tomb2

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?

Polecane posty

bears    540

Profile 40x40 a blachy nie wiem

To bez szału widzę.

 

Witam. Mam zamiar kupić kabinę do c 360 3p. przejrzałem sporo ofert i znalazłem  na takie cudo. https://www.olx.pl/oferta/kabina-c360-c-360-zmodernizowana-raty-polecam-CID757-ID8PeiJ.html#ef46ea9ee8      Co to tym sądzicie? Za taką kasę wyposażenie chyba super.  

 

Kabina z dużą ilością wodotrysków. Więc tak:

Szyby boczne uchylane to bajer, normalnie nic one nie dają.

Szyba tylna bez ramki to proszenie się o kłopoty. Nie wybaczy nawet najmniejszego błędu czy zużycia uszczelek.

Halogeny są źle umieszczone i oślepiają kierowce

Lusterka trzesą się zbyt mocno przez co nic w nich nie widać

Drzwi otwierane na koło, kwestia zdań

Brak tylnej zabudowy to porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Dzięki za opinię. Z rozsądku zdecyduję się raczej na model standardowy. Tylko jeszcze jedna kwestia mnie zastanawia, jak kabina bez błotników spasuje się z orginalnymi błotnikami(bo są w super stanie i szkoda ich na złom). ZCy te blachy co dają do kabiny ładnie zakryją szczeliny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Co powiecie o tej kabinie Naglak? Widać inny kształt błotników i drzwi. To jakaś specjalna wersja?

 

532901740_1_1000x700_ciagnik-rolniczy-ur

532901740_2_1000x700_ciagnik-rolniczy-ur

532901740_3_1000x700_ciagnik-rolniczy-ur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Tyle, że kabiny Naglak KO-360 są standardowo przystosowane do ciągników z ładowaczem czołowym. W ogłoszeniu, z którego pochodzą zdjęcia pisało, że ciągnik ma podwyższony prześwit. Być może kabina została zrobiona na specjalne zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi33    1

mam pytanko .czy opona 16.9 x28 wejdzie mi pod błotnik w kabinie naglak tworzywo.proszę o w miare szybką odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Mi po zmianie wyszlo takie cos. Nie skusilem sie na nową wersje naglaka bo jakos mi nie lezy. Ogolnie komfort zmienil sie nie do poznania. Kabina jest ok ale nie jest to ideal pod wzgledem wykonania. Tu cos nie pasuje tam cos trzeba przerobic ale suma sumarum wychodzi to w miare. 

20170426_174354.jpg

20170513_190319.jpg

20170426_174345.jpg

20170513_190245.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu sie tak chwali kabiny naglaka skoro to straszny badziew moze i wyglada jak te nowe ciagniki ale te plastikowe maski i błotniki to totalna porazka od slońca i pracy pekaja u mnie sasiad kupil to odrazu szyby dzwi lezaly na pace bo po drodze wypadly spawy nie wyszlifowane i spod farby wychodzi rdza błotniki przyłatwil jeden szlag trafil bo wciagnelo chlapacz a drugi maszyna podczas podnoszenia maska odpadła na zawiasach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

Witam,

Podłączę się pod ten temat.

Szukam kabiny do C360. Teraz mam na nim połatany "orzeszek" i pasowałoby na coś może go wymienić.

Rozglądałem się co jest dostępnego w okolicy, czy w ogłoszeniach i wygląda na to, że:

- albo są to najtańsze modele w cenie od 2800PLN (kabina z kłotnikami) do 3500 PLN; to co zauważyłem, to mają bardzo słabe malowanie (stoi na placu i rdzewieje);

- albo są to kabiny droższe Naglak metalowy (od 4000 PLN) lub Koja (metalowy dach; plastykowe błotniki od 4100 PLN);

- albo z plastykowym dachem - tu ceny zaczynają się od 4500 PLN.

Z jednej strony zastanawiam się czy warto inwestować w te plastikowe kabiny, z drugiej strony te najtańsze nie grzeszą jakością wykonania.

Dodatkowo, te najtańsze ponoć nie posiadają żadnych atestów (czy moze homologacji?) i ponoć może byc problem podczas przeglądu na stacji diagnostycznej.

Z tego powodu narazie odpuściłem sobie temat tych najtańszych kabin.

Proszę Was o opinie:

- czy warto dopłacać do tych kabin Naglaka z plastykowym dachem i plastykowymi błotnikami?

- czy te plastykowe błotniki od Koja są naprawde takie wytrzymałe (czy nie pękają przy byle uderzeniu?)?

- czy kabina metalowa Naglaka jest szersza od kabiny Koja (przynajmniej ze zdjęć się taka wydaje)? Noże ktoś miał okazję siedzieć w jednej lub w obydwu z nich i mógłby podzielić się ze mną swoim wrażeniem?

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotr

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319
@asharot - a tą kabinę sokółka to da się gdzieś nową kupić, czy tylko zdjęte z ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

zadaj sobie pytanie czy warto do takiego ciągnika pchać kabinę za połowę jego wartości, która nie wiele zmieni, bo dalej  będziesz siedział na moście i słuchał pięknego wycia ataku

  • Like 1

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319
@izydor6280 - wiadomo, że to tylko 60tka, ale raczej jeszcze długo będę ją użytkowal. Kabina to jednak daje jakąś tam osłonę od deszczu czy wiatru (czy też odpukać wypadku). Moja 60tka ostatnio dostała trochę remontów, więc sprzedawać się jej nie opłaci. Z drugiej strony kupno jakiegoś fajniejszego zetorka w jej miejsce to wydatek conajmniej 30 tysi.
@adi96 - dziękuję za link i opinię. wczoraj dokładnie obejrzałem błotniki i raczej nic z nich nie będzie (rdza przy mocowania przy pochwie zrobiła juz swoje:( ).Więc błotniki muszą być drugie. Pytanie tylko czy pakować się w te plastykowe błotniki od Koja (boje się ze się szybko połamane jak coś w nie uderzy), czy może kupić te metalowe co teraz oferują w handlu (nie wiem czy one są tak dobre jak te orginalne?), czy może poszukać używanych orginałów (o ile znajdzie się w dobrym stanie)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

to teraz popatrz na 362, gdzie masz kabinę grzaną, hydrauliczny układ kierowniczy, atak na skośnym zębie czy nie raz niezależną hydraulikę, to wszystko za 15-20tys.

 

jeśli błotnik masz tylko na dole przeżarty to dospawałbym jakiś poprzeczny profil do słupków kabiny i do niego je przykręcił

 

co do materiału jeden i drugi ma zalety i wady, laminat nie będzie rdzewiał, ale jest mniej odporny na uszkodzenia niż blacha


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

@izydor6280 - wszystko się zgadza, że C362 by miał kilka extra rzeczy w stosunku do C360. Z tym, że za swoją 60tkę pewnie wziąłbym 8..10 tysi. Oba (60tka i kupiony 362)  wymagałyby wkładu finansowego. Miałem już 60tkę, więc się wziąłem za jej remont. Teraz już nie ma co rozważać, czy lepiej byłoby zamienić ją na C362 (za późno). Co do wycia ze zwolnic, czy mostu, to u mnie jakoś nie odczuwam, by to hałas był jakiś przeraźliwy (póki co).

Co do błotników plastykowych, to obawiam się czy ten plastyk nie jest taki, że przy pierwszym kontakcie np. z belą zaraz pęknie. Albo, że w mrozy popęka od byle czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

te plastikowe maski blotniki czy  dachy szczegolnie naglaka to syf ktory sie montuje na handel aby przyciagnac klienta wmowic ze kapitalka byla robiona a tak naprawde to silnik i uklad przeniesienia zwloki tylko pomalowany a cena juz prawie 20tys pln a przed remontem byl wart 1pln za kg a w normalnym uzytkowaniu te plastikowe el poprostu pekaja od warunkow atmosferycznych a co dopiero drgan generowanych od silnika prac w polu a co dopiero w lesie znajomemu po pol roku od zalozenia popekala wyslal reklamacje to odopwiedzieli ze on po tej masce skakal u mnie w okolicy po krzakach lezy z 10 masek i od cholery blotnikow a te kabiny naglaka to porazka sasiadowi przywiezli ta powiekszona to na pace lezaly 2 szyby luzem a jedna pod kabina w kawalkach wszedzie spawy jakby ktos sie dopiero uczyl spawac z pod farby ruda wychodzila 

lepiej wstawic te maski czy blotniki z rogozna a'la 362 czy ciezkie jednak metal to metal a za cene kabiny naglaka sokolki czy innych mozna kupic zetorowska o niebo lepsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak te maski i blotniki a co do kabiny to np

https://www.olx.pl/oferta/kabina-zetor-CID757-IDsAraN.html#e33bcd0f30

https://sprzedajemy.pl/kabina-zetor-fend-new-holland-wilczyn-2-e30984-nr53665821

https://tineve.pl/tag/kabina-zetor/

https://allegro.pl/oferta/kabina-ursus-zetor-i4629074977.html

wystarczy poszukac zawsze mozna przed zalozeniem kupic puszke farby

a po 2 zawsze mozna latwo przystosowac kabine od ciezkich 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

W mojej C360 mam kabinę lubsko- 2 drzwi, własne nadkola, polecam taką. Te nowe są fajne jak są nowe, po kilku latach okropieństwo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po co starego trupa kupować jak trzeba pasować pedały  chyba.Lepiej kupił nową naglaka z błotnikami metalowymi lub koje i kupił błotniki używki każdy kombinuje tylko po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wole jak ty to nazwales starego trupa z jekla gdzie blacha ma ok pol cm grubosci stali hutniczej niz te nowe z przetopu zyletki ok 3mm w ktorych szyby wypadaja przy transporcie na pace busa przynajmniej mowa o naglaku bo takie sa te za ok 4tys nie wspominajac o ogniskach rudej na kazdym spawie jak wszystko w tym kraju tanio zrobic drogo sprzedac 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na pewno to był naglak? Ja nie słyszałem żeby u naglaka szyby wypadały,tak samo bardziej w Koji.W koji ta 60-tka jakoś wygląda z sensem a w naglaku kwadrat nałożony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak naglak kolega kupil zestaw z ta badziewna maska z plastiku co po pol roku od montazu sie posypala a reklamacji nie uznali bo niby tanczyl ma niej a blotniki to poszly bo jeden poszedl przez chlapacz a drugi maszyna polamal i prawie 8tys poszlo sie pier... a przedni sie polamal od grudy blota

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Chcialbym sie zapytać Was ile waży kabina puszka/orzeszek z szybami i bez
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj