Skocz do zawartości

Zdjęcie

pneumatyka w C-360


111 odpowiedzi na ten temat

#101 Share cemaxx

cemaxx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 17 czerwiec 2014 - 20:50

pneumatyka w C-360

Lepiej było w tym miejscu dać rurkę,powietrze tam jest naprawdę gorące.

Być może jest to słuszna uwaga, ale ciężko będzie dopasować w to miejsce rurkę. Jeśli faktycznie przewód będzie się nadmiernie nagrzewał, wtedy pomyślę nad zespawaniem dwóch innych rórek w jedną łączącą regulator z beczką.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 21:04
  •  

#102 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 19 czerwiec 2014 - 15:01

pneumatyka w C-360 moze lepiej przewod typowo hydrauliczny

Polska B

 


#103 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 19 czerwiec 2014 - 16:04

pneumatyka w C-360 Dokładnie. Jest odporny na temperaturę, ciśnienie i olej i mnie ma problemu z zakówkami z gwintem jaki jest w pneumatyce .
KPK Kumurun Team

#104 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 19 czerwiec 2014 - 17:36

pneumatyka w C-360 Tylko jak to będzie wyglądać,chyba że ktoś nie zwraca na to uwagi tylko "byle do przodu"
Jak chcesz zrobić to fachowo to zespawaj te dwie rurki w kształcie "S" w razie czego można butle trochę przesunąć na opaskach.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#105 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 19 czerwiec 2014 - 19:36

pneumatyka w C-360 Jak wyglądać? W zawór wkręcić kolanko i kierujesz w dół, w butle kolanko kierujesz w górę, wymierzyć przewód, zakuć krótki kawałeczek z kolankami i masz podłączone prostym odcinkiem. Schludne, bez spawów, bez zagięć. Lepiej sprawdza się od rurki która lubi popuścić od drgań zbiornika.

Edytowany przez seweryn20, 19 czerwiec 2014 - 19:39.

KPK Kumurun Team

#106 Share kubala

kubala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:d.zamojskie

Napisany 01 maj 2015 - 21:32

pneumatyka w C-360

odgrzeję kotleta:

 

 z tym zaworem czeskim jest jeszcze jadna fajna sprawa: po zbiciu=otworzeniu spreżarka pompuje praktycznie  na luzaka bo do atmosfery i moim zdaniem stąd tyle wytrzymuje w zetorkach natomiast w c 360  sprężara bije na maks cisnieniu (ustawionym na zaworze) co sychać szczególnie podczas np wolnych obrotów z podpięta przyczepą np w staniu w kolejce z właczonym silnikiem  a po zmianie na czecha problem cześciowo znika stąd na dobre mozna pokusić się nawet o niewyłącznie sprezarki choc to hardkor bardziej ale jest to możliwe , stąd tez wynika że i trwałość spręarki będzie wieksza po zamianie, tez bym dawno to zrobił ale cena pepiczka normalnie powala...  a o chinol nie wchodzi w rachubę:-(


d.zamojskie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 21:04
  •  

#107 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 02 maj 2015 - 06:36

pneumatyka w C-360

Oryginalne regulatory C-330 C-360 maja wewnątrz przekombinowaną budowę i stąd są awaryjne.

Regulatory od Zetora made in China za 80zł zdają egzamin przy tym ciągniku.

Trzeba jeszcze wywalić z odolejacza sprężyne z tym drutem który często blokuje przepływ powietrza a ludzie myślą że to sprężarka słabo pompuje.

Po tej modernizacji masz spokój z pneumatyką .Tak to wygląda u mnie:

 

IMG0780-%5B_wwhspwa.jpg IMG0729JP_weqnwee.jpg IMG0813-%5B_wwhspsh.jpg IMG0782-%5B_wwhspsp.jpg

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#108 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 maj 2015 - 07:01

pneumatyka w C-360

Wyrabia się bolec w nakrętce który otwiera grzybek w odolejaczu. Trzeba go wydłużyć i znów jest ok. 

Jeśli jest oryginalny zawór to nie można tego grzybka wywalić bo kiepsko pompuje się koła gdy jest pusta butla. Bije powietrze do opony i do butli jednocześnie.

Oryginalna psikaczka ursusa jest faktycznie kiepska. Już ruski zawór chociaż piękny nie jest działa o niebo lepiej.

Prócz tego całkiem znośną cenę mają z autosana czy  kamaza. 


KPK Kumurun Team

#109 Share kubala

kubala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:d.zamojskie

Napisany 02 maj 2015 - 10:01

pneumatyka w C-360

Wygląda ładnie na foto przyznam; zaslepki i tp.  a i możliwe jak kolega mówi że chinczyk wytrzymuje a tym bardziej w przypadku okresowego korzystania z pneumatyki, w pracy ciagłej- nie wiem gdyż miałem przyjemność pracowac tylko na fabrycznym 5320.  Co do foto- wychodzi na  to że po zdemontowaniu iglicy odolejacz oprócz funkcji stał się typowym trójnikiem ( przelot + pompowanie ), mam tylko jeszcze jedno pytanie gdyż nie sprwdziłem przyznam się (sprężarka w zetorku jaki miałem przyjemnośc używać była włączona cały czas nawet podczas prac nie zwiazanych z agregowaniem przyczep ), czy w zetorowskim zaworze po podpieciu przewodu do pompowania chyba zamykane jest automatycznie przejscie na butlę ?

 

a i faktycznie  jakby jakiś starowski zawór wpadł w łapki to czmu nie wymienić?

 

 


Edytowany przez kubala, 02 maj 2015 - 15:00.

d.zamojskie

#110 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 20 maj 2015 - 18:52

pneumatyka w C-360

Siema, mam mały problem z hamulcami w D-35M. Wymieniłem zawór hamulcowy w przyczepie na HZS-4 poniewaz sama hamowała wszystko wydaje sie dobre gdyż nacisne energicznym ruchem pedał hamulca to odcina powietrze zawór w ciągniku i hamuje , ale gdy prubuje stopniowo powoli naciskać pedał hamulca to słychać jak zawór w ciągniku powoli spuszcza powietrze a tłoki w przyczepie ani drgną a powinny sie bardziej wysuwać im bardziej wciskam pedał.Czy to wina zaworu w ciągniku.Jest też nowy tzn 2 letni kiedyś go rozbierałem bo przepuszczał powietrze i tam w środku jest sprężyna z blaszką którą mozna bardziej ścisnąć lub popuścić sprężyne do czego służy regulacja tej sprężyny bo troche ją podciągłem czy to wina tego??? Z góry dzięki za pomoc.



#111 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 21 maj 2015 - 04:38

pneumatyka w C-360

Popuść tą sprężynę w zaworze ze dwa obroty.Można to zrobić z zewnątrz obracając widełkami w lewo.


Edytowany przez asharot, 21 maj 2015 - 04:41.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 21:04
  •  

#112 Share Daoran23

Daoran23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 21 maj 2015 - 09:19

pneumatyka w C-360

czyli tą sprężyną sie ustawia że tak powiem " reakcje działania hamulca"????



Podobne tematy