Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukano    0

Może masz nie szczelna instalacje nigdzie nie słychać uciekającego powietrza sprawdz połaczenia wszystkich rurek woda z mydłem ja tak robiłem :P a może ci zegar nie działa zawór regulujący ciśnienie upuszcza powietrze co kilka sekund ??


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Zegar napewno nie działa bo nie jest wcale połączony ze zbiornikiem. Może jest coś nieszczelne. Mógłby mi ktoś dokładnie opisać co trzeba zrobić, bo jestem w tym zielony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Zeby napełnić zbiornik trzeba zakręcić nakrętke na odolejaczu, lub masz nieszczelne szybko złączę łączące instalacje pneumatyczną c

ągnika z przyczepa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Czyli tą nakrętkę do której podłącza się wąż do pompowania kół? I jeszcze jedno, gdzie podłącza się ten metalowy przewód od wskaźnika ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Jeszcze jedno pytanie odnośnie pneumatyki. Czy po napełnienu zbiornika na powietrze można napompować tym powietrzem (ze zbiornika) koła??? Czyli zrobić tak ja normalną przenośną sprężarką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Do pompowania koła jest pod odolejaczem miejsce na węża zakręcone takim motylkiem jeśli chciałbyś powietrze o stałym ciśnieniu to musiał byś się podpiąć pod instalacje za butla np. pod waz od zegara lub pod gniazdo od powietrza tam gdzie podpinasz przyczepę.


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.