tomb2

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?

Polecane posty

jesli chodzi o kabine od goli to zdecydowanie odradzam kupiłem tą d lux i nie jestem zadowolony  MAM JUŻ ROK CZASU JA I KOROZJA WYCHODZI  PRZEDNIA WYCIERACZKA W MOMECIE PIERWSZEGO URUCHOMIENIA SIE ROZLECIAŁA NA TYLNICH BŁOTNIKACH WIDOCZNE WGNIOTY JUZ BYŁY HALOGENY PRZEDNIE DACHOWE ODBIJAJĄ SWIATŁO O DACH I W KAGINIE JEST TAK JASNO ŻE PRZEZ SZYBE NIC NIE WIDAC  NAWED ŚRUB I PODLŁADEK DO JEJ MONTAŻU BRAKOWAŁO W OPCI Z NAGRZEWNICA TO NAWET JEJ NIE UMOCUJĄ TYLKO DADZA ZAPAKOWANĄ I TRZEBA POTEM KOMBINOWAC Z JEJ UMOCOWANIEM A SZYBERDACH NIC NIE DAJE BO POWINIEN SIĘ OTWIERAC W DRUGĄ STRONE ŻEBY WIATR ZAWIEWAŁ DO ŚRODKA WIELE BY JESZCZE PISAC ALE MOIM ZDANIEM TO JEST LIPA ROBIĄ JE NA AKORD I TA JAKOS WYKONANIA JEST SŁABA MAM NA MYSLI SPAWY TAKIE NIE DOPRACOWANE A FARBA KIEPSKIEJ JAKOSCI ŁATWO BLAKNIE I SIĘ WYCIERA A MAM PYTANKO CZY KTOŚ WIE COS O JAKIES LEPSZEJ KABINIE INNEJ FIRMY ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianlozki    2

Polecam kabiny naglak.' Sami nie dawno rozgladalismy się za kabina do C 330. Po różnych opiniach i po jazdsch po skladnicach, decyzja padła na naglaka z blotnikami.
Szczerze polecam., co prawda koja też nie mogę powiedzieć złego zdania ale na trzydziestce pardziej pasuje naglak. Nigdy żadnych goli rejkow tylko dołożyć więcej i mieć coś pozadnego. :) jakość wykonania zadowalająca. Pozdro. .!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
utek    6

Ja się mogę wypowiedzieć na temat kabiny Naglak do C360, błotniki z tworzywa, drzwi otwierane na koło.

 

Taka jak na foto.

 

DSC_4122.jpg

 

Stosunek jakości do ceny mizerny. Za wydaną kwotę powinniśmy otrzymać produkt lepszej jakości i lepiej dopracowany.

 

A teraz konkrety.

 

Jakość wykonania spawów taka sobie, na razie nic nie pękło.

 

Tworzywowa pokrywa dachu przykręcona do ramy kabiny na blachowkręty "farmery". Z racji tego że dach jest nieco większy niż ramy kabiny to dolega do nich tylko w miejscu wkrętów, pomiędzy nimi robi się "falbanka".

 

Tylna szyba zamówiona nie na siłownikach, a teleskopach blokowanych "śrubą". Zostało to zrobione z myślą o pracy z opryskiwaczem, gdzie nie można całkowicie otworzyć szyby. Okazuje się jednak, że blokada otwarcia nie działa, nie ma możliwości uchylenia szyby, a jedynie całkowite otwarcie. Wymagana przeróbka we własnym zakresie.

 

Spryskiwacz przedniej szyby. Czyli XXI wiek i bidon + pompka podciśnieniowa z pierwszego wydania malucha (ciekawostka że nadal ktoś to produkuje). Umiejscowienie dyszy spryskiwacza jest takie, że nie ma możliwości aby płyn był w stanie dostać się na przednia szybę. Oczywiście przeróbka. Dysza odsunięta od kabiny na kątowniku i elektryczna pompka ze zbiorniczkiem.

 

Wycieraczka tylnej szyby na korbkę.

 

Umiejscowienie fabrycznych reflektorów roboczych powoduje odbijanie światła w szybie przedniej i tylnej. Oczywiście wymagana przeróbka w postaci odsunięcia reflektorów "od kabiny".

 

 

Otwieranie szyberdachu to też porażka. Mechanizm wygląda jak zapożyczony z jakiejś zabawki. Nie sprawia wrażenia solidnego i trwałego.

 

 

Podsumowując. Gdyby ta kabina kosztowała ok 2500-3000zł jak "niefirmowe" byłoby OK. Ale kosztowała z tego co pamiętam 4700zł. Nie warto dopłacać, bo i tak trzeba robić poprawki. 

 

 

Edytowano przez utek

Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekhagiel    0

jesli chodzi o kabine od goli to zdecydowanie odradzam kupiłem tą d lux i nie jestem zadowolony  MAM JUŻ ROK CZASU JA I KOROZJA WYCHODZI  PRZEDNIA WYCIERACZKA W MOMECIE PIERWSZEGO URUCHOMIENIA SIE ROZLECIAŁA NA TYLNICH BŁOTNIKACH WIDOCZNE WGNIOTY JUZ BYŁY HALOGENY PRZEDNIE DACHOWE ODBIJAJĄ SWIATŁO O DACH I W KAGINIE JEST TAK JASNO ŻE PRZEZ SZYBE NIC NIE WIDAC  NAWED ŚRUB I PODLŁADEK DO JEJ MONTAŻU BRAKOWAŁO W OPCI Z NAGRZEWNICA TO NAWET JEJ NIE UMOCUJĄ TYLKO DADZA ZAPAKOWANĄ I TRZEBA POTEM KOMBINOWAC Z JEJ UMOCOWANIEM A SZYBERDACH NIC NIE DAJE BO POWINIEN SIĘ OTWIERAC W DRUGĄ STRONE ŻEBY WIATR ZAWIEWAŁ DO ŚRODKA WIELE BY JESZCZE PISAC ALE MOIM ZDANIEM TO JEST LIPA ROBIĄ JE NA AKORD I TA JAKOS WYKONANIA JEST SŁABA MAM NA MYSLI SPAWY TAKIE NIE DOPRACOWANE A FARBA KIEPSKIEJ JAKOSCI ŁATWO BLAKNIE I SIĘ WYCIERA A MAM PYTANKO CZY KTOŚ WIE COS O JAKIES LEPSZEJ KABINIE INNEJ FIRMY ?

 

potwierdzam to co napisał wojciech, odradzam, wczoraj robiłem przymiarkę kabiny z tworzywa i tylne blotniki pokrywają połowę opon są za wąskie i fatalnie to wygląda w poniedziałek dzwonie czy jest możliwość wymiany na inną albo zwrócenie całej...

Edytowano przez marekhagiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

Panowie ma ktoś atrapę z taką rynienką, jak to jest zmontowane, ramka jest taka sama i czy sama rynienka będzie ta sama co w 330 ?

 

 grillsiatka-maski_48858_22_779588.jpg


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

ja mam. Atrapę masz od C-360 a rynienkę od C-355 i nie będzie pasować

Edytowano przez bartek1992

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jest to zamontowane na śrubki ale jak kolega wyżej powiedział nie bedzie pasować ponieważ w atrapie od c-360 nie ma otworów na śruby jak przewiercisz to wtedy będa a od c-330 niczym się nie różniła to samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafallll360    968

W 30-stkach ta nakładka była o 2 cm dłuższa niż ta co w 55-tkach.Jak założysz od 30-tki to będzie prawie zakrywać cały środkowy pas.

 

Na zdjęciu widać nakładkę z 30-stki na atrapie 55-tki 

post-74741-0-16205600-1472221334_thumb.jpg

Edytowano przez Rafallll360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W tytule  to  chyba powinno być

maska nie maksa ...

 

 

Masz  pole  do popisu , nie  ma  czegos  takiego jak instrukcja montażu .

Liczy sie  kreatywność :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

witam

z miła chęcią prosił bym o zdjęcia a w szczególności  zdjęcie gdzie kończy się kabina a zaczyna maska   ponieważ miedzy kabina a maska ma byc przerwa z 2 -3 cm tak?

prosił bym zdjęcia na e maila podaje e-maila  ziolko06@o2.pl 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

a jakie tu mogą być opcje montażu??? 4 śrubki u góry, bo z tego co widziałem to ona się z przodu do góry otwiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alek94NH    4

wpisz sobie w gogle kabiny GOLA, calkiem sympatyczne te kabiny, zamowilem kabine D LUX , czekam na dostawe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaszub78    1

Pierwsza to kabina produkowana przez firmę Bartesko z Kozmin Wielkopolski. Mam taką już zakupioną, na wiosnę zakładam po remoncie ciągnika. Wykona dość dobrze ale za tą cenę to powinna być podłoga w niej a którą będę robił sam. Jeśli miałbym ją porównać do Naglaka nowego to wizualnie Bartesko o wiele lepiej wygląda ale cena prawie jeszcze raz taka :o Miałem nadzieję że Naglak wypuści nową kabinę do C 360 konkurecyjną do tej a ma z czego zrobić bo produkuje kabiny innych ciągników też....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam dostałem propozycję kupna kabiny od escorta podobno pasuje do C-360 ale mam pewne wątpliwości i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już może próbował montować taką kabinę i czy jest dużo roboty przy tym i czy nie ma jakiś komplikacji w stylu ramion podnośnika które za wysoko się podnosząc zbiją szybkę lub coś takiego... Może miał już ktoś takie pomysły.. Kabina jakby co jest używana i tania chciałem ją wyczyścić odmalować pod remontować i założyć dokładnie na C-4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Chcialbym sie zapytać Was ile waży kabina puszka/orzeszek z szybami i bez
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj