dypar

jd 2030 gorąca kolumna i pękanie przewodów wspomagania.

Polecane posty

dypar    0

Kupiony jd 2030 po użyciu do sianokosów ( ok. 10 ha.),zaczął się przegrzewać przedewszystkim wał kierowniczy.Póżniej rozczelnił się, a następnie pękł przewód olejowy do wspomagania.Podejrzewam że przewody są zatkane , jak je udrożnić? Czy można w miejsce sztywnego przewodu wstawić elastyczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

sprawdź zawór przelewowy w orbitrolu czy się nie przyciął. zmierzył bym też ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dypar    0

sprawdź zawór przelewowy w orbitrolu czy się nie przyciął. zmierzył bym też ciśnienie.

Przeprazam kolego. Jak to sprawdzić i zmierzyć ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

musisz się wpiąć w linię za pompą, a może port jest na pompie to tam, i kręcisz wtedy kierownicą do oporu i patrzysz ile masz bar. Radził bym Ci kupić dwa manometry jeden do 400 bar a drugi do 200. nie wiem ile tam musisz mieć ale na orbitrolu za dużo niema max 150 pewnie jak działa. Ale u Ciebie to za dużo jak wąż pęka. A zawór jest w orbitrolu trzeba wykręcić i zobaczyć czy coś go nie blokuje. Moze też być trafnięty orbitrol ale najpierw trzeba tamto pomierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dypar    0

musisz się wpiąć w linię za pompą, a może port jest na pompie to tam, i kręcisz wtedy kierownicą do oporu i patrzysz ile masz bar. Radził bym Ci kupić dwa manometry jeden do 400 bar a drugi do 200. nie wiem ile tam musisz mieć ale na orbitrolu za dużo niema max 150 pewnie jak działa. Ale u Ciebie to za dużo jak wąż pęka. A zawór jest w orbitrolu trzeba wykręcić i zobaczyć czy coś go nie blokuje. Moze też być trafnięty orbitrol ale najpierw trzeba tamto pomierzyć.

Dziękuję za ciekawe rady. Wspólnie z mechanikiem doszliśmy do sedna wspomnianej awarii. Okazało się że poprzedni włściciel zrobił przeróbkę tura i podpiął do systemu nowe przewody hydrauliczne. Zapominając o odpowietrzeniu. Gdy pompa pracowała ciśnienie rosło bez miary,uszkadzając wszystko " po drodze". Ostatnią ofiarą tej przeróbki była chłodnica oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj