Zaloguj się, aby obserwować  
WALKER

Problem z Władkiem

Polecane posty

WALKER    0

Nie wiem co jest grane. Jak ustawię wolne obroty to po chwili gaśnie.

Edytowano przez Nikita_Bennet
nie pisz z dużej litery!!-> to wbrew netykiecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Przejrzyj posty w temacie na PPR, albo spytaj się tu usera BOB32, on coś tam o tym pisał.

Niestety ten typ tak ma ;) choć zależy jak niskie te obroty.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztafek#8482;    249

pompa,pompa,pompa ;) ja też tak miałem. Nie mogłem ustawić obrotów.Wyciągłem pompe dałem do regeneracji ii teraz działa jak należy...to jest właśnie ten feler T25..delikatne uszkodzenie pompy i już mu sie coś dzieje.

 

PS.sprawdź filtry paliwa. ode tego też mogą byc takie jajca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafffffff    9

A ja wam powiem tak moj wladek ciagle mial problemy z obrotami tzn ciagle falowaly i mnie to wkurzalo(mialem juz pompe wymieniac) ale wczoraj ze znajomym mechanikiem odkrylismy tego przyczyne ...poprostu banalna. To nie pompa ,wtryskiwacze itd Tylko okazalo sie ze sruba od przewodu przelewowego tam powinna byc dziurka ale jest tak mala ze u mnie byla zapchana i paliwo nie wracalo i ciagnik sie dusil. Takze przewiercilismy otwor w tej srubce i nie uwierzycie pracuje regularnie jak pszcoleczka:))takze jesli ktos ma problem z falujacymi obrotami u T25 niech zacznie poszukiwania od tego sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Ja też z tym cudowałem to może być pompa wtryskowa, pomka zasilająca, pęknięty przewód, zapchane filtry, brudny bak, a w najgorszym przypadku ucieka ci kompresja. Niestety ja miałem z tym wszystkim problemy. Najprawdopodobniejsza przyczyna to pompka zasilająca. JAK bedziecie mieli podobny problem to zróbcie DOLNE ZASILANIE czyli podłączcie przewód do kraniku od doły baku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

to może być kąt wtrysku pompy zle ustawiony spróbuj sie właśnie tym pobawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Według instrukcji wolne obroty są koło 800 obr/min. Kiedyś mi pracował nieregularnie i przyczyną tej pracy było zasysanie powietrza poprzez uszkodzoną podkładkę miedzianą przy połączeniu ze zbiornikiem paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

a u mnie była inna banalna rzecz a była to sruba ze sprezyną od dzwigni recznego gazu, po czym mogłem ustawiać 800 obrotów i było dobrze nie spadały. A pózniej wywaliłem gąbki z filtru powietrza i obrotów obrotomirz nie łap[ie a silnik chodzi tak jakby miał zgasnać a nie gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

U mnie też tak chodzi ale te obroty są minimalnie mniejsze niż na obrotomierzu. Wujek ma dobrą pompę i jak usłyszelibyście ten traktor to dopiero powiedzielibyście co to są wolne obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

mój też tak chodzi że ledwo co sie kręci podobnie do 60 która pracuje na 4 garach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek7    0
A ja wam powiem tak moj wladek ciagle mial problemy z obrotami tzn ciagle falowaly i mnie to wkurzalo(mialem juz pompe wymieniac) ale wczoraj ze znajomym mechanikiem odkrylismy tego przyczyne ...poprostu banalna. To nie pompa ,wtryskiwacze itd Tylko okazalo sie ze sruba od przewodu przelewowego tam powinna byc dziurka ale jest tak mala ze u mnie byla zapchana i paliwo nie wracalo i ciagnik sie dusil. Takze przewiercilismy otwor w tej srubce i nie uwierzycie pracuje regularnie jak pszcoleczka:))takze jesli ktos ma problem z falujacymi obrotami u T25 niech zacznie poszukiwania od tego sprawdzenia.

 

 

św. prawda u nas gdy odkręciłem tą śrubę było sporo syfu po wyczyszczeniu chodzi regularnie przy obrotach 750( wcześniej musiałem ustawia gdzieś na 1000)

to i tak bardzo dobrze bo pompa przechodziła gdzieś 3500 mth ( a już mieliśmy wymieniać pompę) WIELKIE DZIĘKI RAFFFFFFF za dobrą radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    12

Tak koledzy nie wysylajcie ludzi do regeneracji tej pompy, oczywiscie co niektorzy z was! Jest to jedna z wielce prawdopodobnych przyczyn, ale najpierw nalezy sprawdzic mozliwe inne i nie takie kosztowne. Najpierw sprawdza sie czy uklad paliwowy jest szczyeny lub czy nie jest zapchany, czy pompka nie przepuszcza. Potem filterki. Jak to nie zadziala, to dopiero nalezy zabrac sie za trudniejsze rzeczy, czyli za sprawdzenie pompy. Mysle ze ta kolejnosc i te zabiegi powinny pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Mój T25 na wiosnę też tak chodził a dymił jak by sie paliło wymiana filtrów i pompy pomogła B) ale na wiosnę czeka go remont silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrWaw    0

Mam problem ze swoim T-25. Wczoraj dałem mu trochę w kość i niestety stracił wolne obroty, które do tej pory miał idealne ok. 800 a nawet ciut niżej(równo pracował). Teraz gdy chcę ustawić to po zejściu z 2000 po prostu gaśnie. Czy przyczyną jest jakieś uszkodzenie pompy, czy to może być inny powód. Pompa na szybkich obrotach (pow. 2000) pracuje ok. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrWaw    0

Mam problem ze swoim T-25. Wczoraj dałem mu trochę w kość i niestety stracił wolne obroty, które do tej pory miał idealne ok. 800 a nawet ciut niżej(równo pracował). Teraz gdy chcę ustawić to po zejściu z 2000 po prostu gaśnie. Czy przyczyną jest jakieś uszkodzenie pompy, czy to może być inny powód. Pompa na szybkich obrotach (pow. 2000) pracuje ok. Proszę o pomoc.

 

Wczoraj przeczyściłem układ paliwowy - wymiana filtrów itp. Jest trochę poprawa, ale jeszcze na wolnych obrotach nie pracuje równo. Czy istnieje możliwość poprawy w pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falek    0

Witam kolegów forumowiczów.

 

Mój problem z władkiem wygląda następująco. Ciągnik odpala dość ciężko,po odpaleniu praca motoru jest nierówna,po dodaniu gazu nie wchodzi na obroty,po kilku minutach gaśnie. Jednak gdy podczas pracy silnika podpompuję pompką ręczną wtedy władek pracuje stabilnie , reaguje na gaz..Jednak do poprawnej pracy trzeba by było cały czas pompować pompką ręczną.Z góry dziękuję za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

myślę, że padła pompka zasilająca- ta co jest do niej przykręcona pompka ręczna

możesz jeszcze sprawdzić zaworki- 2 śruby na klucz 19 od dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Pompy na razie bym nie ruszał,sprawdź połączenia, węrzyki,rurki, filtry. Z takimi objawami jak opisałeś się spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj