Polecane posty

izydor6280    1142

jak sie nie myle to nie, moze tylko na spesjalne zamowienie, w 4011 i 360 byly takie montowane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Na specjalne żądanie zakładano felgi 18 cali a one były przykręcone na czterech szpolkach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ej Panowie, jak 355 nie miał na 4 szpilki? to co miał?

355M miał już takie jak 360 na 6 szpilek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do jakiegoś numeru (dokładnie 160099) miała felgi na cztery szpile 18-ki, potem weszły 16-ki na pięć szpil a większe stały sie opcją.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Praktycznie te zielone 355 miały koła 18- tki na 4 śruby, to było takie "na żądanie", że co fabryka zamontowała, to to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

16 byly rowniez na 5 szpilek, takie same jak w 325/28


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właściwie to miałem na myśli koła z 6-cioma szpilkami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Z tego co wiem to pierwsze modele C355 to miały felgi 600*18 na 4 szpilki, bo mam z 72roku i jak ojciec go kupował i nie miał żadnego specjalnego żadania dodam że to zielony model. Na 5 szpilek felgi to miały ciapki 600*16 a na 6 szpilek to już późniejsze modele 355 i 360 no i 328, 330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

pewnie bylo jak pisal juz MAT, zakladali co mieli


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9755

a powiedzcie jakie są lepsze 18 czy 16 mieliśmy przy naszej i 18 i 16 ale ja ze były 18 to tylko troche pamietam ale nie jeździłem i nie wiem czy 16 lepsze czy 18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

wedlug mnie lepsze 18, kolo troche wyzsze i przez to mniej rzuca przodem, moze wielkiej roznicy nie ma ale zawsze jakis tam komfort

problem jest z lozyskami i czopami, szybko sie sypia, te pod 16 sa trwalsze

do ladowacza lepsze sa 16, jednak felga masywniejsza


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    256

jak dla mnie na 18 lżej się skręca kierownicą, tyle że te łożyska w piastach szybko się sypią i stale są luzy. do ładowacza to najlepiej balonówki 10-15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Miałem 18 na 4 śruby ale zmieniłem na 16 bo 18 na cztery śruby pękały felgi(wymieniłem felgi ,piasty, czopy .łożyska)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    11

witam mam problem właśie w c355 wiruje mi jedno koło i ździera bieżnik opony nie wiem czy to piasta łożyska wymienione i dalej to samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

a po co ci piasty z żuka, skoro na piastę z 5 szpilkami pasuje felga od żuka/nysy/tarpana/itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez podnośnik123
      Witam, mam problem z podnósnikiem w ursusie c 385. Gdy podniose ramiona na maxa pompa podnośnika cały czas pracuje a wąż dochodzący do pompy jest mega napiety. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj