Zaloguj się, aby obserwować  
Grzark

Czy ładowacz tur od ursusa c-330 będzie pasował do władimirca t-25?

Polecane posty

Grzark    5

czy ładowacz tur od ursusa c-330 będzie pasował do władimirca t-25? bo mam zamiar kupic uzywanego tura od c-330 a na nowy nie mam tyle kasy i nie wiem czy będzie pasował ,chodzi o mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Bez przeróbki mocowań nie pasuje.Ale kątówka,wiertarka,spawarka i dla chcącego nic trudnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Dokładnie jak wyżej mocowania przerobić musisz ale jak masz sprzęt i trochę pojęcia to sobie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzark    5

dzięki za rady, zmieniłem tylko mocowania do ramy i jest wszystko ok ,mam zamiar zrobic baloty słomy w te żniwa zobacze jak sie sprawuje ten tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To już teraz tylko zależne od rozdzielacza i pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0

hej

kurcze a ja bym się bał mocować tura do władka (tendencja do łamania) jeśli przesadzisz z udzwigiem

raczej się coś takiego sprawdza ale w ciągnikach opartych na ramie

no chyba że będziesz coś letkiego dzwigać

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Ludzie do c-330 montują tury a władek chyba ma mocniejszą konstrukcję. Półrama pod silnikiem a jak się dorobi całą ramę pod ciągnikiem od przodu aż na tył to nic nie powinno się dziać. Wiadomo wszystko z umiarem do 500 kg.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

''w ciągnikach opartych na ramie'' Może najlepiej niech zmieni na JD :D

Ja jak żyje nie słyszałem ani widziałem złamanego władka ....wiec skąd ta tendencja?-Ja o niej nie słyszałem nigdy .... Na oryginalnej pompie i rozdzielaczu raczej go nie rozpołowisz ...Chyba że ktoś chce się bawić w wyższa szkołę jazdy :D -to trzeba zrobić tak jak ja ramę od przodu po tył i nie ma opcji żeby się załamał :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0

Ludzie do c-330 montują tury a władek chyba ma mocniejszą konstrukcję. Półrama pod silnikiem a jak się dorobi całą ramę pod ciągnikiem od przodu aż na tył to nic nie powinno się dziać. Wiadomo wszystko z umiarem do 500 kg.

 

dokładnie tak jak Kolega mówi można ale z umiarem i wiem że to fajnie wygląda, a dodatkowy atut to zwinność Władka hehe

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Wielkim atutem władka do tura jest też przecież rewers te same prędkości w przód co w tył chyba w turze luksus


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roci    0

zgadzam się rewers jest zajefajny hehe nigdy nie zapomne miny sąsiada jak zmieniałem biegi jadąc do tyłu heheh a co do tura to musi to być świetna sprawa tylko trzeba pamiętać o udzwigu bo przesadzając z tym można ładnie wtopić

pozdrawiam i może ktoś wstawi fotki władka z turem ??

Pozdrawiam

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zobacz w galerii jest dużo zdjęć władków z turem.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj