Zaloguj się, aby obserwować  
fajek1255

problem z zarejstrowaniem przyczepy

Polecane posty

fajek1255    0

Witam.

Mam taki problm i prosze o jakas podpowiedz.

Kupilem przyczepe z Danii sprowadzilem ja i otrzymalem na nia dunska fakture. Nadmienie jeszcze ze jestem rolnikiem i nie mam zadnej działalnosci handlowej zwiazanej z handlem maszynami. W Polsce idac do wydzialu komunikacji wymagany jest odemnie Vat25, który musze uzyskac z urzedu skarbowego, lecz w owym urzedzie dostalem odmownie uiszczenie takiego vat-u poniewaz nie ma regulacji prawnej na temat pojazdów transportowych i "koło" sie zamyka. Co mam teraz zrobic abym nie musial uiszczc tego vatu25.

Z góry dzieki i prosze o wyrozumiałość .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack