flywin

URSUS 10014 H

Polecane posty

kris14    266

Fotony to inny rozdział ;)

 

Obecne Ursusy H są produkowane we fabryce Hattat Tarim w Turcji, na filmiku widać ich produkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qubaro    2

Czyli to nie są polmoty ,ursusy tylko hattaty . dobrze to zrozumiałem czy jestem w błędzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Hattat produkował ciągniki dla Warfamy sprzedawane jako Pol-Mot H, później Warfama zmieniła nazwę na Ursus i teraz te same ciągniki są sprzedawane pod nazwą Ursus H ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qubaro    2

wszystko jest teraz jane . hattat to hattat a nie ursus . . naklejke john deere naklejam na c-360 i mam john deera a nie ursusa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że bez problemu będziesz z nim śmigał. Na stronie Unii piszą że zapotrzebowanie mocy na taki agregat to 70-90KM, z siewnikiem również spokojnie powinien sobie poradzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Fajnie by było mieć takiego 100 konnego URSUSA. A nie orientujecie się czy mają jakieś kredyty fabryczne?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

rozmawiałem z dilerem i on twierdzi że po gwarancji jest w stanie podnieść moc silnika do 130KM,koszt ok. 6000zl,słyszał ktoś z was o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to z tych silników wyciągają 122KM w jakimś innym ciągniku poprzez zmianę ustawień na pompie wtryskowej, ale do silnika podczas gwarancji ma prawo dotknąć się tylko serwis z warszawy. 6 tys. to trochę dużo, może dobry pompiarz będzie wiedział o co chodzi i zrobi to za mniejsze pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

Miałem wczoraj okazję jeździć nowym stukonnym ursusem h i naprawdę powiem, że te nowe sprzęgło to bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

Z tego co wiem to z tych silników wyciągają 122KM w jakimś innym ciągniku poprzez zmianę ustawień na pompie wtryskowej, ale do silnika podczas gwarancji ma prawo dotknąć się tylko serwis z warszawy. 6 tys. to trochę dużo, może dobry pompiarz będzie wiedział o co chodzi i zrobi to za mniejsze pieniądze.

 

Wersja 10014H jest wyposoarzona w Silnik Perkins 1104D-44TA a on ma zakres mocy od 75kW do 130 kW

czyli od 100 do 176KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

jeżeli zakres mocy jest taki jak pisze flywin to pewnie silnik wytrzyma gorsza sprawa z podwoziem , to valtra A i MF 4400 a tam moce chyba tylko do 100 KM.A co do podniesienia mocy to są inne turbosprężarki i bez ich wymiany nie podniesie się za wiele.Jeszcze pytanko czy za 10014 h szr.gumy 120 tys. netto to dobra cena

 

albo inaczej za 10014 h .szer. gumy + tur 6A bez osprzętu135tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Wersja 10014H jest wyposoarzona w Silnik Perkins 1104D-44TA a on ma zakres mocy od 75kW do 130 kW

czyli od 100 do 176KM

 

Kolego ja mam ten silnik przy swoim urrsusie i troche mi się nie chce wierzyć że można z niego wyciągnąć 176km...

Druga sprawa mój ma 92km a nie tak jak piszesz że zaczyna się od 100km.

Możesz powiedzieć gdzie to wyczytałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

Kolego ja mam ten silnik przy swoim urrsusie i troche mi się nie chce wierzyć że można z niego wyciągnąć 176km...

Druga sprawa mój ma 92km a nie tak jak piszesz że zaczyna się od 100km.

Możesz powiedzieć gdzie to wyczytałeś?

 

1104D-44TA wystepowały tylko w serii H w modelu 10014H i 11024

 

co do tych KW 75-130KW to w specyfikacji Perkinsa jest

 

 

@ozon87

natomiast u siebie jak masz 92KM to masz Silnik 1104D-44T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

Witam

A jaka jest jakaś różnica między Polmot 10014H a Ursus 10014H pytam bo tak chyba wczęśniej na naklejkach ciągnika pisano Polmot a teraz już tego nie ma tylko jest Ursus i to jest jakaś różnica czy poprostu zmiana tylko naklejek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adamcfc

Nie widziałem Polmota ale wydaje mi się że tylko naklejką, chociaż w Polmotach i w pierwszych Usrusach było inne prowadzenie linek sprzęgła i podnośnik o mniejszym udźwigu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

1104D-44TA wystepowały tylko w serii H w modelu 10014H i 11024

 

co do tych KW 75-130KW to w specyfikacji Perkinsa jest

 

 

@ozon87

natomiast u siebie jak masz 92KM to masz Silnik 1104D-44T

 

Mylisz się kolego... mam ursusa 9014h i tam jest silnik 1104d-44ta

Gdzie tą specyfikację ursusa znalazłeś? Podaj link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez MarcinStroka
      Witam, 
      Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 
      Jest coraz gorzej z mocą silnika.
      Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..
      Proszę o pomoc...
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez Antoni
      Witam.Czy ktoś z forumowiczów zdejmowł kabine i pokrywe podnośnika w ursusie c 380.Nie włancza się wom i trzeba coś z tym zrobić.Prosze napisać jeśli ktos miał taką awarje i jak stego wybrnął
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj