Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzech1989    0

Witam, problem polega na tym, że w moim Belarusie z 2011r 260h nie działa rozruch z 24v, doszedłem tylko do tego, że pali bezpiecznik przy takiej puszce znajdującej się przed chłodnicą oleju odrazu po włączeniu zasilania z akumulatorów co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

może jakieś zwarcie


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzech1989    0

może jakieś zwarcie

Nie wykluczone dziś doszedłem że ta puszka z przodu to przetwornica napięcia podbijająca napięcie z alternatora i prawdopodobnie służy do niezależnego ładowania 2 akumulatora służącego tylko do rozruchu a ponieważ alternator jest na 14v to ładuje tylko aku zasilajacy instalację no nic troche przekombinowane to rozwiązanie z rozruchem na 24v pozostalo mi zamowic przetwornice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

To jest przełącznik 12- 24 ładowanie 12 rozruch 24 tak tam są bezpieczniki jak coś jest nie tak to się palą po prostu trzeba znaleźć przyczynę czy niema gdzie spięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzech1989    0

To jest przełącznik 12- 24 ładowanie 12 rozruch 24 tak tam są bezpieczniki jak coś jest nie tak to się palą po prostu trzeba znaleźć przyczynę czy niema gdzie spięcia.

 

na przekaźnik to mi to nie wygląda moim zdaniem on ma niezalezne zrodla ladowania akumulatorow jeden z pradnicy drogi przez przetwornice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50
 
NEWS
 
e59db56cdd08c5b4bf421cd5eae7dfdb.gif
lg.php?bannerid=2695&campaignid=2237&zon

Skrzynka odbiorcza         Nowy  

   Lista wiadomości

Opcje 

Instalacja z Belarusie

  2 użytkowników aktywnych w tej rozmowie (razem z Tobą)
  1. seweryn20
    seweryn20 
    Przeczytano: 15 godzin temu
  2. Jackassiu
    Jackassiu
    Przeczytano: 5 godzin temu
  3.  
 
Jackassiu
Jackassiu     50
Odpowiedziano: 17 godzin temu
 

Cześć.
 Po krótce postaram Ci się opisać mój problem z Belarusem. 
Siadł mi lewy aku ten bliżej hebla, włożyłem nowy, napięcie jest 12,7V a prądu na desce rozdzielczej brak. rozkopane pół traktora. Koniec końców wsadziłem aku z C360 i w końcu odpalił. ( ten niby nowy aku miał napięcie ale jakby nie miał prądu w sobie, ale mniejsza z tym)

Po rozpatrzeniu gwarancji dali mi drugi. Na tym już prąd był.. Odpalił raz ale świeciła się kontrolka ładowania a na zegarze dochodziło do 15 V, spróbowałem drugi. Obrócił raz wałem i na tym koniec. Teraz przy próbie odpalenia słychać przekaźnik ten po lewej stronie i za każdym razem pali bezpiecznik w przetwornica napięcia 12/24V - w tym https://www.olx.pl/oferta/regulator-przetwornica-pradu-napiecia-mtz-belarus-org-14-28v-8a-CID757-IDsypNt.html .
Czy jeśli ona uległa uszkodzeniu to nie obróci wałem?Jeden z tych kabli idzie na alternator, jeden na rozrusznik no i ta kostka. Kabli nadpalonych nie widać żeby zwarę zrobiły. Macie jakieś pomysły?


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez kraker
      Witam, mf 3080 zaczął ciężko odpalać. Przy mrozie dochodzącym do -20, gdy stał na podwórku, to po kilku dniach stania zapalał po podgrzaniu świecy od sztycha. Lecz ostatnio trzeba długo pokręcić żeby zapalił. Świeca wymieniona i grzeje, przewody od zbiornika do pompki zasilającej szczelne i czyste, zbiornik wyczyszczony, pompka zasilająca wymieniona, filtry paliwowe wymienione, pompa jest ok, sprawdzana u pompiarza, gumki uszczelniające na końcach rurek pozakładane. Niby wszystko powinno być ok, ale trzeba za długo kręcić jak jest zimny. Tak jakby mu brakowało paliwa przed rozruchem. Już nie mamy pojęcia gdzie szukać przyczyny?
    • Przez lorakw
      Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam
    • Przez farmer8244
      Farmerek ciężko mi pali przy ujemnej temperaturze.
    • Przez FerdekKiepski
      Ma ktoś może schemat instalacji rozruchowej do MF z serii 61XX. Jak chce go odpalić to mi nie kręci słychać klikanie. Co może być miał ktoś kiedyś taki problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj