Skocz do zawartości

Zdjęcie

pneumatyka w C-360


111 odpowiedzi na ten temat

#41 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 26 czerwiec 2011 - 11:45

pneumatyka w C-360 0,58-0,63 MPa 3-P i 0,48-0,53 MPa w zwykłej. Nie wiadomo czemu ta różnica.

Edytowany przez seweryn20, 26 czerwiec 2011 - 11:48.

KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 23:43
  •  

#42 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 26 czerwiec 2011 - 11:59

pneumatyka w C-360 Bo składając silniki perkinsa w ursusie nie montowano 2 różnych regulatorów cinienia tzn. dla silników pracujących w mf czy c360 tylko jeden, i montowano te mocniejsze do mf. a w mf jak wiadomo hamulce są pneumatyczne i musi być lepsze. Gdzieś tak czytałem ale w c360-3p powinien wystarczyć taki jak w c360 a raczej napewno, no chyba ciąga się po dwie przyczepy
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#43 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 26 czerwiec 2011 - 12:09

pneumatyka w C-360 Przecież to sa te same regulatory ciśnienia czy w 360 czy 360 3P czy 330 czy inne one wszystkie maja te same regulatory one sa też we wszystkich polskich ciężarówkach autobusach i innych sprzętach które maja pneumatykę Taki jeden model do wszystkiego I powinne bys wyregulowane na znormalizowane ciśnienie ok 0.6 MPa przy którym powinna zahamować każda przyczepa (dlatego tam jest plomba która jest sprawdzana na stacji diagnostycznej przy przeglądzie) niezależnie czy przyczepę podczepisz pod ursusa, maseya, stara, jelcza ona zawsze ma prawidłowo zahamować.

#44 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 26 czerwiec 2011 - 12:09

pneumatyka w C-360 Mozliwe że powodem jest mniejszy o połowę zbiornik powietrza bo tylko na 10l a w zwykłej ma 20. Według instrukcji. Według instrukcji wydatek kompresora w 60-ce wynosi 90l/min a w 3-p 28,5. Moze temu jest wieksze ciśnienie.
KPK Kumurun Team

#45 Share zetores

zetores

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 458 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 czerwiec 2011 - 12:35

pneumatyka w C-360 mechanik dobrze ci ustwawił, nie płacz, ja w swoim zetorku jak patrzełem na licznik to też mi bije na 6
Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

#46 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 sierpień 2011 - 14:35

pneumatyka w C-360 Witam' ja natomiast mam wszystko oprócz gniazda' z tym że przez minimum 20 ostatnie lat nie było to używane' poza odolejaczem do pompowania kół... Mam pytanie czy można jakoś zregenerować samemu te części chodzi o regulator powietrza i zawór hamulcowy...

#47 Share wojcik1207

wojcik1207

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 13 czerwiec 2012 - 13:16

pneumatyka w C-360 witam, od jakiś 2 lat nie uzywalem pneumatyki poniewaz rurka od zaworu hamującego do szybkozlacza mi pekla i nie mialem potrzeby jej naprawienia, teraz przy remoncie sie za to wzielem i wymienilem ta rurke na nowa. I co? brak cisnienia w ukladzie! Wymienilem pierścienie w sprezarce i d*pa, nadal nie bylo cisnienia, wiec zaczołem szukać po kolei. Ciśnienie dochodzi do zaworu hamulcowego a tam juz zzanika. Tzn. w przewodzie do tego wlasnie zaworu jest cisnienie ktore jak przycisne palcem to przytrzymam chwile i mi powietrze nie pozwala dalej juz blokowac, a gdy podlacze juz ten przewod do Zaworu ti cisnienie jakby maleje, z zawodu juz powietrze ledwo co dmucha, i po przycisnieciu palcem nawet sie juz cisnienie nie wytwarza. Co moze byc tego przyczyna? I jesli w tym zaworze cisnienie gdzies znika to gdzie? musi gdzies ono sie ulotnic a nie slychac zeby gdzies uciekalo? co robic?

#48 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 13 czerwiec 2012 - 15:13

pneumatyka w C-360 http://www.agrofoto....0/page__st__420

Tu mogłeś zapytać.Zobacz zawór może on nie może puścić.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#49 Share pasiu66

pasiu66

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1124 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Komputery, Internet

Napisany 13 czerwiec 2012 - 15:42

pneumatyka w C-360 Ale sprężarka daje dobre ciśnienie? Jeśli nie to zmień głowice.

#50 Share piotrjako

piotrjako

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siemiatycze

Napisany 13 czerwiec 2012 - 16:39

pneumatyka w C-360 przez ten zawór co jest podłączony do dźwigni hamulca powietrze powinno przepływać swobodnie a po jego naciśnięciu powinno być odcinane. wpisz sobie "ZETOR 5211-7745 katalog części 3" w wyszukiwarce i to znajdziesz budowę tego zaworu. stawiam że któreś sitko się zabrudziło i nie puszcza powietrza. jeśli byś chciał go całego rozebrać to uważaj na taką dużą twardą sprężynę przy rozpoławianiu zaworu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 23:43
  •  

#51 Share wojcik1207

wojcik1207

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 13 czerwiec 2012 - 17:51

pneumatyka w C-360 sprezarka daje dobre cisnienie, gdy zaslepilem zbiornik, to napompowal cisnienie, pompowalem caly zbiornik az sie zawor bezpieczenstwa otworzyl. czyli pompuje ladnie, ale jak juz podlacze do zaworu to nic, jakby nie bylo cisnienia w ukladzie w ogole;/ gdzies zanika no i wychodzi wlasnie na ten zawor. Przed zaworem palcem przewod zatykam i po chwili cisnienie juz jest, a za zaworem przytykam i nic, Płucami mocniej potrafie dmuchnac. I własnie zastanawia mnie to gdzie to powietrze sie podziewa? Co ma zawor do takiego spatku cisnienia? i dlaczego skoro za zaworem lekko dmucha nie wytwarza sie cisnienie przed zaworem tak jak do zbiornika?

#52 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 czerwiec 2012 - 18:12

pneumatyka w C-360 Nie ma ciśnienia, bo zawór jest uszkodzony i co napompuje to zaraz nim ucieka, tam jest gumowy grzybek, który dociska sprężyna, być może pękła, trzeba rozebrać, albo nowy.

#53 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 13 czerwiec 2012 - 18:23

pneumatyka w C-360 Nie wiesz gdzie ucieka, a ucieka, to sprawdź złączkę do hamowania przyczepy. zawór się zastał i powietrze lecia dużą rurką do tyłu - to moje przypuszczenie.

Edytowany przez zorzyk2, 13 czerwiec 2012 - 18:23.


#54 Share wojcik1207

wojcik1207

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 13 czerwiec 2012 - 18:27

pneumatyka w C-360 nie, do tylnego zaworu jeszcze nie doszedlem, przytykalem palca po kolei do przewodow i do zaworu wytwarza cisnienie, a za zaworem lekko dmucha tylko, trzymam palcem dluzej niz zwykle puszczam i nic, nawet najmniejszego cisnienia nia ma;/ Juz wiem ze to zawor, teraz mi powiedzcie na co mam zwrocic uwage podczas rozkrecania? bo nie usmiecha mi sie wydac 150zl za jakis blachy prolem ;/

Edytowany przez wojcik1207, 13 czerwiec 2012 - 20:44.


#55 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 14 czerwiec 2012 - 08:00

pneumatyka w C-360 ten caly zawor jest prosty w budowie, nie ma tam nic nadzwyczajnego
sryba, ta ktora jest przykrecona przy pedale, sprezyna i taka blaszka/nakretka
najprawdopodobnej zerwal sie gwint,

Polska B

 


#56 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 14 czerwiec 2012 - 08:01

pneumatyka w C-360 Zawór trzeba rozebrać na czynniki 1 i dokładnie wszystko wyczyścić.Tam się gromadzi syf,jak jest nieużywany i powoduje korozję metalowych elementów,albo się zwyczajnie zapieka.Sprężyna od grzybka też może zgnić.Wszystko wyczyśćić,rozruszać i pownno działać,tam nie ma nic skomplikowanego.Swego czasu przepatrywałem cały ten układ i nawet udało mi się to tak uszczelnić,że ciśnienie trzymało kilka dni.

Edytowany przez Marioboss, 14 czerwiec 2012 - 08:02.


#57 Share jackkk1988

jackkk1988

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KWI
  • Zainteresowania:motoryzacja, ciężarówki,geodezja, majsterkowanie

Napisany 14 czerwiec 2012 - 16:21

pneumatyka w C-360

Swego czasu przepatrywałem cały ten układ i nawet udało mi się to tak uszczelnić,że ciśnienie trzymało kilka dni.



Co najwyzej dzien... moze ciut wiecej... nie utrzyma wiecej cisnienia jesli nie masz w instalacji zaworu zwrotnego
[CE] [DE]

#58 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 14 czerwiec 2012 - 22:31

pneumatyka w C-360 A w regulatorze ciśnienia,to co jest? :rolleyes:

#59 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3428 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 15 czerwiec 2012 - 08:36

pneumatyka w C-360 tez nic nadzwyczajnego
sprezyna, membrana i chyba jakas podkladka, to od gory
pezy tych srubach sa takie dlawiki i sprezyny

Polska B

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
pneumatyka w C-360 Dzisiaj, 23:43
  •  

#60 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 15 czerwiec 2012 - 09:26

pneumatyka w C-360 Ale jest też zaworek z gumowym grzybkiem mający zapobiegać cofaniu się powietrza ze zbiornika do spręzarki.Jeśli to jest szczelne i szczelny jest zawór hamulcowy,to naprawdę powietrze nie ma którędy uciekać.Możecie mi nie wierzyć,ale u mnie naprawdę wszysko było prawie idealnie i trzymało cisnienie kilka dni.A zamiast orginalnych podkładek pomiędzy złaczami miałem dorobione gumowe,które lepiej uszczelniały.Teraz tego nie używam,ale wartało by to doprowadzić na powrót do formy.

Edytowany przez Marioboss, 15 czerwiec 2012 - 09:29.


Podobne tematy