gomez104

Ursus 3512 Nierówna praca silnika

Polecane posty

zenas    11
:D w swoim MF 255 miałem podobny przypadek po takiej solidnej orce i nagrzaniu ,to na wolnych obrotach pracował jak 30-tka na dwóch cylindrach,też sprawdziłem filtry dałem do sprawdzenia też wtryski,i okazało się że jeden nie trzymał ciśnienia na wolnych obrotach,po wymianie było ok.Ale teraz po wielu już latach zauważyłem że ma tendencje podobną spadły lekko obroty na biegu jałowym i zaczyna przepuszczać.Jeżeli jeździsz na dobrej ropie ,sprawdź wtryski :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

Im dłużej o tym myślę tym więcej pomysłów przychodzi do głowy. Jednym z tych pomysłów jest zawieszający się wtrysk. Ale nie wiem czy mam rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszU    0

W moim 3512 były podobne objawy. Jak się okazało padła pompka zasilająca, a konkretnie zaworki. Ale i tak wymieniłem pompkę. Tobie też radzę sprawdzić dobrze tą pompkę. Ja włożyłem przewód paliwowy do butelki z paliwem położonej poniżej pompki. Zacząłem pompować ręcznie, ale nie chciała pociągnąć paliwa, tak więc kupiłem nową pompkę i narazie mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Powiedz jak jest z rozruchem, czy idzie dym z odmy? (Odmy czyli tego przewodu gumowego co wychodzi pod miskę olejową koło koła pasowego wału)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

Silnik pali na dotyk. Z odpowietrz skrzyni korbowej żadem dym nie leci. Mi to wygląda za zacinającą się iglicę wtryskiwacza. Ale co najciekawsze wczoraj bronowałem około 2 godzin silnik non stop na wysokich obrotach i o dziwo pracował prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

To jak tak, to spróbuj wymienić końcówki wtryskiwaczy, coś to powinno pomóc, a jak nie pomoże to chociaż bedzie miał lepsze spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

Tak tylko wymiana końcówki w wtryskiwaczu wiąże się z regulacją ciśnienie wtrysku a do sprawdzania ciśnienia trzeba mieć odpowiedni sprzęt którego nie posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    62

Ja małem taki przypadek że gdy traktor się nagrzał to tacił obroty lub wogule nie chciał wejść na nie pod obciążeniem. Na wysokich też dziwnie chodził gdy był ciepły. Najpierw był wymieniony filtr i wyczyszczony odstojnik i nic puźniej był zdemontowany bak wyczyszczony latało w nim też jakieś sitko które włożyliśmy na swoje miejsce następnie były ustawione zawory i najprawdopodobniej to one były winne ponieważ miały za małe luzy obecnie ciągnik chodzi już normalnie. A Ty dawno temu ustawiałeś zawory być może to one są przyczyną takiej pracy silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja zawsze nosze wtryski do zakładu i tam mi je ustawiają. Co do zaworów, to tak samo co by juz sciągał głowicę, niewiele mniej pracy. A po za tym, sam mozesz ustawić zawory, to nie jest problem, wiec próbuj. O ile dobrze pamiętam luz w silniku AD3.152 UR wynosi 0.2mm na zimnym silnku. Musisz jeszcze poczytać dokładnie co i jak, to było na forum, trzeba ustawić koło zamachowe współliniowo z taka kreska koło filtra paliwa. Chyba sie najpierw ustawiało zawory nr (od przodu ciągnika) 1,2,3,5 a po obrocie wałem 4 i 6. Ale nie jestem tego pewien w 100%, tyle co pamiętam jak sam ustawiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

Do ustawiania zaworów nie trzeba ściągać głowicy tylko należy zdemontować pokrywy głowicy. <_< Luzu na zaworach prawdopodobnie nie były ustawiane od nowości. Mam w domu instrukcje obsługi MF 235 więc pisze tam ile powinny wynosić luzy. ;) Musze konieczne to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Wiem, ze nie trzebe sciągać głowicy. Miałem na myśli maskę, bak i tego typu pierdoły, które skutecznie utrudniają życie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glizda    0

No tak faktem jest że przy tych ciągnikach dostęp do silnika jest dość mocno utrudniony. Ale cóż trzeba to sprawdzić jak tylko będzie czas. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    62

U nas teka awaria powstała pod koniec żniw trzeba było szybko robić to się w sumie cały dzień zszedł z rozbieraniem ustwianiem i składaniem na drugi dzień tylko maskę założyłem i w pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek926    3

Im dłużej o tym myślę tym więcej pomysłów przychodzi do głowy. Jednym z tych pomysłów jest zawieszający się wtrysk. Ale nie wiem czy mam rację.

 

 

 

masz recję z tym wtryskiem bo to samo mi się stało w moim 2812 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yngel    2

witam

 

Mam taki problem od jakiegos czasu jechalem sobie ładnie pieknie az w pewnym momencie silnik zaczal inaczej chodzic taka jakby lekkie stukanie / praca na 2 garach tylko pod obciazeniem jak jest zagrzany wystepuje to na wyzszych obrotach. Bez obciazenia mozna dac na max obroty nic sie nie dzieje.Dzisiaj miałem okazje aby ktos jechał ciagnikiem a ja posłuchałem od zewnatrz i wydaje mi sie ze przerywa na jednym garze.Wyregulowałem zaworki dzisiaj 1300Mth od nowosci byly za ciasne no ale dalej to wystepuje. Zapytalem sasiada bo duzo grzebie przy silnikach i powiedzial ze przytkany/zawieszony wtryskiwacz objawia sie taka praca.Silnik ma moc, nie kopci, nie bierze oleju po za ta dziwna praca.Na 1/3 gazu nie wystepuje to tylko wyzsze obroty.

 

PS. Macie jakies patenty na te sprezynki baku bo zdjac to pol biedy tylko wlozy bak na miejsce :/

 

Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Co do baku 3512 to podkładam kołeczki pod sróbki i podkładka idzie do góry i jakoś jakoś sie wkłada te zbiorniczki :rolleyes:

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil021    3

Co do przerywania to na sam początek wymień filtr paliwa bo objawy jakie podajesz są bardzo podobne jak przy przytkanym filtrze, lub właśnie któryś wtryskiwacz jest winien ale u mnie zawsze tego typu objawy przechodzą po wymianie filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SNAJPER2012    0

PS. Macie jakies patenty na te sprezynki baku bo zdjac to pol biedy tylko wlozy bak na miejsce :/

 

Z gory dzieki

 

 

Co do tych sprężynek i wkładania baku to najlepiej będzie jak kupisz nowe śruby, rzecz niedroga a szybciutko zamontujesz. Sam tak robiłem bo na tych używanych wytarło sie mocowanie i się kręciły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

jesli chodzi o bak to sie luzuje te sruby a do zakldania to w 2-3 osoby nalepiej robic dwoch sciska te sprezyny jakims dlugim srubokretem lub lapaka a jeden koryguje bakiem ja w tym nie widze zadnej filozofi juz to tyle razy sciagalem ze dziwi mnie wogole w czym problem (nie sciagalem sam bo samemu to mona sobie popatrzec na to)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yngel    2

dzieki za odp wymienie filtr paliwa i zobaczymy jak nie pomoze to bedziemy dalej szukac.. a co do baku to z dziadkiem robilem wg mnie te mocowanie jest z leksza nie przemyslane.. nie ma to jak w c330 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anonim1614    0

Od jakiegoś roku Ursus 3512 ma nierówną pracę silnika, moc jest i wszystko inne też jest ok, denerwuje mnie to nierówne "tykanie" i postanowiłem coś z tym zrobić. Jak myślicie co mu dolega ?

Proszę nie zamykać tego tematu. !

Edytowano przez Anonim1614

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj