżetówki z ARGO ewentualnie Kioti


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
    • Przez Aleo
      Witam, jaki ciągnik do 200tys brutto(może być lekko powyżej) w przedziale mocy 80-90/95km. Chodzi o nowy sprzęt ze względu na dofinansowanie 100tys. 
      Co myślicie o deutzach? 3 cylindry trochę odrzucają, a 4 już będą droższe. 
      zetor major 80? Myślicie ze da radę z 3 pługami obrotowe, ziemie nie są ciężkie a tereny raczej płaskie. 
      Nh? Rzucajcie propozycje i jeśli mieliście styczność to fajnie by było jakiś opis do danego ciągnika dlaczego akurat ten.
       
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj