Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z silnikiem od Bizona


22 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Sikorski127

Sikorski127

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 lipiec 2012 - 21:09

Problem z silnikiem od Bizona W zeszłym sezonie bizon miał ciśnienie 3.5 atmosfery na zimnym silniku a na rozgrzanym 2 teraz go odpalam patrze na ciśnienie a tu 1.5 atmosfery co się stało.?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem od Bizona Dzisiaj, 01:12
  •  

#2 Share damianmmmm

damianmmmm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów

Napisany 12 lipiec 2012 - 22:50

Problem z silnikiem od Bizona wymień filtr oleju i olej i będzie dobrze

#3 Share tomek15h

tomek15h

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Przemyśla
  • Zainteresowania:Rolnictwo,
    motoryzacja ,
    mechanika,
    budowa maszyn

Napisany 13 lipiec 2012 - 05:14

Problem z silnikiem od Bizona Zawór na magistrali olejowej czasem lubi się zacinać ,umieszczony jest w okolicy filtra oleju za nim.U mnie jest podobny problem z tym że jak jest zimny wskazówka wychyla się do końca skali jak się zagrzeje to wraca na zielone.

#4 Share richtik

richtik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 lipiec 2012 - 05:30

Problem z silnikiem od Bizona A ja odkąd go kupiłem czyli od 93r kombajn z 91r mam ciśnienie na zimnym 2.5 a na gorącym 2atm. już przepracował u nas 2700 mtg i nic się z nim nie działo ale coś będę musiał zrobić bo chciałbym go sprzedać i żeby kupcy nie marudzili że ma małe ciśnienie

#5 Share akowicz111

akowicz111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 399 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie, pow.sokólski

Napisany 13 lipiec 2012 - 07:08

Problem z silnikiem od Bizona Zalej mu olej 20W50 np.Lotos o jakąś atmosferę Ci podskoczy.

#6 Share stiepan

stiepan

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 lipiec 2012 - 10:38

Problem z silnikiem od Bizona koledzy!!!!
pod koniec żniw w zeszłym roku zauważylem że podczas pracy silnik momentami spadał lekko z obrotów. było to usłyszane jak i zauważalne na zegarze czym to może być spowodowane? dodam że w zbiorniku nie było zbyt dużo paliwa ale nie aż tak mało żeby miał się zapowietrzyć. Filtr paliwa zapchany??

Druga sprawa to że zegar pokazuje obroty silnika ale nie kręcą się motogodziny pracy. Da się jakoś to naprawić czy trzeba nowy obrotomierz??

#7 Share bizonlukaszZ056

bizonlukaszZ056

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Sport

Napisany 27 lipiec 2012 - 19:11

Problem z silnikiem od Bizona wymień filtry paliwa i bd dobrze .

#8 Share stiepan

stiepan

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 lipiec 2012 - 19:16

Problem z silnikiem od Bizona filtry wymieniłem zobaczymy jak będzie narazie chodzi dobrze

#9 Share stiepan

stiepan

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2012 - 20:07

Problem z silnikiem od Bizona jak pisałem powyżej obroty falują w dalszym ciągu miedzy 19 a 2300 obr. i to pod obciążeniem domniemam że to może pierścionki albo brak sprężania jak myslicie

#10 Share pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 29 lipiec 2012 - 20:13

Problem z silnikiem od Bizona Może za szybko jeździsz i po prostu go zapychasz?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem od Bizona Dzisiaj, 01:12
  •  

#11 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 lipiec 2012 - 20:36

Problem z silnikiem od Bizona Po przeczytaniu Twojego problemu,pierwszą myslą ,która narzuca się ,to sparawdzić układ paliwowy.
Bo w którejś rurce mogą być jakieś paprochy,które ją zatykają,ktore najczęsciej się osadawiaja na końcówkach rurek śrub mocujących.

#12 Share kombinator18

kombinator18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 888 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:N-ce

Napisany 29 lipiec 2012 - 20:57

Problem z silnikiem od Bizona ja w tym roku juz 3 komplety filtrow załozyłem tak to jest jak samemu sie nie naleje a na pracownikow liczy.
DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

#13 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 lipiec 2012 - 21:05

Problem z silnikiem od Bizona

jak pisałem powyżej obroty falują w dalszym ciągu miedzy 19 a 2300 obr. i to pod obciążeniem domniemam że to może pierścionki albo brak sprężania jak myslicie

Może być gdzieś przy pchany układ paliwowy, ale może być coś z regulatorem obrotów w pompie wtryskowej, silnik w Bizonie, to musi chodzić jak pszczółka, jak Panna w tańcu, no chyba, że jest lekko "zawiana" to też będzie falować. :P

#14 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 29 lipiec 2012 - 21:40

Problem z silnikiem od Bizona Otwórz zbiornik, otwórz w zbiorniku właz do silnika, odpal silnik, daj obroty na max i obserwuj cięgno które steruje regulacją dawki paliwa, czyli cięgnem gazu, jeżeli drga lub się trzęsie to masz odpowiedź, trzeba nieco go wydłużyć aż dźwigni pompy zetknie się ze zderzakiem dzwigni przy pompie, a cięgno aż się lekko ugnie, jak bedzie inaczej bedziesz miał wrażenie że silnik lub pompa padła, to musi byc sztywno!!!
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#15 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 lipiec 2012 - 21:50

Problem z silnikiem od Bizona @bobytempelton nie wierzę,że to jest wina cięgieł, ale nie zaszkodzi sprawdzić tak jak mówisz.

#16 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:01

Problem z silnikiem od Bizona Ale ja wierzę :D mialem taki przypadek ostatnio przetrzepany przez stado mechaniorów, objawy typowe dla padnięcia pompy, ale gdy cięgno i dźwignia drży, regulator obrotów i dawki głupieje ;) trzeba to sprawdzić, to kilka minut, nie jestem pewien, może i jest przytkany układ nie mówię że nie....
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#17 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:07

Problem z silnikiem od Bizona No też nie mówię stanowczo, że nie :) ale stawiał bym na regulator. :) :P

#18 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 843 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:09

Problem z silnikiem od Bizona można też sprawdziś sprzęgiełka napędzające pompę wtryskową, takie z blaszek, w sumie to coś jak przeguby, 2 lata temu się w bizonku jeden poluzował, wybiło na nich otwory i przy maksymalnych obrotach chodził bardzo nierówno, jakby mu nawet zapłony wypadały

#19 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:16

Problem z silnikiem od Bizona No to też to sprzęgiełko, jeszcze dopiszę, jężeli było by coś przytkane w układzie paliwowym ten silnik wypalił by paliwo z wężyków w kilka chwil i silnik by zgasł, jedyna opcja z paliwem to pompka paliwa podaje zbyt mało paliwa, następna opcja to przytkany filtr powietrza, nic innego.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem od Bizona Dzisiaj, 01:12
  •  

#20 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:20

Problem z silnikiem od Bizona Tylko jak by paliwo czy filtr, to by słabł i dymił, a jak obroty falują między 1900 a 2300 to jest inna przyczyna.

Paliwo, filtr, czy cięgła, to można w pięć minut sprawdzić i wykluczyć bądź naprawić.

Podobne tematy