Łukash

Zgrzyty w przednim moście - TD 80D

Polecane posty

Łukash    5

Mam problem z moim new hollandem td80, dzisiaj zauważyłem ,że gdy mam włączony przedni napęd to przy mocno skręconych kołach słychać zgrzyty, trzaski podczas jazdy, mam wrażenie ,że koła są lekko czymś hamowane. Nie słychać tego przy jeździe na wprost lub przy wyłączonym napędzie. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    5

Ciągnik mam od roku, kupiłem używany, nie mam pojęcia kiedy był tam wymieniany olej. Czy to może być tego przyczyną? Dodam jeszcze ,że ciągnik pracuje z turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Więc na początek proponuję rozpocząć od wymiany oleju w przednim moście - tylko na olej taki jak masz w instrukcji, a nie jakiś badziew... Napisz czy pomogło

Możliwe, że masz już stary olej i tarczki od tzw. automatycznej blokady "trzymają" bo nie mają odpowiedniego smarowania - a powinny tylko wtedy trzymać gdy jest określona różnica prędkości obu kół np. gdy się zakopiesz... Przy okazji wymień sobie też olej w piastach przednich kół...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    5

To może być trafna diagnoza, muszę wymienić to, możliwe ,że nie było od nowości ruszane... Patrzyłem na olej w piastach kół, jest bardzo rzadki, ciekawe czy powinien taki być, ale i tak go wymienię.

Edytowano przez Łukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

coś się dzieie w mechaniźmie różnicowym, nie jest on typu samoblokującego z teo co pamiętam bo wtedy by to wszystko tłumaczyło, ale jak dziwęk jest tylko przy właczonym napędzie to coś musi się z satelitami dziać , a ze nie pracują one przy jeździe na wprost to i ich nie słychać , a co do samego oleju to to nie jest skrzynia że coś się przez niego ma dziać jak nie jest zanieczyszczonty opiłkami co zaraz będzie widać , bo będą się wydzierały uszczelniacze i pojawią się wycieki to po prostu on ma tam być w odpowiedniej ilości, wiec nie sądzę żeby sama wymiana oleju zniwelowała tem halas


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorro    7

mam podobnie w moim td5050 dodam że ciągnik ma 1200 mtg i mam go od nowości ,dziś wyczytałem że po takim przebiegu należy sprawdzić TULEJE WAŁU NAPĘDOWEGO DO ŁĄCZNIA OSI PRZEDNIEJ NAPĘDU NA 4 KOŁA- zmieniał to ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barteq    0

witam, coś udało się ustalić?? mam ten sam problem. proszę o odpowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Sprawdzić tuleje na ataku a walkiem napędowym ze skrzyni a jak pracowal z turem to podnieść przód do góry i sprawdzić czy oś ma luz na sworzniu. Jak tu wszystko ok to tylko rozbiórka przedniej osi począwszy od sprawdzenia satelit w zwolnicach a jak tu będzie tez ok to caly napęd w mak i prawdopodobnie cos z atakiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    1

Witam!

Ja mam podobny problem  po wyłaczeniu przedniego napędu jak wyjadę na drogę  i jadę to coś piszczy-wyje  z napędu - napewno.

Co to może być?

Olej był wymieniany 0 nie pomogło.

Proszę pomóżcie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2015 o 21:59, MAVERICK232 napisał:

Witam!

Ja mam podobny problem  po wyłaczeniu przedniego napędu jak wyjadę na drogę  i jadę to coś piszczy-wyje  z napędu - napewno.

Co to może być?

Olej był wymieniany 0 nie pomogło.

Proszę pomóżcie.

Pozdrawiam

 

Witaj kolego Maverick232 czy udało rozwiązać problem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj