Zaloguj się, aby obserwować  
piciaj

Obrócona panewka na wale.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piciaj    31

witam. koledzy no i stało się , zaczęło stukać w czasie prasowania w silniku w mojej ren 120.54, kontrolka sie nie zaświeciła od oleju, zgasiłem na hol i do domu, rozebrałem no i obrócona panewka w korbowodzie na 6cylindrze , mam pytanie czy komuś juz się takie cos stało i z jakiej przyczyny oleju miałem stan w pedał mu nie dawałem olej miałem 10w40 castrol AgriMP+ zrobiłem 200mth na nm. ktoś zna ceny wału szlifu panewek etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

 

Ja miałem też taką sytuację na początku poprzedniego sezonu. A od czego to mogło się stać? Myślę że od upływu lat i liczby przepracowanych mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

a jak kosztowo to wychodziło, bo ja chce złożyc z porządnych części a nie zetknąć" , chodzi mi o panewki pompe olejowa uszczelki szlif etc?


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Pod którymś z moich zdjęć jest opisane co było robione i ile mnie to wyniosło. ceny poszczególnych części ciężko jest mi podać ponieważ dawno już je kupowałem bo zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

nic nieznalazłem przyjacielu pod Twoimi zdjęciami , ale obdzwoniłem i wiem ile czesci jutro wioze wał do autowache do poznania, powodem owej usterki było odkrecenie sie jednej z 3 srub mocujacych pompe olejowa skutkiem czego cisniene szło bokiem ostatnią panewke szlag trafił...ps nikomu nie zycze rozbierania tego ciągnika połowa maszyny rozebrana w mak żeby do wału sie dobrać masakra...


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Pod fotką z wałem "Mors" jest trochę napisane. no rozkręcania to jest nie mało, a jak koło zamachowe się odkręcało? u mnie to normalnie masakra 2 imbusy połamałem i ani jedna śruba nie drgnęła, dopiero imbus za 30zł, rurka i nogi pomogły, aż normalnie iskry się ze śrub sypały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kupiłem nasadke imbus 14mm na 1/2 cala, krzyzowe pokretło i dało rade ze skrzypieniem ale poszło

\


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

8500mth wiec to nie kosmiczny przebieg, i zniszczona tez nie jest, wiec przebieg autentyczny jak na 1995 rok


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

no tez mnie to dziwi i jeszcze tak przez wszystkich chwalony silnik mwm i taki pech, oby po naprawie bylo wszystko dobrze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Jeżeli nie masz jej od nowości to niczego nie można być pewnym, równie dobrze może to być 18500mth, albo całkowicie zaniedbany silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

troche maszyn mi sie przewinelo przez moje łapki, i mniej wiecej mozna sie poznac co ile ma napukane 8500 jest bardzo wiarygodne w tym modelu inaczej bym go nie kupił poza tym handlarz jest moim znajomym, obecnie wał korbowody etc jest w zakladzie naprawczym


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj