pawlis804wd

Przeglądy ciagników Farmtrac. [Połączone]

Polecane posty

farmtraczek    2

Mam zalany silnik olejem Turdus ,po gwarancji filtr oleju od Ursusa 4514 ,jest gitara

 

Jaki dokładnie turdus bo ja mam Turdus 15W40 SHPD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Jaki dokładnie turdus bo ja mam Turdus 15W40 SHPD

 

No mamy taki sam olej zalany,co szukać innego, jak jest dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

No mamy taki sam olej zalany,co szukać innego, jak jest dobrze 

 

A jakiego posiadasz farmtraca, z turbo czy bez ? A SHPD nadaje się do ciągników :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

A jakiego posiadasz farmtraca, z turbo czy bez ? A SHPD nadaje się do ciągników :)?

 

posiadam FT 675 DT , specyfikacja SHPD  oleju jest wskazana do silników z turbo

Oleje silnikowe do pojazdów ciężarowych i maszyn

TURDUS SHPD

Wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel). Zawiera

selektywnie rafinowane, odparafinowane rozpuszczalnikowo i hydrorafinowane destylaty

olejowe uzyskiwane z ropy naftowej oraz pakiet dodatków uszlachetniających o działaniu

przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności myjąco-dyspergujące,

własności smarne i lepkościowo-temperaturowe. Zapewnia doskonałe smarowanie

wysokoobrotowych, czterosuwowych silników Diesla ciągników siodłowych, pojazdów

ciężarowych, autobusów i samochodów specjalnych o ile producent dopuszcza stosowanie

oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej.

Własności:

zmniejsza zużycie elementów silnika,

zapobiega powstawaniu osadów i nagarów,

zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych,

umożliwia łatwy rozruch w niskich temperaturach,

zmniejsza ilości dolewek eksploatacyjnych,

spełnia wymogi co do emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną

pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników.

Lp. Wymagania Metody badań wg Jednostka Wartość

1. lepkość kinematyczna w 1000C ASTM D 445 mm2/s 14,3

2. temperatura płynięcia ASTM D 97 0C - 30

3. temperatura zapłonu ASTM D 92 0C 228

4. liczba zasadowa ASTM D 2896 mgKOH/g 11,00

5. wskaźnik lepkości ASTM D 2270 133

6. lepkość strukturalna CCS w - 200C ASTM D 5293 mPa*s 6 800

7. lepkość dynamiczna HTHS w 1500C ASTM D 4741 mPa*s 4,1

8. zawartość popiołu siarczanowego ASTM D 874 % m/m 1,30

Powyższe dane są typowymi wartościami uzyskiwanymi przy normalnej tolerancji partii produkcyjnych,

nie stanowią specyfikacji technicznej, z uwagi na ciągły rozwój produktu mogą ulegać zmianie

Specyfikacje, klasyfikacje:

SAE 15W/40

API CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL

ACEA E5-02/E3-96/E2-96

Aprobaty:

MB-Approval 228.3

VOLVO VDS-2

MAN M 3275

CES 20076, 2007

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez master20002
      Witam wszystkich. Jako, że jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak się po nim poruszać chciałem od razu z góry przeprosić jeżeli powieliłem już istniejący temat. Chodzi mi o to, że kupiłem kilka dni temu bizonka za 14,5 tyś. rok 1982 z sieczkarnią. Gość dużo podzespołów wymienił w nim na nowe (tak mówił i podobnie ocenił to mój mechanik z którym byłem). Kombajn ten nie kosił w ostatnie żniwa, był myty i trochę cieknie z hydrauliki. Przed sezonem chciałbym zrobić mu remont aby mnie nie zawiódł. Pierwszym moim pytaniem jest co sprawdzić i od czego zacząć? Kolejnym natomiast jest to, że podczas jazdy praktycznie przestało działać sprzęgło... Co może być tego przyczyna???
       
      Dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich użytkowników.
    • Przez Junkers
      Wiam,
      chciałem zapytać się jak to jest u was z przeglądami i naprawami gwarancyjnymi. Szczególnie interesuje mnie to czy płacicie za dojazd do siebie(klienta)??
      Ja mam zakupiony ciągnik w Agrohandlu we Woźniakowie k/Kutna i oni jak raz przyjechali, bo był problem z aku to za dojazd policzyli sobie 1,80zł/km, a mają 30 do mnie.
      Najlepiej jakby się wypowiedziała osoba która u nich kupiła np. ciągnik, bo mi się wydaje że mnie robią w balona.
      Przecież jest gwarancja to za co mam jeszcze płacić za dojazd?? Płaci się jedynie za materiały eksploatacyjne zastosowane przy przeglądzie.
      Kolega kupił DF-a to byli u niego już 8 razy, bo ma z nim niemałe problemy i ani razu nie zapłacił za dojazd, mają do niego ok 100km.
    • Przez qbic
      Witam ostatnio postanowiłem zarejestrować mój traktorek i napotkałem na taki problem ze diagnosta w badaniu zerowym takie cuda powpisywał ze to sie kupy nie trzyma. I tu mam prośbe żeby ktoś przepisał mi ze swojego dowodu wszystkie wymagane pozycje. Chodzi mi o pozycje jak poniżej. Dla przykładu podaje co wpisał mi diagnosta :
       
      F.1 2855 kg
      F.2 2855 kg
      F.3 X
      G 1880 kg
      J X
      K X
      L 2szt.
      O.1 1500 kg
      O.2 750 kg
      P.1 1460 cm
      P.2 21 kW
      P.3 D
      Q X kW/kg
      S.1 1
      S.2 X
      Dop. ład. 975 kg
      Nacisk p/t 16,80/22,00 kN
      Przeznaczenie
    • Przez mateusz981
      Jakiś czas temu pisałem tu o oleju do td90d .Jednak przegląd się odwlókł , ciągnik do tej pory stał nieużywany ( jego prace wykonywał inny ) Teraz nadszedł czas by zrobić mu wymianę olejów i filtrów . Możecie mi podać nazwy wszystkich olei ( silnik , mosty ,wspomaganie, hydraulika, czy coś jeszcze ? ), najlepiej oryginały + zamienniki i ilość jaką muszę kupić . Filtry oryginały kupię . A i pytanie . W ciągniku jest jeden olej w skrzyni i w hydraulice czy oddzielne ? Mam ten ciągnik sprowadzony i nie wiem jak tam to jest zrobione a nie chce niczego popieprzyć.
    • Przez nunu85
      Czesc Panowie
       
      JAko ze wszedłem w posiadanie nowego dla mnie (bo rocznik 89;) kombajnu, to mam pare pytań do bardziej doświadczonych użytkowników:
       
      co należy zrobic zaraz po zakupie poza wymiana oleju w silniku, filtra oleju, paliwa i filtrów powietrza oraz sprawdzeniem oleju w skrzyni, zwolnicach i shumacherze?
       
      istnieją jakieś inne filtry (np hydrauliki) w maszynie bez hydrostatu?
       
      jaki olej stosowac do hydrauliki? chodzi mi o specyfikacje. HV46 czy co innego?
       
       
      gdzie są bezpieczniki? jak sie do nich dobrać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj