Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik 60-70 km


19 odpowiedzi na ten temat

#1 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:02

Ciągnik 60-70 km Poszukuję ciągnika o mocy 60-70 km na zastępstwo Ursusa 902.Najlepiej żeby miał przedni napęd :lol: Z góry dziękuję i pozdrawiam



barthez96
D-358 DT-239 DT-436 IH

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik 60-70 km Dzisiaj, 01:35
  •  

#2 Share Kamyk514

Kamyk514

    Rolnik Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/ Parczew

Napisany 19 listopad 2007 - 19:03

Ciągnik 60-70 km Jaką kwotą dysponujesz?

#3 Share MCS

MCS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętkorzyskie

Napisany 19 listopad 2007 - 19:05

Ciągnik 60-70 km nowy czy używany ?
ile masz ziemi ?
jEsT sAm :

Władimirec t-25

#4 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:11

Ciągnik 60-70 km posiadam 50 h dysponuje kwotą 30000 zł :lol: Najlepiej żeby ciągnik był używany :P
D-358 DT-239 DT-436 IH

#5 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 19 listopad 2007 - 19:13

Ciągnik 60-70 km Fajny by był 7745 ale takiego do 30.000tys nie znajdziesz ;/ chyba ze jakiegoś w słabym stanie
;/ a 914 mogła by być?
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#6 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:14

Ciągnik 60-70 km niepotrzebuje następnego Ursusa juz nie :P Jestem zadowolony Z mojego Case i jeszcze by się coś przydało :lol:
D-358 DT-239 DT-436 IH

#7 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 listopad 2007 - 19:17

Ciągnik 60-70 km Massey Ferguson 698, dobry, mechaniczny ciągnik.

#8 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:20

Ciągnik 60-70 km Wiesz może i tak a może jakiś john deere :lol: Lub ford
D-358 DT-239 DT-436 IH

#9 Share Kamyk514

Kamyk514

    Rolnik Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/ Parczew

Napisany 19 listopad 2007 - 19:22

Ciągnik 60-70 km Może coś takiego: http://www.allegro.p...xplorer_80.html

#10 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 19 listopad 2007 - 19:23

Ciągnik 60-70 km Może taki JD za 24tys na nasze moze troche więcej ;] http://www.kupsprzed...ert1043588.html
http://www.kupsprzed...ert1024095.html albo może taki
http://www.kupsprzed...vert971930.html taki by był w sam raz na 50ha 110km z nowszych modeli nie znajdziesz lepszego ;]
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik 60-70 km Dzisiaj, 01:35
  •  

#11 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:24

Ciągnik 60-70 km No no dobre pomysle nad nim :lol:
D-358 DT-239 DT-436 IH

#12 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 19 listopad 2007 - 19:28

Ciągnik 60-70 km Adik_ziel bardzo dobry ciągnik :lol: chyba niedlugo będzie u mnie w gospodarstwie:)
D-358 DT-239 DT-436 IH

#13 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 19 listopad 2007 - 19:51

Ciągnik 60-70 km

Adik_ziel bardzo dobry ciągnik :lol: chyba niedlugo będzie u mnie w gospodarstwie:)

juz go kupiłes ???
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

#14 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 19 listopad 2007 - 20:20

Ciągnik 60-70 km

Adik_ziel bardzo dobry ciągnik :lol: chyba niedlugo będzie u mnie w gospodarstwie:)


Tylko żeby nie był sprzedany ;] jak być któregoś z tych kupił to będziesz zadowolony porządne sprzęty ;]
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#15 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 20 listopad 2007 - 14:52

Ciągnik 60-70 km Jeszcze nie ale pomyśle nad nim bo mi się bardzo podoba :lol::P
D-358 DT-239 DT-436 IH

#16 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 listopad 2007 - 18:45

Ciągnik 60-70 km Znajomy miał takiego JD "ogórka" 110KM przez kilka miesięcy, palił jak smok, przy dobrej robocie moża go było 2x dziennie tankować. Padła mu pompa hydrauliczna, dłuższy czas stał rozebrany bo nie mogli jakiejś uszczelki znaleźć. Potem go opchnął, jeździ teraz Case MX i twierdzi że już nigdy więcej JD nie kupi...

#17 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 20 listopad 2007 - 18:47

Ciągnik 60-70 km

Znajomy miał takiego JD "ogórka" 110KM przez kilka miesięcy, palił jak smok, przy dobrej robocie moża go było 2x dziennie tankować. Padła mu pompa hydrauliczna, dłuższy czas stał rozebrany bo nie mogli jakiejś uszczelki znaleźć. Potem go opchnął, jeździ teraz Case MX i twierdzi że już nigdy więcej JD nie kupi...


Nie wiem czemu kolega kupił JD i nic nie mówi o nim źle pali mu mało a śmiga z 5obrotówka a też ma MF 3850 i ten to pali galancie ;]
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#18 Share barthez96

barthez96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, sport

Napisany 20 listopad 2007 - 19:46

Ciągnik 60-70 km Niewiem za bardzo jak sprawują się John Deer'y ale podobno mają mocne blachy :lol:
D-358 DT-239 DT-436 IH

#19 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 listopad 2007 - 22:18

Ciągnik 60-70 km

podobno mają mocne blachy :P

Podobno... to nie najważniejsza rzecz w ciągniku rolniczym, co z tej mocnej blachy jak potrzeba rafinerii do zasilenia tego :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik 60-70 km Dzisiaj, 01:35
  •  

#20 Share sabek27

sabek27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dębów/Przeworsk
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 21 listopad 2007 - 15:17

Ciągnik 60-70 km ursus 5314 ma 73km ma przedni naped i wogule mało pali ja ci tego polecam


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy