Polecane posty

wojcik1207    16

sprezarka daje dobre cisnienie, gdy zaslepilem zbiornik, to napompowal cisnienie, pompowalem caly zbiornik az sie zawor bezpieczenstwa otworzyl. czyli pompuje ladnie, ale jak juz podlacze do zaworu to nic, jakby nie bylo cisnienia w ukladzie w ogole;/ gdzies zanika no i wychodzi wlasnie na ten zawor. Przed zaworem palcem przewod zatykam i po chwili cisnienie juz jest, a za zaworem przytykam i nic, Płucami mocniej potrafie dmuchnac. I własnie zastanawia mnie to gdzie to powietrze sie podziewa? Co ma zawor do takiego spatku cisnienia? i dlaczego skoro za zaworem lekko dmucha nie wytwarza sie cisnienie przed zaworem tak jak do zbiornika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma ciśnienia, bo zawór jest uszkodzony i co napompuje to zaraz nim ucieka, tam jest gumowy grzybek, który dociska sprężyna, być może pękła, trzeba rozebrać, albo nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie wiesz gdzie ucieka, a ucieka, to sprawdź złączkę do hamowania przyczepy. zawór się zastał i powietrze lecia dużą rurką do tyłu - to moje przypuszczenie.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

nie, do tylnego zaworu jeszcze nie doszedlem, przytykalem palca po kolei do przewodow i do zaworu wytwarza cisnienie, a za zaworem lekko dmucha tylko, trzymam palcem dluzej niz zwykle puszczam i nic, nawet najmniejszego cisnienia nia ma;/ Juz wiem ze to zawor, teraz mi powiedzcie na co mam zwrocic uwage podczas rozkrecania? bo nie usmiecha mi sie wydac 150zl za jakis blachy prolem ;/

Edytowano przez wojcik1207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

ten caly zawor jest prosty w budowie, nie ma tam nic nadzwyczajnego

sryba, ta ktora jest przykrecona przy pedale, sprezyna i taka blaszka/nakretka

najprawdopodobnej zerwal sie gwint,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Zawór trzeba rozebrać na czynniki 1 i dokładnie wszystko wyczyścić.Tam się gromadzi syf,jak jest nieużywany i powoduje korozję metalowych elementów,albo się zwyczajnie zapieka.Sprężyna od grzybka też może zgnić.Wszystko wyczyśćić,rozruszać i pownno działać,tam nie ma nic skomplikowanego.Swego czasu przepatrywałem cały ten układ i nawet udało mi się to tak uszczelnić,że ciśnienie trzymało kilka dni.

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

Swego czasu przepatrywałem cały ten układ i nawet udało mi się to tak uszczelnić,że ciśnienie trzymało kilka dni.

 

 

Co najwyzej dzien... moze ciut wiecej... nie utrzyma wiecej cisnienia jesli nie masz w instalacji zaworu zwrotnego


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

tez nic nadzwyczajnego

sprezyna, membrana i chyba jakas podkladka, to od gory

pezy tych srubach sa takie dlawiki i sprezyny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Ale jest też zaworek z gumowym grzybkiem mający zapobiegać cofaniu się powietrza ze zbiornika do spręzarki.Jeśli to jest szczelne i szczelny jest zawór hamulcowy,to naprawdę powietrze nie ma którędy uciekać.Możecie mi nie wierzyć,ale u mnie naprawdę wszysko było prawie idealnie i trzymało cisnienie kilka dni.A zamiast orginalnych podkładek pomiędzy złaczami miałem dorobione gumowe,które lepiej uszczelniały.Teraz tego nie używam,ale wartało by to doprowadzić na powrót do formy.

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Chyba koledze @Marioboss chodzi o podkładki fibrowe na łączeniach nyplowych z przewodami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Pisząc o dawaniu gumowych podkładek miałem na myśli właśnie zamianę tych fibrowych na gumowe.Guma lepiej uszczelnia i wypełnia wszelkie nierówności w płaszczyznach dociskowych.Teraz jak będę robił,to zastosuję dodatkowo takie coś:

http://allegro.pl/silikon-reinz-300-c-70-ml-czarny-tubka-i2253751811.html

Świetnie klei i jest idealne do uszczelnień gwintów i innych połaczeń,lepsze od tradycyjnego siliconu.

A co do regulatora,to tu na zdjęciu pozycja 8 mamy właśne zawór zwrotny do blokowania odpływu ze zbiornika.Znajduję się pomiędy zbiornikiem a regulatorem.Jak ktos rozbierał,to wie.Jeśli wszystko będzie zrobione i odpowiednio uszczelnione,to ciśnienie ma trzymac kilka dni.

obraz002aau.jpg

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

bardziej chodzilo mi o typowy zawór zwrotny a nie ten z regulatora. ale ok:) Jesli tyle trzyma to tylko sie cieszyc


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zawór w regulatorze jako tako nie trzyma ciśnienia. nie dosłownie. Działa wtedy gdy otworzy się zawór regulatora po dobiciu do nastawionego ciśnienia a grzybek zwrotny zapobiega upuszczaniu w tym momencie powietrza z butli. Za to na pewno pomaga utrzymać cisnienie gdy silnik nie pracuje. Nie puszcza go na kompresor w którym co prawda są zaworki ale nie na tyle szczelne jak gumowy grzybek. Sprawdzaj wszystkie połączenia mydlinami i tyle. łącznie z odolejaczem, zaworem i złączką przyczepy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

A ja mam taki problem że jak nabije ciśnienie (strzałka na zielonym) to jak wcisnę pedał hamulca i go przytrzymam to ucieka mi całe powietrze z butli a powinno chyba uciec tylko z rurki co idzie do złącza. Co może być przyczyną?? Zawór rozkręciłem, przeczyściłem i to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

No o to mi właśnie chodzi, że jak nacisnę hamulec to całe powietrze z przewodu (co idzie do złącza) i z butli ucieka przez tą dziurę w zaworze.

Edytowano przez Kameleont25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Na samym końcu zaworu pod taką dużą nakrętką jest grzybek gumowy,który jest dociskany sprężyną.Po naciśnieciu hamulca zwalnia się w zaworze taki tłok i wysuwa się w stronę skrzyni biegów,odsłaniając zawór wylotowy powietrza z rury idącej do złącza z tyłu i jednocześnie zwalnia nacisk na ten grzybek,który jest dociskany tą sprężyną i zamyka odpływ powietrza ze zbiornika do zaworu.Sprawdź,czy grzybek nie jest zniszczony i czy sprężyna nie skorodowała od wody.

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

No wszystko rozkręciłem poczyściłem i na moje oko wszystko wyglądało ok, ale widać coś jest walnięte i ooo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Jeśli powietrze ucieka Ci ze zbiornika do zaworu po nacisnięciu hamuklca,to winny jest tylko ten grzybek.Tam nie ma innej możliwości,bo tylko on zamyka drogę dla powietrza ze zbiornika.Kiedy pedał nie jest wciśniety,to tłok naciska na ten grzybek i otwarty jest przepływ ze zbiornika przez zawór do przyczepy,a po wciśniećiu hamulca tłok się cofa i sprężyna dociska ten grzybek blokując wypływ powietrza.Jak bedzie za słaba,to d*pa,bo samo powietrze tego nie docisnie.Robiłem to parę razy,bo też tak miałem.Moja raz zgniła od wody.Sam zawór nie ma w sobie żadnych skomplikowanych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Rozebrałem dziś zawór sterujący hamulcami przyczepy. Z jednej strony jest taki tłoczek na sprężynie a z drugiej sprężyna przykręcona taką prostokątną nakrętką. Tą nakrętkę mam dokręconą do połowy co za tym idzie sprężyna jest ściśnięta do połowy. Ta nakrętka ma tak byc??

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    4

Kolego tak ma być, tą nakrętką reguluje się reakcje na nacisk pedału i siłę hamowania,im bardziej poluzujesz sprężynę tym mocniej trzeba cisnąć żeby zareagowały w orzyczepie (albo odwrotnie teraz już nie pamiętam) Przeczyść wszystko delikatnie,wazeliną techniczną posmaruj gumki i będzie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Z tego zaworu ucieka mi powietrze http://www.farmexper...rodukt2701.aspx .

A dokładnie to stąd http://www.bankfotek.pl/view/1392140 (zdjęcie nie jest mojego autorstwa, źródło zdjęcia allegro.pl) ucieka mi z tamtąd powietrze i to bardzo szybko. Po pompowaniu ok 10 min to zawór w szybkozłączu w ciagniku wcisnę jednym palcem i słychac jak syczy powietrze. Nie mam zegara i nie wiem ile jest nabite ale myślę że jest około 0,5 atmosfery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez podnośnik123
      Witam, mam problem z podnósnikiem w ursusie c 385. Gdy podniose ramiona na maxa pompa podnośnika cały czas pracuje a wąż dochodzący do pompy jest mega napiety. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj