Wyndkorz

strajk 2012

Polecane posty

Napisz tutaj przeciwko czemu oni protestują to przekaże dalej. Bo niby są te protesty cały czas, ale o co chodzi to ja nie wiem.


Zaufaj mi, jestem inżynierem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Zapewne przeciwko złaj sytuacji w rolnictwie rozumianej jako całokształt wszystkich wydarzeń...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

Jestem naprawde pełen podziwu dla organizatorów tego strajku,Panowie tak trzymac,zawsze bede popierac takie akcje

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

Można tak protestowac do usranej śmierci lub do czasu az się ropa skończy - zależy co szybciej nastąpi. Jest wolny rynek i od kopa nikt ceny na np mleczko nie podniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kartofelz    3

Przyjeżdżając z szambiarą pełną "gówna" (dla jednych to gówno, dla innych nawóz, a w ekologii to chyba jeden z wielu możliwych nawozów) - niechcący ją wylewając, można rzec: "Niestety wypadek przy pracy, hydraulika wysiadła".

 

Pzdr.

 

A i jeszcze dodam mnie to wk....... AN z Leszcza. Składka zdrowotna: bo oczywiście znowu k.... płaciłem jak mnie coś do oka wpadło przy szlifowaniu (płaciłem przed wejściem w życie składki zdrowotnej - płacę i teraz - więc po kiego h.... ta składka zdrowotna). A kiego h.... zalewają mnie teraz pismami z ARiMR, że cofnięta decyzja za 2009r, za 2010r? A po kiego h..... ewidencja bydła świń czy czego tam jeszcze, jak ja wszystko ewidencjonuje VAT. A po kiego h..... potrzebny mi atest z opryskiwacza i ŚOR - w moim interesie jest abym dbał o swój budżet racjonalnie wykorzystując ŚOR. Pytań jest wiele..... władza to d*pa, którą wszyscy liżą.

Edytowano przez kartofelz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8