Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Fendt 312 Farmer

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcian1234    17

Witam.

 

 

 

 

Kupiłem ciągnik Fendt 312 Farmer z 98 r i nie wiem co do czego jak i co i mam prośbę aby użytkownicy tych ciągników odpowiedali mi na pytania.

 

 

Pierwsze pytanie mam takie:do czego jest ten zbiorniczek nad chłodnicą ?????????

 

 

Jaki olej wlać do silnika????? A jaki do hydrauliki ???????

 

 

Jak podłączyć w nim radio ?????

 

jak ustawić w nim zegar ???

Edytowano przez Marcian1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Olej jaki możesz wlać do silnika to np mobil delvac 10w40 ja takiego używam w swojch mf ach i jest ok. Myślę, że i fendtowi nie zaszkodzi. Ewentualnie miałem kiedyś shell rimula rc. Może być 15 w 40 ale jeśli silnik jest w dobrym stanie lepszy będzie 10w40. Nie polecam turdusów i innych wynalazków.

O zegarku możesz poczytać w temacie tablica rozdzielcza fendt...Swoją drogą skoro juz kupiłes taki ciągnik zadaj sobie trochę trudu i przejżyj chociaż tematy na pierwszej stronie. Może i inne ciekawostki znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Powie mi ktoś mądry czy w Fendt 311 z lat 97-00 jest rewers elektrohydrauliczny czy hydrauliczny (trzeba sprzęgło wciskać)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Trochę kolegi nie rozumiem... W zależności od egzemplarza jest rewers elektrohydrauliczny bądź hydrauliczny czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Czyli przełącza się kierunek jazdy na rewersie a zmiana następuje dopiero po wciśnięciu sprzęgła? Tak jak w 500setkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Dzięki za wyjaśnienie, troche kiepsko jak na Fendta :D ale w sumie wiele wysiłku nie trzeba żeby sprzęgło wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    204

Haha kiepsko... ten rewers zmienia kierunek 3 razy szybciej niż konstrukcje bez sprzegła....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1337

Ok ok, ja nic nie mówię że to jest złe. A jak jest z hydrauliką? Np przy agregacie uprawowo siewnym z siewnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    204

Z tym nie ma żadnych problemów, dźwignie wszystko co bedziesz chciał aż przód dżwignie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

całość podniesiesz EHR-em, a siewnik złożyć będziesz musiał dźwignią.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kBieszczad    1

Witam.

Czy można gdzieś kupić przełącznik EHR (góra-dół), ponieważ wyrobił mi się ten plastik i lipa z podnoszeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Witam. również podłączę się pod temat. Otóż mam 312 Lsa i dzisiaj podczas pracy jak chciałem zmienić kierunek do tyłu, to sprzęgło zablokowało mi się na samym dole, i zaczęły migać obie strzałki w rytmie 5 szybkich mignięć, krótka przerwa, 6 mignięć, długa przerwa i od nowa. wyłączyłem silnik i stacyjkę, odczekałem chwilę włączyłem i już działało. Powtórzyło się to kilka razy w ciągu dnia. Dodam też, że czasami podczas jazdy do przodu zaczynała migać strzałka do tyłu. Jeżeli bez zatrzymywania się przełączałem przycisk do tyłu i od razu do przodu to wszystko wracało do normy, a jeżeli wcisnąłem sprzęgło to sytuacja z migającymi strzałkami się powtarzała. ktoś potrafi coś podpowiedzieć? A i przypomniało mi się jeszcze że raz się zdarzyło że strzałki migały w rytmie 2 i 1. prószę o pomoc.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Też tak mi się działo, po tym jak myłem ciągnik myjką :) a;e teraz po ostatnim myciu już wszystko się naprawiło i jest ok, bo nawet półbiegi mi nie działały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

mam chyba problem z Fendtem a mianowicie wyszło to w zimie.Jak jadę pod malutką górkę to ciągnik zaczyna się ślizgać jak by hamował przód. Czy to jest możliwe ???? Jak włączę przedni napęd to jest ok. Ten problem zobaczył tato jeszcze wcześniej jesienią jak jechał po żużel i na krzyżowaniach czuł jak ruszał to coś trzyma .Czy może być to przyczyna zapowietrzonego układu hamulcowego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

a mógłbyś powiedzieć gdzie one mniejwięcej się znajdują i jak to można zrobić ???

 

 

Z góry oczywiście dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Piotrek5685477
      Witam, mam problem z hamulcami w Fendt 310 lsa. Otóż hamulec wpaduje jak gąbka i nie hamuje, ciągnik nie dawał wcześniejszych oznak, brak wycieków. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj