flywin

URSUS 10014 H

Polecane posty

flywin    1

Witam czy URSUS 10014 H jest już na common rail? czy dalej na Pompo wtryskach

 

otóż bo waham się miedzy URSUS 10014 H a Belrarusem 1025.4

Belarus ma na 100% common rail BOSH'a

 

różnica $ 10k PLN Belarus tańszy

 

Druga rzecz jak jest z dostępnością cześći cenowo do URSUS 10014 H

jak ogólnie one się sprawują czy jest sens w ogóle zawracać sobie gitary o URSUS 10014

Jak się sprawują te Silniki Perkinsa? spalanie itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Perkins nigdy nie był na pompo-wtryskach :)

W Ursusie 10014H jest silnik na mechanicznej pompie rotacyjnej, CR (jeszcze) nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Nie ma się nad czym zastanawiać, lepszy Ursus, na pewno nie bd się tak psuł, a nawet wyglądem wygrywa, części na pewno są dostępne ponieważ marka promuje je na swojej stronie.

Perkins słynie z małego spalania.


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to faktycznie nie ma się nad czym zastanawiać, Belarusy w zestawiweniu z ursusami zawsze wiodły prym, mniejsze spalanie, mniej awarii, tańsze częsci i duży dostęp. Nie od dzis wiadomo, że Ruskie ciagniki są lepsze od naszych, niestety.Bierz Belarusa.


Zaufaj mi, jestem inżynierem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Ja bym na twoim miejscu brał Ursusa , lepsze wyposażenie ,(klima radio)Ursus jest dużo zgrabniejszym ciągnikiem od mtz .

Silnik Perkins ,skrzynia 12/12 rewers ,według mnie Ursus byłby lepszym wyborem .A o części się nie martw Ursus ma je w ofercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

teraz biorę pod uwagę Ursusa 10014H i 11024?

który lepszy?

Edytowano przez flywin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Jak już kupujesz nowy ciągnik to daj sobie spokój z belarusem.. O tu kolego masz i zobacz sobie

URSUS o mocy 102 KM

Dane techniczne URSUS 10014 H

SILNIK (Marka i model) PERKINS 1103D EURO III

Rodzaj silnika turbodoładowany z intercoolerem

Moc (ISO 14396) kW/KM przy obr/min 74,9 / 102 - 2200

Maks. moment obrotowy, Nm przy obr/min 405 - 1400

Pojemność (cm3) / ilość cylindrów 4400/4

Filtr powietrza suchy z czujnikiem zanieczyszczenia

Pojemność zbiornika paliwa (litr) 115

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Sprzęgło dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM

Skrzynia biegów (przekładniowa) w pełni zsynchronizowana z rewersem mechanicznym, 12/12

Most napędowy tylny z blokadą mechanizmu różnicowego włączaną elektrohydraulicznie

oraz zwolnicami planetarnymi

Most przedni z automatyczną blokadą mechanizmu róóżnicowego oraz zwolnicami planetarnymi

Prędkość maks., (km/h) 50

WAŁ ODBIORU MOCY (WOM)

Typ niezależny z ręcznie sterowanym sprzęgłem WOM

Prędkość obrotowa WOM / silnik (obr/min) 540/1890, 1000/2074

UKŁAD PODNOŚNIKA HYDRAULICZNEGO

Funkcje podnośnika regulacja siłowa, pozycyjna, Auto-lift

Wydajność pompy (l/min) 55

Ciśnienie nominalne (MPa) 21

Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 4200

Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej dwusekcyjny (2 pary szybkozłączy)

TUZ 2 kategorii wg. ISO

UKŁAD KIEROWNICZY

Typ hydrostatyczny

UKŁAD HAMULCOWY

Hamulce robocze wielotarczowe tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie

Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie

KOŁA I ROZSTAWY

Koła przednie 380/70 R24

Koła tylne 480/70 R34

Rozstaw kół przednich / tylnych (mm) 1515-1715 / 1508-1708

ZACZEPY górny i dolny zaczep transportowy, zaczep rolniczy, zaczep przedni

KABINA

Rodzaj komfortowa, bezpieczna, dwudrzwiowa

Wyposażenie podstawowe ogrzewanie, reflektory robocze przednie i tylne w dachu, spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej,

okno w dachu, obrotowa lampa ostrzegawcza (kogut), siedzisko pomocnika operatora, klimatyzacja

Wyposażenie dodatkowe

WYMIARY

Długość / szerokość / wysokość (mm) 4220 / 2175 / 2760

Prześwit (mm) 367

Masa całkowita ciagnika (kg) 4300

Obciążniki przednie (kg) 8x40

Obciążniki kół tylnych (kg) 4x80

ZESPOŁY W WYPOSAŻENIU PODSTAWOWYM

 

instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi (jedno- i dwu- przewodowa),

górny i dolny zaczep transportowy,

zaczep rolniczy,

zaczep przedni,

dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej (4 szybkozłącza),

obciążniki przednie,

błotniki kół przednich,

zestaw do pompowania kół,

 

Dane techniczne URSUS 11024 Moc 110 km

SILNIK (Marka i model) PERKINS 1104D EURO IIIA

Rodzaj silnika turbodoładowany z chłodnicą powietrza

Moc (ISO 14396) kW/KM przy obr / min 80 / 110 - 2200

Moment obrotowy, Nm przy obr / min 416 / 1400

Pojemność (cm3) / ilość cylindrów 4400 / 4

Filtr powietrza suchy, dwustopniowy

Pojemność zbiornika paliwa (litr) 180

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Sprzęgło suche, jednostopniowe

Skrzynia przekładniowa synchronizowana z reduktorem, 12x4

Most napędowy tylny z blokadą mechaniczną i zwolnicami planetarnymi

Most napędowy przedni z blokadą automatyczną i zwolnicami planetarnymi

Prędkość maks., (km/h) 40

WAŁ ODBIORU MOCY (WOM)

Typ niezależny 540/1000 włączany hydraulicznie

Prędkość obrotowa WOM / silnik (obr/min) 540 / 1893, 1000 / 1900

PODNOŚNIK HYDRAULICZNY

Funkcje rgulacja siłowa, pozycyjna i szybkości reakcji

Wydatek pompy (l/min) 62

Ciśnienie nominalne (MPa) 19

Maksymalny udźwig podnośnika (kg) 4400

Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej dwusekcyjna (4 szybkozłącza)

TUZ kat. 2

UKŁAD KIEROWNICZY

Typ hydrostatyczny

UKŁAD HAMULCOWY

Hamulce robocze tarczowe, mokre sterowane hydraulicznie

Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie

KOŁA I ROZSTAWY

Koła przednie / tylne 13, 6R24 / 16,9R34

Rozstaw kół przednich / tylnych (mm) 1630 - 1970 / 1620 - 2325

ZACZEPY górny transportowy i rolniczy

KABINA

Rodzaj komfortowa, Opcja przedni TUZ, przedni WOM, EHR Bosch, belka zaczepowa z zastrzałami lub bez

 

 

URSUS 10014 H moim zdaniem słabszy o te 8 km ale rewers i szybsza skrzynia mówią same za siebie

Edytowano przez zenon385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafmat4    0

witaj

nie kupuj narazie 11024 bo one są jeszcze na starych skrzyniach które po 50 mth rozpadaja sie na kawałki, poczekaj aż zaczna montować skrzynie ze 10014H.

jestem posiadaczem 10014H od 25mth. super traktor dla ludzi niewymagających elektroniki, prosta obsługa tanie przeglądy gwarancyjne. prewszy przegląd po 100 mth mam uzgodniony na 1000 PLN następne po 250 mth. gwarancja 2 lata na silnik lub 1500 mth daje perkins, reszta 3 lata. co do spalania to narazie pracuje z przyczepą przy transporcie zboza z pola przez 15 mth ze 100 litrów spalił 2/3 baku czyli pi razy oko 5 litrów na mth. dla porównania mam zetora 7340 t, osiągnięcie spalania na poziomie 5 litów przy mozy 78 KM jest nie możliwe. podstawcie mi NH o mocy 100 KM który na motogodzinie spali 5 litrów w transporcie a stawiam litra dobrego bimbru :), a przyokazji na gumach 480/70/34 mozna z niego wycisnąć ponad 45 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Skąd wziąłeś te 45 km/h? Może masz jakieś wyliczenia, skany? Na stronie Ursusa wyraźnie pisze prędkość max 40. Opona standard to 420/85R34 ma średnice 158,5cm a 480/70R34 jest nieco niższa, jeśli umiesz liczyć to na 480 będzie wolniejszy.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Moim zdaniem lepszy byłby ursus 10014 h, sam się na takiego zastawiam, prosty ciągnik, a co za tym idzie też pewnie mało awaryjny i fajne wyposażenie standardowe, no i cena która zachęca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

Panowie wybór padł na Ursus 10014H ciągnikiem już zrobiłem 30Mth spalanie wyszłło mi ok 4.5l/ MTH

jak narazie wszystko cacy

najlepsze jest to ze 10014H to jest Valtra A95 tylko Valtra ma swój silnik SISu a tutaj mamy Perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Gratuluje ,wstawisz jakieś fotki.??

Widzę ,ze grono posiadaczy nowych Ursusów powiększa się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A w Ursusach H jak jest załączany przedni napęd i jak zmienia się prędkość wałka WOM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

raczej nie, tam masz bodajże chyba cztery prędkości,jak dobrze pamiętam...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Raczej ty się upewnij zanim coś napiszesz. Przeczytaj dokładnie post #7 to się dowiesz ile jest prędkości Wom lub odwiedź stronę Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

 

Odrzucone a dlaczego odrzuciłeś 11024??pewnie ze względu na skrzynie??

 

Odrzucone tylko i wyłącznie to ,że nawet w ursusie mi odradzali ,z tego co wiem to w 11024 jest skrzynia i Most tylni z jakiegoś mniejszego Ursusa, i poprsotu nie wytrzymuje

 

 

Ja swojego 10014H mam już zrobione 35MTH jak narazie żadnych przecieków ubytków oleju itd. silniczek elegancko pracuje ma swoja moc

Jedna wada jaka jest to ,że nie rozłacza Blokady tylnego mostu przy skręcie , i trzeba samemu wyłączać ;/

ja jakbym miał wybierać jeszcze raz jak by wymienili skrzynie i most z wersji 10014H do 11024

to i tak bym Wolał 10014H ponieważ ,jest to Valtra A95 tylko jak wiadomo Valtra ma silnik Sisu a tu taj mamy Perkins 1104D takie mamy różnice

otóż nawet w fabryce w Lublinie mówili ze te 10014H nie maja problemów z GW ich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuki88    0

Też jestem zdania że 10014H jest lepszy od 11024. Silnik ten sam. Moc większa o 8 koni w 11024, ale za to reszta na korzyść 10014H. Podwozie Valtry wiadomo że mocne a i gwarancji by takiej długiej nie dawał producent na serię H gdyby spodziewał się wielu awarii. Znam osoby, które jeżdżą tymi ciągnikami już dość długo i nadal je chwalą. Nawet jak coś tam się zepsuje to producent nie robi problemów z uznawaniem gwarancji. Ważne tylko żeby kupić u dealera, który ma niezły serwis i po problemie.

 

Jeżeli chodzi o podobieństwo Hattata z Valtrą A to nawet dźwignie w tych samych miejscach poumieszczali ;p - sprawdzane

 

@locke seria H ma 2 prędkości wałka - 540 i 1000

 

@kris14 przedni napęd załącza się przyciskiem po prawej stronie, czyli wychodzi na to że jest załączany elektrohydraulicznie (fajnie)

 

Aha i jeżeli ktoś chce kupować ten ciągnik to chyba lepiej nie zwlekać bo mam przecieki od znajomego dealera że od września drożeje. Tak samo ten 110KM. Nie wiem tylko o oile ale jak ktoś zainteresowany to mogę podpytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HIlary    4

Ciekawe dlaczego zdrożeją ??

Słyszałeś coś może o modernizacji tego 110 konnego??

Podobno mają być z normami euro 3b i mają mieć nowe skrzynie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doktorek2    0

jak coś jest dobre to wiecznie nie będzie tanie - dlatego cenka rośnie hihihi

co do ciągnika to super w agregacie talerzowym grano 3m na talerzowanie 8,5ha wypił 70l bieg jakim jeździłem to 4M obroty około1700

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To coś w temacie to powinno polmot się nazywać. Po wykupieniu praw do marki ursus tylko naklejki zamienili. Osobiście wybrał bym ursusa 11024. Więcej w nim czesci licencyjnych z mf a. Chociaz konstrukcje to stare to lepsze stare rozwiązania mf a niż nowe polmota. Znajomy ma polmota 10014h i kupe problemów z nim razem. Juz nawet o adwokatów się oparło. A pompa hydrauliki nadal wyje. Pozatym masa innych usterek i samodzielne skręcanie wszystkiego po zakupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurde5    7

Ja znam te opowieści "mój sąsiad ma i mu się psuje" najpierw niech sąsiad się wypowie na forum o ciągniku a nie ktoś inny. Wybrałbyś 11024 to by ci po 500mth siadł i ciągnik na złom. 10014h o niebo lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez MarcinStroka
      Witam, 
      Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 
      Jest coraz gorzej z mocą silnika.
      Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..
      Proszę o pomoc...
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez Antoni
      Witam.Czy ktoś z forumowiczów zdejmowł kabine i pokrywe podnośnika w ursusie c 380.Nie włancza się wom i trzeba coś z tym zrobić.Prosze napisać jeśli ktos miał taką awarje i jak stego wybrnął
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj