Polecane posty

Gal    3

Witam. Posiadam mf 3065 ostatnio jak jechałem asfaltem z pustą przyczepą zauważyłem, że na 4 biegu i włączonym (nie wiem jak się to fachowo nazywa) dodatkowym elektronicznym biegiem, u mnie jest to zielony przycisk z prawej strony, puszcza czarny dym niezależnie od obrotów silnika. Dodam jeszcze, że nie dawno wymieniałem filtr powietrza a ostatnio zaczeła mi mrygać od niego kontrolka, a z ręcznej pompki zaczyna mi przeciekać paliwo. Jaka może być przyczyna takiego koloru spalin? Z góry dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomencki184    13

A czy ciągnik mieknie przy dodaniu gazu.Bo jeśli tak to gdzieś zasysa powietrze prawdopodobnie i przez pompkę ciągnie razem z paliwem.Może być niedokręcona pompka.Jeśli to nie pomorze to wymień ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gal    3

po dodaniu gazu ma dobre odejscie nic sie nie muli. pompka ma nowe uszczelniacze ale jak byl mechanik to mowil, ze trzeba cala pompke wymienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomencki184    13
sznajdik weź mnie nie osłabiaj z tymi zamiennikami pochodzi trochę i to samo.Wiec albo trzeba jechać na orgniałach albo to co się daję regenerować po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Nie każdy zamiennik to chińczyk który wysiądzie po paru godzinach pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gal    3

W nastepnym tygodniu poszukam tej pompki w sklepie. Szczerze mowiąc to wolał bym orginał, dam znać po ile są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

jak orginal to dzwon do korbankow ale odrazu mowie ze tanie to nie bedzie ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Bierz gdzie chcesz ale kolega kupil za 80 zl do 3050 i juz mu 5 sezon chodzi:) wiec nie wiem czy jest sens wydawac duzo wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

są lepsze i gorsze zamienniki. Nawet oryginał się zj***ie i co wtedy? 200-300zł w plecy. A za cenę oryginału mozna kupić 3 sztuki zamienników i na pewno dłużej pochodzą niż 1 oryginalny :) takie moje zdanie.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piciaj
      Witam.
      Mam prosbe do was forumowicze, moj ferdek po 3 latach prawie bez awaryjnej pracy zaczal mi swirowac ze skrzynia, zaczelo mi sie to dziać jak siałem zboże, agr upr-siewn , wrzuce jedynke szosowa niezaleznie czy mam polbieg czy nie i wypycha dzwignie, ciągnik staje, ale dwojka jest , a czasami na odwrot jak jest jedynka to dwojke gubi,I mam teraz takie pytanie, czy nie stanie sie nic wiecej jak jeszcze troche na tej awarii pojeżdze?? mam do zaorania pare hektarow i dopiero pozniej bede naprawiac bo i tak orze na 4 polowej, drugie pytanie jest typowe, co to może byc czy ktos to juz miał? czy trudno i drogo jest to naprawic??? chodzi mi chociaz o jakies informacje ktore moga mi to przyblizyc, bo i tak chce zdjac boczna pokrywe z dzwigniami biegów
      za informacjwe dziekuje, pozdrawiam
    • Przez 828
      Witam mam problem ze skrzynią biegów.Na biegach B jedzie 100m.i się zatrzyma samoczynnie.Jaka może być przyczyna tego problemu
    • Przez wojtek93
      Witam! kilka dni temu kupiliśmy Massey Ferguson 3065 i żeby go zgasić należy pociągnąć taki czerwony guzik z lewej strony kierownicy, i tu powstaje moje pytanie. Czy jak już zgasze ciągnik czyli pociągne guzik to powinienem po zgaszeniu wepchnąc go z powrotem czy zrobić to dopiero przy ponownym odpalaniu silnika?
    • Przez daras77
      Witam.Panowie zauważyłem wczoraj że coś nie bardzo działa u mnie ehr a konkretnie przy pracy z agregatem nie mogłem ustawić odpowiedniej głębokości.Chodzi o to że po opuszczeniu agregatu to duże pokrętło na panelu od regulacji głębokości działa bardzo mało precyzyjnie.Wpoprzednich latach wystarczył minimalny ruch pokrętła i od razu widoczna była reakcja,teraz tak nie jest a na dodatek podczas jazdy kontrolki na panelu"góra","dół"dosłownie wariują.Jeszcze jedno,nie wiem może ma to jakiś związek,ale zauważyłem że przy mocowaniu cięgieł podnośnika do tylnego mostu,przy swożniach,są jakieś metalowe "puszki" od których odchodzą przewody elektryczne.U mnie przy prawym cięgle ta puszka jest urwana,wisi i wystaje z niej kabel.Dzięki z góry za pomoc
    • Przez wojtek93
      Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj