flywin

URSUS 10014 H

Polecane posty

JozB    181

Jaki olej lejecie do podnośnika hydraulicznego swoich Ursusów? W instrukcji mam gl4 80w. Czy nie lepiej jakiś hl dać zamiast niego?

Edytowano przez JozB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JozB    181

Macie gdzieś schematy starego i nowego typu sprzęgła? Ile kosztowało was zamontowanie w częściach i robociznie. Gzdie się zgłaszać po takie części? W fabryce głównej mają na stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JozB    181

Ludzie robiłem rewers w ursusie 10014. Wiecie co było przyczyną wymiany synchronizatora? Niedokręcona śrubka trochę ponad nim. Normalnie partacze jedni śrub nie mogą nawet dokręcić. I koszt samego synchronizatora ponad 1,2 tys. Nie byle jaka część, bo valtra z nich też składana. Dobrze, że choć samemu z kolegą się zrobiło, bo inaczej ładny zrobiłby się z tego koszt.

Jeszcze raz zapytam, jaki olej lejecie do podnośnika, bo hipol z instrukcji wydaje mi się nie za dobrą opcją do tego ciągnika. Już pompa zaczyna mi się pocić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas90    0

Witam ma może ktoś katalog po polsku ? Bo most mi się posypał :| 1670 na ośce nie do pomyślenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mietek85    0

Czy wie ktoś w którym miejscu znajduję się termostat klimatyzacji i rezystor dmuchawy w polmot h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalm1978    1

Rezystor oraz termostat znajduje się w dachu .Niestety trzeba zdjąć górną część dachu .

Edytowano przez rafalm1978

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

Witam, mam wielką prośbę ,czy może ktoś podać jak ma połączone przewody od pneumatyki. Mam schemat ale nie jest dokładnie rozpisany tzn, z rozdzielacza(przełącznika) w kabinie idą trzy przewody ale dokładnie gdzie, chciałbym aby ktoś podał numery przyłączy. Tak samo z rozdzielaczem koło butli. Do butli jest ok ale od butli już coś mam nie tak. Przepraszam, że wklejam to w każdym temacie  o URSUS H ale to pilna sprawa. Z góry bardzo dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez MarcinStroka
      Witam, 
      Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 
      Jest coraz gorzej z mocą silnika.
      Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..
      Proszę o pomoc...
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez Antoni
      Witam.Czy ktoś z forumowiczów zdejmowł kabine i pokrywe podnośnika w ursusie c 380.Nie włancza się wom i trzeba coś z tym zrobić.Prosze napisać jeśli ktos miał taką awarje i jak stego wybrnął
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj