ReV

Pasy jezdne

Polecane posty

kombinator18    18

czesci do nowych kombajnow tez robia u zoltkow i inne pierdoły i tez jest lipa ?

Jak fabryka ustali jakies normy to musza byc one spełnione.

Ja miałem w John deere 430 Jakies dobrej firmy nie pamietam juz jakiej i wytrzymały 3 sezony i co na to powiesz?


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Skąd to wziąłeś że są robione w Chinach? Muszę cię niestety zmartwić i powiedzieć że są to pasy w pełni polskie. Optibelty zdarzają się chińskie ale Stomil Sanok na 100% NIE!!!...

Edytowano przez ursus55
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi oryginalne pasy wytrzymały 20 lat w 56. Były zembate.

Potem żółte co 5 lat wytrzymały.U kuzyna zielone 2 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

a czy żółtki to tylko chiny???wiem to od kolesia który od lat pracuje w tej firmie to samo sie tyczy części normy normami a jakość to już inna bajka.ciekawe czemu prawie wszyscy jak słyszą że części chińskie to innym odradzają je.zresztą nie bede się produkować bo i tak znajdą się zagorzali zwolennicy taniego azjatyckiego zamiennika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReV    0

Przecież to co robione jest w chinach nie oznacza, że jest złe. Przecież podzespoły do komputerów, firmowe ubrania, części samochodowe - praktycznie wszystko jest teraz robione w chinach. Są tam fabryki na ilość ale i na jakość. Nie można teraz kierować się stereotypem, że wszystko co chińskie jest złe.

 

Co do tematu, kupie drugi taki sam nowy pas i nie będe miał wątpliwości.

Edytowano przez ReV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1

U mnie są żółte.... Nawet nieźle się trzymają. A tak poza tym to byłem dziś kupić czop i koło pasowe sprzęgła w hurtowni AGRO - BIS Młodochów i muszę wam powiedzieć że mają bardzo szeroki asortyment części. Pasów też... Są i Sanockie i Optibelty różne kolory, a ceny części po prostu rewelacja... Tam do bizona jest po prostu wszystko. Serdecznie polecam tą hurtownie. Prowadzą też sprzedaż wysyłkową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciekawska    0

Skąd to wziąłeś że są robione w Chinach? Muszę cię niestety zmartwić i powiedzieć że są to pasy w pełni polskie. Optibelty zdarzają się chińskie ale Stomil Sanok na 100% NIE!!!...

 

 

Muszę cię niestety zmartwić ale stomil Sanok też zamawia pasy w Chinach, bo nie daje rady w sprzedaży swoich wyrobów, sanockie pasy dziś a kiedyś to niebo a ziemia, do nowych zachodnich maszyn w ogóle się nie nadają. Mają jeszcze jakieś czerwone, ale w cenach takich że bardziej opłaca się kupować Optibelta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

A masz na to jakieś dowody? Bo pisać że są także w Chinach to każdy może powiedzieć. A czerwony to Harvest Stomil Sanok czyli wzmacniany.

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciekawska    0

Odpowiem ci tym samym - a masz na to jakieś dowody że nie produkuje w Chinach i dlaczego nie miałby tego robić :) - bo pisać, że są tylko w "Polsce produkowane" to każdy może powiedzieć. Jeszcze jedno tak na logikę, ciekawe że kiedyś tylko żółte były wzmocnione, ostatnio żółte musiały dostać czerwonych kolorów żeby się wzmocnić :) Jeśli czerwony to faktycznie = Harvest Stomil Sanok, to ja już wolę 3 razy tańszego PIXa który też jest czerwony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Czerwomy Pix nie odpowiada jakościowo nawetżółtemu Sanokowi Pix to taka półka jak Roven czyli dolna.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciekawska    0

kolego ursusie, a skąd Ty :) to wszystko wiesz i to w taaaa...kich szczegółach ;) - szkolenia przy ciepłej wódce ? - opowiadanie głupot i dyrdymałów weszło już niektórym tak głęboko w krew, że inaczej nie mogą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Po prostu już trochę siedzę w handlu i dlatego wiem co nieco na temat pasków, i na temat innych produktów. Współpracując z hurtowniami można dużo się dowiedzieć, także opowiadaniem dyrdymałów weszło niektórym w krew ale na pewno nie mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciekawska    0

ja też wiem i współpracuję, ale nie powtarzam za innymi plotek nie mających potwierdzenia w rzeczywistości

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Nie wydaje mi się coś kręcisz. Weź sobie do ręki pas żółtego Sanoka i żółtego PIXA i oceń jak jest wykonany, od razu widać że jest różnica w jakości gumy. Pixy wyglądają jakby były zrobione z gumy po starych filcakach. Także ocena jikości w tym przypadku jest widoczna gołym okiem, a klienci też wolą żółte sanoki bo dłużej wytrzymują. Także nie opowiadaj że to są plotki bez potwierdzenia bo gdybyś naprawdę pracował w handlu to byś wiedział jakie pasy są lepsze. Także ja powiedziałem co miałem do powiedzenia bo widzę że nie ma sensu się kłócić z kimś kto nie ma z tym styczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciekawska    0

Ja tam widzę, że w katalogu Gatesa jest cross lista i PIX ma zamienniki u Gatesa - i nie pisze to w katalogu PIXA !!! ale w katalogu Gatesa - a nie odwrotnie - czego nie można powidzieć niestety o stomilu, który żyje jak widać dzięki insynuacjom swoich przedstawicieli :)

 

 

Nie cytujemy poprzednich postów !

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

witam.mam pytanko odnośnie pasów jezdnych w nh1530 mianowicie pasy mam oryginalne od nowości górny jest poszarpany i można powiedzieć złom zaś dolny jest w stanie bardzo dobrym ale przydarł sie na 44mm (nowy ma 45mm) i teraz pytanko czy wymienić jeden i drugi?????wiem na 99% pasują od bizona.czy sanok wystarczy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

możesz wymienić jeden tylko wariator musisz ustawić a co do pasów to Sanok żółty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

Najlepiej wymienić dwa pasy. Jeden stary zostawiasz i w razie jak się któryś z nowo założonych zerwie się lub postrzępi - zakładasz ten stary. Potem znowu kupujesz komplet i zakładasz.

 

Pasy szybko się zużyją gdy nie dba się o wariator, tzn osiowość całego wariatora względem pasów, luzy środkowego talerza, za duży naciąg lub za mały pasów itp.

Mam pasy Sanoka z żółtymi napisami i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

wymieniłem dwa pasy bo jak się okazało drugi pas był nie równo wytarty i popiskiwał jak był założony z tym nowym.jaki jest dopuszczalny luz środkowego talerza????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio55555    29

moin zdaniem zerowy bo jak Ci zaczyna sie luz pojawiać to przekładnia za długo nie polata a jak sporo kosisz to w ciągu sezonu potnie Ci pasy i bedziesz miał podwójny wydatek skoro rwał pasy tzn że jest do wymiany wymień to będziesz miał spokój na dłużej to jest tylko moje zdanie nie musisz sie tym kierować twój j kombajn Twój portfel ... jesli przekładnia jest taka jak w suprze to po regeneracji jest w granicach 400-500 zł a nowa 700-800zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

rozważam wymianę tulei lub tulei z talerzem środkowym reszta jest dobra luz mam ale skoro nie może być luzu to się wymieni,podejrzewam że przekładnie załatwił pas górny na którym jeżdził poprzedni właściciel tzn postrzępiony i zdarty na 40mm a powinno być 45mm.oryginalna tuleja NH nie jest aż tak strasznie droga ale jednak materiał nieporównywalny z przekładnią z bizona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio55555    29

bardzo mozliwe ... a z ta tuleja to nie zapomnij isć gdzies zeby ją wcisnęli bo młotem to mozna jedynie jojo zrobić ale mysle ze opcje dobra wybrałeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

z tuleją wpadnę do znajomego na prasę koszt na oryginalnych częściach NH to około 500zł(tuleja,uszczelnienie filcowe,dwie tulejki środkowego talerza,łożyska) podam ceny pasów jezdnych może komuś się przyda bo są takie same jak w bizonie z tym ze w NH były dwa rodzaje ja mam dolny dłuższy bo mam większe koła i przez to większe koło na pas przy skrzyni. więc Sanok HL 3200 żółty 280zł,Tagex zębaty 380zł,Optibelt zębaty 375zł.Wybrałem Tagexy tak doradził mi sprzedawca i znajomy.

Edytowano przez dawid1862

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bizonek
      bizon zo56 jak zwiększyc jego wydajność ja jestem troche magik  wiem to i owoo bizonie wiem wszystko tylko jak zwieszyć jego wydajność wiecię piszczie 
    • Przez SebastianPycia
      Witam. Dzisiaj zauważyłem że w miejscu zaznaczonym na biało na zdjęciu lecą iskry podczas pracy młocarni i hedera, a tam gdzie na niebiesko zaznaczone, tylko po drugiej stronie to koło pąsowe jest strasznie gorące. Do tego było czuć jakby dym palącej się trawy. Po zgaszeniu bizonka z gardła zaczęło się lekko dymić. Czy to łożysko czy może coś innego??


    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj