tomb2

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?

Polecane posty

Gość krzychzg   
Gość krzychzg

Witam. Widzę, że wszyscy zmieniają kabiny na nowsze a ja jestem dopiero na etapie z orzeszka na czeską. Niestety kupiłem nie kompletną, chwilowo nie mam czasu na dorabianie a na aukcjach nic nie znajduję więc kieruje do was zapytanie czy przypadkiem nie zawieruszyły się komuś w stodole: dolne blachy, drzwi lewe i ew. tylna szyba od kabiny czeskiej starego typu c-360? Wiadomo, oryginał szybciej dopasuje niż robienie od podstaw, oczywiście mile widziana przystępna cena. Pozdrawiam, jestem tu nowy i kompletnie nie umiem się poruszać po forum więc za utrudnienia przepraszam.


Acha i jeszcze czy jest coś takiego jak używana maska nowego typu ta metalowa lub sam pulpit, nowa nie pasuje do mojej kieszeni a stara jest popękana a ten model wpadł mi w oko. Niestety nie mogę dodać zdjęcia. Chodzi mi o tę z okrągłymi lampami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

używki raczej nie trafisz, sam pulpit czasem idzie dostać, choć też ciężko

najprościej kupić nowy pulpit, jeśli tylko on Cię interesuje


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzychzg   
Gość krzychzg

Dzięki. Raz widziałem używkę ale była bardzo zniszczona a wcale nie była tańsza. Pozostało chyba kupić zwykłą tylko ze starej blachy bo te nowe raczej cienkie są. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Cienkie są jak się kupuje firmy z no name w przypadku Polimerc jest odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzychzg   
Gość krzychzg

Nie wiedziałem, że firmy do wyboru, wszędzie tylko że Polska a różnią się tylko ceną. Ile taka, czy można znaleźć w internecie czy tylko w jakimś konkretnym sklepie? U nas nie ma wyboru jest tylko "Polska" za ok 400zł czy w tej kwocie to prawdopodobnie ta lepsza czy gorsza? Sprzedający są mało zorientowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Cienkie są jak się kupuje firmy z no name w przypadku Polimerc jest odwrotnie

Własnie te z Polimerc są cieńksze od oryginału o 0,25mm.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzychzg   
Gość krzychzg

Czyli używki? W C-330 i C-4011 mam oryginalne z lat 60 i dzielnie znoszą eksploatację a w tym mam od c-360 i jest cała popękana i spawana i pogięta - z taką kupiłem a na starą nie wygląda i oś jest resorowana więc dużych wibracji nie odczuwa poza tym czuć różnicę w dotyku. A jaką grubość ma oryginał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

to że cieńsze nie musi oznaczać że jest gorsza, bo jakość użytej blachy może być lepsza


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

to że cieńsze nie musi oznaczać że jest gorsza, bo jakość użytej blachy może być lepsza

Na nierdzewke mi to nie wygląda.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie chodzi o jaka blachę ale o twardość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gabuj    0

Dzien dobry.

Zwracamy sie prosba o udostepnienie niezbednych danych.

Jestesmy w procesie homologacji naszego ciagnika URSUS C-360. Jedynym dokumentem, ktory nam brakuje jest potwierdzenie zgodności kabiny K-402 z wymaganiami normy PN-91/R-36124.
Kabina jest SOKOLKA Typ K-402 Fabryki Urzadzen Mechanicznych SPOMASZ w Sokólce, spelnia normy PN-91/R-36124 rok 1991 i wiemy ze odpowiednikiem tej Normy jest norma ISO 3463:1989. W tabliczce znamionowej kabina jest opisana jako KABINA OCHRONNA CIAGNIKOWA z 1997 r. i spelnia normy PN-91/R-36124.

Wymagaja od nas świadectwa homologacji kabiny (= seria numerow lub numery + litery, ktore stanowia jakis kod homologacji) albo dane badania technicznego, ktore byly wymagane aby zakwalifikowac ja jako bezpieczna. Jak rezumiemy, wyglada ze chodzi o bezpieczenstwo; to jest, ze konstrukcja kabiny w pełni zabezpiecza operatora przed skutkami wywrócenia się ciągnika, co zostało sprawdzone przez uprawnione laboratorium. Przypuszczamy ze to bylo zrealizowany przez Laboratorium IBMER (dzisiaj ITP), bo wedlug DZIENNIKA NORMALIZACJI I MIAR nº 15 / 1985 r. i Monitora Polskiego nº 28 /1995 r. IBMER jest jednostka kwalifikujaca do przeprowadzenia badania kabiny.

Zwrocilismy sie juz z taka prosba do ITP i otrzymalismy odpowiedz: “uprzejmie informujemy, że nie posiadamy dokumentacji procesu certyfikacji zgodności, dotyczącej Kabiny K-402. Zgodnie z systemem nadzoru nad dokumentacją w Jednostce Certyfikującej Wyroby IBMER, a obecnie ITP, maksymalny okres archiwowania dokumentacji procesów certyfikacji zgodności wyrobów, wynosi 15 lat. Po tym okresie dokumentacja jest likwidowana.”

 

Tez zwrocilismy sie juz z taka prosba do firmy Metal-Fach, ktora przejela SPOMASZ po ogloszeniu upadlosci spolki. Otrzymalismy odpowiedz, ze “Firma Metal-Fach nie jest nastepca prawnym firmy SPOMASZ i nie posiada takiej dokumentacji.”
 

Dlatego zwracamy sie teraz tutaj z taka prosba: Czy ktos ma takie dane certyfikacji zgodności, dotyczącej Kabiny K-402?


Liczymy bardzo na Pani/a pomoc, za ktora z gory dziekujemy.



 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzychzg   
Gość krzychzg

Jeśli tyle problemów to nie lepiej zdjąć kabinę do momentu uzyskania homologacji? Później można zakładać co się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja pierwsze słyszę żeby wymagali homologacji kabiny innej stacji nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

na pierwszy montaż szedł błotnik "okrągły" taki jak ten :

 

 

blotniki-tylne-ursus-c360-c330-c3603p-po

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

tyle to i ja wiem, pytanie czy była opcja z tym kwadratowym, bo na wsi jest jedna z takimi lub bardzo podobnymi od ładnych kilkunastu lat, wątpię aby ktoś po 10-15 latach od wyjechania z fabryki wymieniał


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

"Kwadratowy" błotnik z tego co wiem nie był w żadnej opcji. Fabryka montowała tylko "okrągły". Jednak tak jak i teraz są kabiny z takimi błotnikami tak i kiedyś takie były.  Więc jeśli u Ciebie jeździ 60tka z "kwadratowymi" błotnikami to może dlatego, że miała te błotniki razem z kabiną a później ktoś kabinę ściągnął i sprzedał a błotniki zostały.

 

 

Tu masz przykładowe zdjęcia takich kabin. (zdjęcia nie są mojego autorstwa / źródło zdjęć http://www.google.pl)


837213023_5_1080x720_cignik-rolniczy-urs

 

 

 

540x405_ursus-c-kujawsko-pomorskie-93972

 

 

478408741_1_261x203_ursus-c360-kolbuszow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nigdy nie było kwadratowych błotników.To co ma sąsiad widocznie to sobie zrobił od podstaw.Te fotki co podesłałeś to kabina KB3 Czeska montowana w zetorach 4718 a także na c-360 w latach 1979 1980 1981  oczywiście jako odzielnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

muszę się kiedyś dopytać  :blink:

te co podał kolega wyżej są całkiem inne i montowane właśnie z kabiną, a tamte wyglądają podobnie jak te co wrzuciłem, czyli jak ori tylko kanciaste  :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Z jakich wymiarów profili spawane są te nowe kabiny, znacie również może grubość blach użytych do budowy błotników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Chcialbym sie zapytać Was ile waży kabina puszka/orzeszek z szybami i bez
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj