Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont Jednoosiówki


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mp255

mp255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Pniew Wlkp.

Napisany 19 czerwiec 2012 - 18:02

Remont Jednoosiówki Cześć.
Chce wyremontować rozrzutnik obornika jednooisowy.
Stał ładne pare lat w garażu.(ok.15lat).
Nie był używany gdyż sprzedalismy krowy i przez pare lat nie mielismy zadnej zwierzyny.
I oto został z niego rozrzutnik ktorego zrzera rdza.
Nie ma opon gdyż poszly do przyczepy.Ma zrzarta podloge i burty.
Nie wiem jak jest z calym mechanizem.
I otóż czy oplaca sie remontowac go.Jaki by wyszedl koszt zakladajac ze boczne burty mozna zrobic z starych nadstawek ktore sa w dobrym stanie.
Uprzedam was ze to nie moja wina ze jest taki jak jest bo ja mialem wtedy 3 lata.No coz poradzic.Mamy teraz swinki i przydal by sie rozrzutnik.
Jeśli pomogłem daj zieloną strzałkę ;) Z góry dzięki

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont Jednoosiówki Dzisiaj, 04:56
  •  

#2 Share mtzuser

mtzuser

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 czerwiec 2012 - 21:08

Remont Jednoosiówki a wstawisz foto
KPK Komurun Team

#3 Share mp255

mp255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Pniew Wlkp.

Napisany 19 czerwiec 2012 - 21:20

Remont Jednoosiówki No postaram sie ale boje sie ze wywola to burze komentarzy ze tak zaniedbany.Postaram sie wstawic jutro.
Jeśli pomogłem daj zieloną strzałkę ;) Z góry dzięki

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont Jednoosiówki Dzisiaj, 04:56
  •  

#4 Share Maciejo

Maciejo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 czerwiec 2012 - 10:23

Remont Jednoosiówki Trudno powiedzieć bo nie wiadomo jak jest ze stanem technicznym, ale jeśli tylko by wymienić burty, podłogę no i ewentualnie rame wypiaskować to nie jest jeszcze taki duży koszt. Ja bym w takim wypadku remontował, jak się do tego przyłożysz to rozrzutnik będzie jak nowy i pochodzi parę lat, Najlepiej zobaczyć co jest do wymiany i jaki to jest przybliżony koszt tego.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont Jednoosiówki Dzisiaj, 04:56
  •  

#5 Share mp255

mp255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 197 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Pniew Wlkp.

Napisany 29 czerwiec 2012 - 21:46

Remont Jednoosiówki Proszę tu macie link do fotki http://imageshack.us...8/s7304000.jpg/.
Sorry za jubel. :D
Jak chcecie to moge jeszcze wstawic zdjecie w srodku i pod spodem.

Edytowany przez mp255, 29 czerwiec 2012 - 21:47.

Jeśli pomogłem daj zieloną strzałkę ;) Z góry dzięki

Podobne tematy