rafallle

Roznice miedzy C-385 a C-902

Polecane posty

rafallle    0

Chcialbym spytac szanownych agrofotowiczow o roznice pomiedzy tymi dwoma ciagnikami. Chcialbym kupic instrukcje napraw do mojego c-902 ale prakycznie jest ona nie do kupienia. Pytanie jest nastepujace-czy miedzy 385 a 902 sa na tyle male roznice, ze instrukcja napraw od c-385 moze sluzyc przy naprawach c-902?

Edytowano przez rafallle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Człowieku po to zakładałeś nowy temat ??? Wiadomo że

Różnic nie ma praktycznie żadnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To jest praktycznie to samo.Tylko 902 były unowocześnione, nie ma różnic.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jedyną największą różnicą były pochwy na wał koła, ale i jedne i drugie pasowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Inny blok silnika, pompa olejowa, wodna i wtryskowa,zwolnice tylne mocniejsze i inne, trochę inna kabina, detale,plecak podnośnika może zaczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Moc silnika i pompy to tylko inne ustawienie.

902- 73,7 KM

385 - 76 KM

Podnośnik to 902 ma może trochę mocniejszy. Chyba ma cztery szybkozłącza hydrauliczne, ale nie jestem pewien...

 

Jeszcze siłą uciągu 902 to 3000 kg a 385 2700 kg

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

C385 mogła mieć pompę paliwową starego typu a w 902 widziałem tylko nowego typu (podobne do wersji z turbiną). Tak więc ustawienia pompy to nie wszystko.

 

Obecnie w zwiazku z tym że wiele z tych ciągników przechodziło remonty w zewnętrzych firmach to pozamieniano podzespoły i tak w 902 można znaleźć silnik starego typu a w c385 nowego typu. Chodzi o sytuację - silnik na wymianę czyli zdanie swego silnika a wzięcie wyremontowanego z gwarancją tego samego dnia.

 

Zaczepy - tylny górny do przyczep jest inny w C385 niż w nowszych.

 

Poza tym gdzieś na tym forum jest opisane że śruby na skrzyni lub tylnym moście są o większej średnicy ale to już musiałby ktoś dobrze poszukać.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafallle    0

Bo motyw w sumie byl taki, ze znalazlem instrukcje napraw do c-902 ale koles chce za nia 100 zl plus przesylka, na pytanie czemu tak drogo, sprzedawca odpowiada-bo wszyscy tego szukaja a mam tylko ja, wiec skad ta cena. Nie powiem-troche mnie zdenerwowalo takie podejscie. A skoro nie ma wiekszych roznic to po co przeplacac.

 

PS. A gdzie mozna zrobic taki remont silnika, ze bierzemy wyremontowany a oddajemy stary w rozliczeniu?

Edytowano przez rafallle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

kiedyś robiła to w Iławie czy Ostródzie przynajmiej w moich okolicach.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

powinienem mieć instrukcje napraw do 385 w pdf, bo jest wiele przyjemniejszych rzeczy "za stówę", jak coś to priv. Poza tym jeżeli masz na tyle zdolności że bierzesz sie sam za grzebanie to na wiele ci sie ona nie przyda, nic ciekawego w niej nie ma

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Wedłu informatora przeglądów technicznych ciągników rolniczych z 1988:

Ursus C-385-zwolnice tylne 4,5l (na sztuke)

  • Like 1

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Dorzuć trochę smaru żeby było gęściejsze to nie jest nowy sprzęt żeby przypadkiem później przecieki sie nie robiły u mnie po takim zabiegu juz 10 lat lata ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

z tym smarem to głupi pomysł. My przez takiego tępaka co dorzucił smaru przednie zwolnice robiliśmy.

Jeżeli chcesz coś gęstszego niż GL-4 (choć jeżeli nie cieknie to po co lać inny) możesz obejrzeć takie coś jak: Smar półpłynny Veco Agri 1500 - tutaj masz linka: http://www.sklep-gre...ducts_id/21388.

Trochę to gęstsze niż gl-4. My wlaliśmy 10L tego + 10 hipolu do skrzyni w bizonie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

no wlasnie cieknie i ten smar co dales to moze byl by lepszy a cena taka sama jak za hipol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

to jest olej nie smar. W nazwie ma smar ale konsystencja ciekła.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

A jaki fabrycznie był zakładany silnik do 902, taki jak w c-385 czy nowego typu czyli jak 912, no i jakie powinno byc sprzęgło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    222

raczej chyba stary typ ale nie jestem pewien a w ktorym miejscu ma chłodniczkę oleju taką małą z boku po prawej stronie czy taką dużą pod miską ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Ja mam zamiar dpiero kupic taki ciągnik i chciałem sie coś dokładniej o nim dowiedzieć. Patrzyłem na allegro to widziałem ze starym i z nowym silnikiem, a nie wiem jaki powinien byc fabrycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

W 902 będzie silnik nowego typu a sprzęgło takie samo ja w 385.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

silnik w 902ma cechy jednego i drugiego. ma zalepki w bloku jak w 912, a w c385 sa przykrecane dekle. olej chlodzony jest plaszczem wodnym tak jak w 385. 912 ma juz chlodnice oleju.

do tego silnik w 902 jest juz przystosowany do turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj