Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey Ferguson 6475


20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 26 czerwiec 2012 - 21:17

Massey Ferguson 6475 witam wszystkich na forum jestem tu nowy i chcialem sie zapytac czy ktos z was użytkuje taki ciagnik jak w temacie mf 6475 . odbieram za pare dni taki model od korbanka i chcialem sie cos dowiedziec od was użytkowników cos na jego temat bo w moich okolicach nie ma takich maszyn a ja jako jeden z nielicznych odwazylem sie na taki ciagnik
prosze powiedzcie cos na jego temat kazda odpowiedz mile widziana

Edytowany przez MAT912, 26 czerwiec 2012 - 21:42.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6475 Dzisiaj, 01:44
  •  

#2 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 lipiec 2012 - 18:23

Massey Ferguson 6475 Witam Cie ! :) Posiadam Massey Ferguson 6480 i 6490 :) O ile się nie mylę mf 6475 ma ok 150 km :) Traktorki pracują na 170 ha i przepracowały obydwa ok 2700 tys mtg :) Mf 6490 jest użytkowany przeze mnie :) Mam go jeszcze na skrzyni dynashift :) Muszę przyznać , że sprawują się dobrze , spalanie nie jest za wysokie. Jeśli masz jakieś pytania pisz , a postaram się odpowiedzieć :)

#3 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 17 lipiec 2012 - 17:57

Massey Ferguson 6475 kolego powiedz mi jak sprwadzdzic stan motogodzin i gdzie to sie podglada bo nie moge znalesc tego na wtm wyswietlaczy dot matrix ?? powiem wprost maszyna jest wspaniala nie zaluje wyboru a mialem do wyboru johnn deera claasa i deutza fahra . podpowiedz gdzie to mozna zobaczyc te mtgh

#4 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 05 sierpień 2012 - 13:40

Massey Ferguson 6475 Proszę mi powiedzieć jak ze skrzynią biegów? Jeśli przy zmienianiu biegów na biegach zwykłych szosowych lekko szarpie, ale gdy przełącza sie na pół biegi idzie płynnie.. Skrzynia pada powoli czy tak to chodzi? I co ważne jaki jest koszt naprawy skrzyni w tym mf 6475? Gość od, którego chce kupić mówi, że niby olej coś tam dziurky w tłoczkach porobił (ciągnik ma 8tyś mtg) chodził w turze głównie, w polu nigdy nie pracowal. 2005r. Proszę o odp chciałbym zakupić go, ale nie wiem czy ta skrzynia tak chodzi i nie mam przyzwyczajenia czy coś wyjechane już jest.. ?

#5 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 05 sierpień 2012 - 14:09

Massey Ferguson 6475 Szarpanie byc może da się zlikwidować poprzez kalibrację skrzyni. Nie wiem jakie dziurki ktoś tam i wczym porobił ale przebieg jest spory i raczej dał bym sobie spokój z tym. Koszt naprawy skrzyni liczony może być w dziesiątkach tys zł.

#6 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 05 sierpień 2012 - 16:21

Massey Ferguson 6475 No ma 7,500mtg. Bo właśnie to szapranie występuje tylko przy biegach szosowych, gdy przełącza sie na pół biegi prawie nie czuje sie tego przełączenia następuje płynnie. A ta kalibracja, jak to wygląda, jak się wykonuje ten proces?

#7 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 11 sierpień 2012 - 20:44

Massey Ferguson 6475 ja preferuje sprzeglo nozne do zmiany glownych biegow a polbiegi norrmalnie

#8 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 sierpień 2012 - 18:40

Massey Ferguson 6475 Podłączają Ci komputer i kalibrują skrzynie :) u mnie w 6490 właśnie pół biegi raz szarpią , a raz nie. A motogodziny można sprawdzić na dwa sposoby:P pierwszy: przy włączonym zapłonie , ale ciągnik nie odpalony , wciskasz sprzęgło i puszczasz a na prawym wyświetlaczu wyskoczą Ci mth :) drugi: przy zapalonym silniku, obok tego prawego wyświetlacza jest guzik z dwoma strzałkami chyba :) naciskasz go i przeskakuje Ci najpierw na obroty wałka 540 , następnie 540 eco jak masz , następnie 1000 , a potem jak się nie mylę są mth :)

#9 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 13 sierpień 2012 - 15:09

Massey Ferguson 6475 dzieki za informacje z tymi motogodzinami bo nie moglem sie polapac co i jak a w instrukcji za duzo tam nie pisze co i jak jeszcze raz dzieki za info

#10 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 sierpień 2012 - 22:07

Massey Ferguson 6475 Lepiej niech Ci ktoś, kto ma taki ciągnik wytłumaczy co i jak:P Ja kupiłem niedwano mf7465 i z instrukcją to bym niedługo skrzynie rozwalił :o

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6475 Dzisiaj, 01:44
  •  

#11 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 24 sierpień 2012 - 18:26

Massey Ferguson 6475 a powiedz mi jak sprawdzic ile pali i gdzie to sprwadzic?? ja nakrcilem juz 100 godzin . zapytam sie ciebie bo skoro cos wiesz wiecej na temat tych mf ow to powiedz mi jakim biegiem orac bo ja lece 3a a czasem 3c a ciebne plog 4 skibowy obrotowy kuhn multimaster 112

#12 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2012 - 23:47

Massey Ferguson 6475 A masz komputer datatronic3 ? Czy ciągnik jest bez kompa ? Napisz bo niepotrzebnie będę sie rozpisywał :P Jeśli masz skrzynie dyna-6 to spróbowałbym na trybie speed polowy :P możesz balansować na biegach od 2a do 3a i wyżej przy czym ciągnik przy zmianie z 3a na 2d reaguje jakbyś zniżał półbieg :P Ale jeśli daje sobie spokojnie rade na 3a i możesz nieraz dołożyć to raczej orałbym tym sposobem :) Jeśli ciągnik będzie reagował podobnie jak mój 6490 na dynashift to orałbym zdecydowanie 3a, bo u mnie na zającu na 1a spala mniej niż na żółwiu na 4a,b,c,d :) Napisz jakie masz wyposażenie w tym mf 6475

#13 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 26 sierpień 2012 - 09:40

Massey Ferguson 6475 ma ten wyswietlacz dot matrix i pokretlo autodrive ale jeszcze na tym nie probowalem co i jak. powiem ci ze oralem nawet 3c 3b 3a to na tych biegach idzie jak samochod po polu . wczoraj goscie byli ogladac bo chca kupic podobnego to sie naogldac nie mogli ze mozna tak szybko orac . co co wyposarzenia to co moge napisac podnosnik przedni plus obciaznik na 900 kg os mieka kabina na poduszkach no popropstu jest najbogatrza wersja tylko nie ma tego calego pakietu sms i datatronik czy jakos tak.

#14 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 sierpień 2012 - 12:57

Massey Ferguson 6475 Ahm rozumiem :P No to na tym wyświetlaczu DOT Matrix masz zakładkę z paliwem, chyba 4 z kolei jak przeskakujesz w prawo:) Masz tam całkowite spalone paliwo i dzienny licznik :) Kasujesz to przytrzymując przycisk "OK" na konsoli do obsługi ekranu :) I musisz wyzerować i odczekać godzinę i sprawdzić ile ciągnik spalił :) Lub po dniu pracy spalone paliwo podzielić przez czas pracy :)

#15 Share lanzer25

lanzer25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jaroslaw

Napisany 26 sierpień 2012 - 13:04

Massey Ferguson 6475 aha takie cos . dzieki za informacje bo w jnstrukcji nic konkretnego nie piusze w okolicy nikt nie ma podobnego modelu i zapytac tez sie nie ma kogo . jeszcze raz dzieki

#16 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 sierpień 2012 - 23:22

Massey Ferguson 6475 Jeśli coś to służę pomocą :D

#17 Share raul1985

raul1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 29 sierpień 2012 - 21:00

Massey Ferguson 6475 co myślicie o kupnie ciągnika mf6480 dyna6 z 2008 2tys mtg. ciągnik jest po wypadku i miał rozwaloną obudowę tylnego mostu. jest zrobiony ale obawiam się czy może mieć jakoś wadę ukrytą. Ciągnik był by brany na młodego rolnika a cena dogadana za niego 180 tys.

#18 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 sierpień 2012 - 13:05

Massey Ferguson 6475 Po wypadku nie bierz :) Ciągnik nie jest stary i jakby wszystko było ok to koleś by nie sprzedawał , a tak to podejrzane to jest :-)

#19 Share raul1985

raul1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Białej Podlaskiej

Napisany 04 wrzesień 2012 - 19:18

Massey Ferguson 6475 tylko to nie jest rolnik tylko handlarz który ściągnął go pobitego i zrobił. Na razie jadę z nim pogadać zęby dał mi go na parę dni do pługa jak będzie ok to wezmę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 6475 Dzisiaj, 01:44
  •  

#20 Share Dawid241

Dawid241

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 wrzesień 2012 - 21:49

Massey Ferguson 6475 Rób jak chcesz , ale to tak jakbyś kupił kota w worku : )


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy