Skocz do zawartości

Zdjęcie

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]


1157 odpowiedzi na ten temat

#421 Share radek1983

radek1983

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gostynin

Napisany 24 styczeń 2015 - 15:46

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

wie ktos moze czemu kiero w golfie 3 chodzi strasznie lekko a zalozylem urzywana maglownice bo stara miala luzy i teraz tak sie lekko kreci


Edytowany przez radek1983, 24 styczeń 2015 - 17:53.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 14:09
  •  

#422 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 styczeń 2015 - 16:32

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Milion km? Przejechał któryś z was tyle? Czy tylko legend się naczytaliście? Te leciwe klasyki psują się tak samo jak te nowe. Jaka różnica, że stare audi kosztuje więcej niż parę lat młodsza toyota. Porównajcie se cenę nowej c4 w 94 i nowej toyoty z 2000 i uwzględnijcie wartość pieniądza. To wyjdzie, że za c4 kupić było można 2 toyoty. Więc jaka pociecha, że teraz audi 2 czy 3 tys zł droższe.

Jaki sens ma wklejanie ogłoszeń z mietkami po 80 czy 90 tys? Jeśli 99,9 % ludzi mających 90 tys kupi nowe lub używane auto za taką sumę. Po co w końcu sami rolnicy kupują nowe traktory zamiast jeździć starymi ursusami, które były bez plastików tylko sama stal? 

Pod plaskiem bieda aż piszczy? Czy ty w ogóle masz pojęcie o czym piszesz? Rozbierz se nowy samochód i starego grata. Zobaczysz gdzie jest więcej wygłuszeń, obejrzyj konstrukcje karoserii, wzmocnienia w drzwiach. Zobaczysz jakie auto jest mocniejsze lepiej wyciszone. Powtarzasz tylko w kółko o tych plastikach nie mając bladego pojęcia o nowych autach. Bo jak widzę obracasz się w świecie starych mercedesów. Ja rozbierałem jeszcze 80 tki i tym podobne jak były kilku letnie. Znam tez budowę nowych samochodów. I widzę jak bardzo zmieniła się technologia i motoryzacja. I pisze ci po raz enty. W 124 tez jest plastik i to gorszej jakości, gorzej spasowany niż w nowym dzisiejszym kompakcie.

MB 124 2,5 d masa 1410 kg, 4 cylindrowy 2,0 d 1330 kg, e 200 bluetec masa 1735 kg

Audi 80 b4 1,9 tdi masa 1270 kg, audi a4 b8 2,0 tdi masa 1560 kg

Audi c 4 2,5 tdi masa 1425 kg, audi c 7 2,0 tdi masa 1650 kg

golf 7 2,o tdi masa 1299 kg, kia ceed 2 1,6 crdi masa 1300 kg, kia ceed 1 2,0 crdi masa 1383 kg, astra j waga od 1378 kg dla najmniejszej wersji. Wszystkie kompakty w wersji hatchback 5 d. Inne auta sedany.

Gdzie te oszczędności i bieda pod plastikiem? Masa oczywiście jest wrogiem aut. Ale widać wyraźnie, że dzisiejsze kompakty ważą tyle co 124. A przecież stosuje się coraz więcej stopów lekkich tworzyw sztucznych. Widać tez wyraźnie, że nie którzy bladego pojęcia o dzisiejszej motoryzacji nie mają bo utknęli 20 lat temu w świecie mitów. Mercedesa 123 przy mniejszym mrozie odpalić się nie dało. Ale przecież to taki super sprzęt, który milion przejedzie. Mało kto dodaje, że nie wielu to się udało. Mało kto to widział. Praktycznie jednostokom.

 

a ty nie masz zielonego pojecia o starych mercedesach, plastiki w w124 gorsze niz w jakims kompakcie :D :D :D do tego zielonego pojecia nie masz jak odpala stary ale sprawny mercedes, mało tego silniki diesla mercedesa w w124 były na wtrysku posrednim, co przeciez utrudnia rozruch w zime, a te samochody zapalaja po jednym obrocie wałem przy -20 a przy -30 (z zycia wziete) max dwa obroty wałem i chodzi, warunek to sprawny akumulator, swiece zarowe, no aby paliwo nie zamarzło, to wszystko, najlepsze jest to jak jakis 20 lat młodszy common rail nie zapali a stary zardzewiały w124 pali po jednym obrocie :D wtedy widac ta nowoczesnosc :D

wygłuszenie ? jadac moim starym w124 w dieslu w kabinie jest ciszej niz w golfie 5 1.9 tdi, takze daruj sobie wykłady :D

 

polecam VOLVO S60 D5 163 /185 i albo 5/6biegów:) średnie spalanie ON przy 120km/h poniżej 5L osyłam do filmów na YT jężeli bardzo będzie ktoś hejtował ten wpis sam wstawie nagrania z mojego spalanie w mieście przy zabawie w kubice 7L normalna jazda trasa miasto 5-6L wersja 163mod na 185 :) polecam samchód dla niego 300tys to rozgrzewka części nie są za tanie ale tam się nie wymienia:) zawieszenie sztywne ale i komfortowe przez 3latat i 40tys wymieniłem tulejkę i 1łącznik koszt łaczny 500zł dodam że to było do wymiany na dzień dobry sam sprzedający powiedział że to wymiany:)

 

jak na 1600kg i 185km połykam na trasie w zasadzie każdy samochód na chyba że jedzie coś +200koni wszystkie 1,9diesel czy 2-2,2 benz mogą tylko pomarzyć o dotrzymaniu kroku:) nie wspominając już o komforcie jaki ten samochód oferuje i to uważam przy wmiarę rozsądnych pieniądzach:) 

każdy kupuje co lubi ale majac do porównanie passata b5 1,9 audi a6 c6 2,5 v6 to są buble xd tak audi c7 3.0V6 mogę jeszcze polecić :)

jezeli chodzi o volvo s60 D5 to sie zgodze, dobre auta, sam widziałem takiego z przebiegiem 800 tys


Edytowany przez ventador, 24 styczeń 2015 - 16:34.


#423 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 24 styczeń 2015 - 17:51

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

 w124 ma to do siebie ze tam się wymienia składowe części większych części xd a nie od razu całe ogromne elementy za kilka stów :)

 

no volvo jest mega jeżeli ktoś nie trawi diesla alternatywą jest 2,4bez 170 koni spalanie gazu 9-12 przy normalnej jeździe:) przy 2,3T 250hp   koledze na holenderskim gazie pali do 14:) jak sprowadzał z niemiec po autobanie zabawa od 100-200 spalanie wyszło 16-17no ale 250hp:) z tego co wiem wymienił uszczelkę pod obudową głowicy.. i tyle a tłucze już z 5lat:)



#424 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 24 styczeń 2015 - 18:20

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Niczym oślepiony nie jestem Znam po prostu dobrze auta z lat 90 tych i dzisiejsze. I wiem jakie są. Tamte stare takie idealne nie były. Też się psuły. Auta rosną to fakt. Ale wzrost masy to nie tylko większy samochód. Inaczej dojdziemy do wniosku, że golf 7 z uwagi na podobna masę jest wielkości mietka 124. Co jest po prostu śmieszne. Jak by nie tłumaczyć wzrost masy to też lepsze wyciszenia, mocniejsze konstrukcje, bogatsze wyposażenie a nie tylko wzrost rozmiarów. Dzisiaj optymalizacja kosztów ma duże znaczenie. Zdarzają się poważne awarie tak jak w niejednym 124, który jeździ do dziś z niby setkami tys km na liczniku silnik był robiony. I to nie raz. Wiele awarii w nowych autach powodują sami użytkownicy. Oszczędzając na serwisie, stosując eco driving, lub kupując auto nie odpowiednie do swoich potrzeb. Stare samochody były bardziej odporne na zły serwis i złą eksploatację. Ale nie dawały komfortu i dynamiki jazdy jaką dają dzisiejsze auta. Oczywiście mówię o podobnych modelach z podobnej pojemności silnikami.

Mam octavię 1,9 tdi 303 tys km. I to przebieg pewny i znany mi. Zero problemów. Oryginalne turbo, sprzęgło i dwu masa nie ruszane. Leje on ze wschodu i jadę. Psuły się duperele, wymieniłem zawór klimy i łożysko. Miałem craftera 450 tys km. Kilka napraw w aso miał. Ale same drobiazgi. A dodam, że craftery 2,5 tdi wytrzymywały w firmie (nie mojej) ponad 700 tys. Teraz kilka crafterów 2.0 tdi ma między 450 a 500 tys km. I to nie są żadne mity tylko fakty. Sprinter 220 cdi wytrzymywał spokojnie 700 tys. Audi a6 znajomego 1,9 tdi pd 115 km na taksówce 600 tys km. To są wszystko przypadki mi znane z pierwszej ręki. A nie powtarzane mity nie wiadomo skąd i gdzie.

Dlatego nikt nie wmówi mi, że stare auta to niezniszczalne cuda. A nowe to badziew, który rozleci się zaraz po wyjeździe z fabryki. Zobaczcie ile kia ceed ów jeździ w policji. A mają już setki tys km na liczniku. Kolegi ojciec zrobił ceed em 170 tys km bez najmniejszej awarii. Inny taksówkarz e klasą 05 r 330 tys. To są znane mi osobiście przypadki. Natomiast żaden z moich znajomych nie miał poważnej awarii w jakimś nowszym aucie. Chociaż wiem, że takie przypadki się zdarzają.

Ps pisałem o problemach z rozruchem 123. Czytać uważnie trzeba. Nie wiem z jakimi autami cr masz do czynienia co to w zimie nie palą. Ta dyskusja staje się żenująca. Chcesz za wszelką cenę udowodnić, że twój merc to cudo a reszta to złom. Pewnie gdybyś jeździł nowszym autem pisał byś odwrotnie.

Kolejny dowód to fakt, że pomimo, że ganisz nowoczesne plastikowe auta to nagle s 60 jest dobre. Co tylko pokazuje, że będziesz tu wymyślał wszystko, aby tylko napisać mi naprzeciw.

Tak kręciłeś modziłeś, aż przyznałeś, że nowoczesne plastikowe samochody są dobre. I potrafią wytrzymać 800 tys km. A nie oszukujmy się od s 60 nie są jakościowo gorsze nowe audi, bmw, mercedes czy nawet vw i toyota.  I coraz bardziej dołączają do tej grupy auta będące kiedyś synonimem tandety jak choćby kia, której do mercedesa na pewno brakuje, ale znacznie się poprawiła od lat 90 tych.


Edytowany przez hubertuss, 24 styczeń 2015 - 18:38.


#425 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 styczeń 2015 - 18:52

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

"Zdarzają się poważne awarie tak jak w niejednym 124, który jeździ do dziś z niby setkami tys km na liczniku silnik był robiony. I to nie raz. "

jeszcze dopisz ze w dieslu :D :D :D

 

dlaczego piszesz ze znasz te samochody jak widac ewidentnie ze pojecia o nich nie masz ?

a ty tu wyskakujesz o powaznych awariach, tak zdarzaja sie powazne awarie w tych silnikach ale po 1mln km :D

moze i rozkrecałes kiedys łosiemdziesiontke ale to nie znaczy ze dzieki temu znasz na wylot w124

 

jezeli chodzi o volvo s60 D5 to jest to lepszy samochod niz np. mercedes w210 ktory rdzewieje 10x razy gorzej od niebitego w124, audi a6 2.5 tdi v6, passata b5 itp jedynym samochodem ktory moze mu dorownac to jest bmw e39 3.0d

nie mowie ze wszystkie nowe sa do bani, ale naprawde nieduzo jest samochodow ktore potrafia połaczyc wygode z sensownym kosztem utrzymania, bo koszt utrzymania to nie tylko to ze nowy spali 1 litr mniej i pojedzie szybciej, dzisiejsze auta klasy wyzszej sa tak przekombinowane ze strach to trzymac dłuzej niz 300 tys km, gdyz po tym przebiegu regularne naprawy i utrzymywanie samochodu w pełni sprawnego, przewyzszaja wartosc samochodu kilkakrotnie, poza tym to co jest w tych samochodach najsmieszniejsze to to ze mozesz pojechac gdzies dalej i nie wrocic o własnych siłach przez jakis głupi i niepotrzebny układ :D i to wszystko w gratisie w aucie klasy wyzszej za grube pieniadze jako nowy


Edytowany przez ventador, 24 styczeń 2015 - 19:11.


#426 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:07

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

ale jeżeli chodzi o bezpieczeństwo oferowane przez różne marki to naprawdę mają sporo do nadrobienia w stosunku do Volvo:)

jeżeli chodzi o ropniaki to wg mnei nie ma lepszego silnika jak 2,4 d5 po prostu poezja chce się słuchać tego dźwięku:) ryczy jak V6:) bardzo udane jednostki ;) w swoim mam 250tys mam książkę serwisową były wymienione tarcze klocki kilka razy amortyzatory dwa z przodu ja wymieniłem tulejkę z tyłu od wahacza i jeden łącznik:) no i pompe płynu chłodniczego po 220tys tyle było robione w tym samochodzie:) wszystko w oryginale 

ojciec ma C7 na super samochód fakt że niecałe 200tys to żaden przebieg ale oprócz rozrządu i oleju tam nic nie było ruszane:) 

 

a teraz weźmy opla vectre C 1,9 czy forda 1,6-1,9.. nie mówiąc tandecie seata toledo i nieszczelne tylne drzwi.. jest sporo bublowatych nowszych i nowych samochodów:) i jakiej klasyfikowanie mija się z celem:) weźmy a3 po 2004 samochód fajny dobrze wykończony ale silniki padaka albo 1,9 105 albo 1,6i gaz bo dziekuje za 2.0tdi albo fsi nie stać mnie jeździć na benzynie bo w tsi gaz się raczej nie opłaca..

albo seat ibiza po 2002 roku wnętrze jak w polonezie a po 200tys lewarek skrzyni biegów lata jak łyżka w bigosie..

 

są nowe za***iste ale dość kiepskie to samo jest ze starymi i średnimi nie ma co klasyfikować:) to najwyżej wrzucać na konkretne modele;pp  



#427 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2188 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:11

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Tak, chodziło mi o R5 http://ww3.autoscout...3?asrc=st|sr,as

Popularne cygaro  swego czasu miałem takie w benie v6 i chwalę ale mając teraz nowsze z tym samym motorem czuje różnice w korcicie i to nie plastik tak jak napisałeś w którymś poście ,co do Toyoty i ogólnie Japończyków   to moje zdanie, to dobre auta .



#428 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:15

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Genius9872

a teraz porownaj do swojego s60 najnowsze chinskie s60, plastikowóz....



#429 Share michalczech6

michalczech6

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:26

Samochód dla ROLNIKA [Połączone] wedlug mnie terenòwka no Toyota rav4

#430 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:27

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Nie cygaro tylko 100/A6 C4, 2.5 TDI. Japońskie samochody są super, ale te wyprodukowane w Japonii a nie Europie. W salonach pierwsze auta po premierach są z Japonii, kolejne z fabryk europejskich, różnica kolosalna, korozja, awaryjność itp. Oczywiście nie wszystkie marki/modele są produkowane w europie



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 14:09
  •  

#431 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:35

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Genius9872

a teraz porownaj do swojego s60 najnowsze chinskie s60, plastikowóz....

noo w najtańszej wersji nowe s60 jest trochę tandetne..;/ powiem tak zj*bali sprawę jeżeli chodzi o deskę rozdzielczą bo jedzie tanim samochodem;/  całe szczeście dalej jest produkowane w macierzystym zakładzie a jedynie głównym udziałowcem są chinole:) moim następnym samochodem będzie s60 d5 R-design 205koni:) sąsiad ma xc90 d5 2004 rok jeździ tym już kilka lat i z tego co wiem to maglownice robił bo samochód był na 20calowych kołach i na PL drogach samochód to odczuł:) ale pozatym wszystko jest najbardziej ok:) no spalanie 8-10L ON:)

 

na pewno odradzam stare v40 to z volvo nie ma za dużo wspólnego, dalej c30 płyta ford silniki mitsubishi/renault/ford.. to lepiej od razu kupic focusa..

 

s80 wszystkie z 2,4:) 2,5 z VW można odpuścić sobie.. z wiadomych przyczyn:) w śród znajomych bardzo popularne jest Volvo bo za 25tys kupi 2003-4 rok gdzie fotel ma więcej funkcji masowania tyłka niż wszystkich funkcji w VW Audi na desce rozdzielczej nie mówiąc już o komforcie i bezpieczeństwie :)



#432 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2188 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:44

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

100tka po liwcie ale zwali je cygaro.



#433 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 24 styczeń 2015 - 19:55

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Nie cygaro tylko 100/A6 C4, 2.5 TDI. Japońskie samochody są super, ale te wyprodukowane w Japonii a nie Europie. W salonach pierwsze auta po premierach są z Japonii, kolejne z fabryk europejskich, różnica kolosalna, korozja, awaryjność itp. Oczywiście nie wszystkie marki/modele są produkowane w europie

tutaj masz rację!! kolega specjalnie kupił RAV4 starsze byle żeby nie była to wersja europejska xd jeżeli ktoś ma 160cm wzrostu polecam xd ja mam 175cm i wg mnie jest ciasno!! typowy samochód dla typowego japończyka xd ofc D4D lejemy ropę i jedziemy fajna konstrukcja wytrzymałe zawieszenie :) spalanie 9;p przy 140 trochę już nosi 

ale jeśli chodzi o wnętrze straszny PLASTIK 1strefowa klima kiepskie fotele tylna kanapa tragedia za 35tys można kupić lepszy samochód!! 



#434 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 24 styczeń 2015 - 22:20

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Mogę dopisać, że w dieslu. Kilkanaście już lat temu uczestniczyłem przy zdejmowaniu głowicy w 124 300d. Nie pamiętam już co tam się stało. Ale głowica poszła w górę. To było pod koniec lat 90 tych. A teraz u nas takich sprzętów w zasadzie nie widać. Chwalicie różne auta. Ale gdybyście robili po minimum 300 km dziennie od poniedziałku do piątku to wtedy byście mogli coś powiedzieć o nich. Może komuś stary mercedes się nie psuje. Gdy robi 300 km tygodniowo lub mniej. Ale rób tyle dzień w dzień jak u nas kiedyś po ropę do ruskich jeździli. To zobaczymy jak długo leciwy merc wytrzyma. Poza tym 124 w trasie może równie dobrze unieruchomić byle głupota. Więc bądźmy poważni. Chyba, że ktoś wozi w bagażniku worek kluczy a w środku kupę części. To jest żenada takie argumenty.

Mówicie, że passat b5 zły. Przykład 1,9 tdi 101 KM 04 r przy 305 tys km wymiana dwumasy pierwszy raz wymiana tgz siatki na wydechu. Poza tym nic nie było naprawiane do 315 tys km. Lewa strona wahacze oryginał. Prawa zmieniana. Jest dużo dobrych nowych samochodów wyprodukowanych w tym roku czy kilka lat wcześniej. Są tez knoty tak jak były w latach 90 tych i wcześniej. Jeśli komuś się trafi dobre auto to będzie chwalił nawet markę powszechnie uważaną za wadliwą. Jeśli ktoś kupi trupa to nawet najlepsze marki będzie ganił. A tak naprawdę o samochodzie można powiedzieć coś gdy robimy minimum 100 lub więcej km dziennie. I to co dzień.

PS audi 100 cygaro to model produkowany w latach 82 do 91 - c3 jak dobrze pamiętam. Nie było żadnego cygara po lifcie. Był model c 4. A nazwę cygaro wymyślono dlatego, że sylwetka c 3 do linii okien z spłaszczonymi tylnymi nadkolami przypominała cygaro.



#435 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 24 styczeń 2015 - 23:20

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Mogę dopisać, że w dieslu. Kilkanaście już lat temu uczestniczyłem przy zdejmowaniu głowicy w 124 300d. Nie pamiętam już co tam się stało. Ale głowica poszła w górę. To było pod koniec lat 90 tych. A teraz u nas takich sprzętów w zasadzie nie widać. Chwalicie różne auta. Ale gdybyście robili po minimum 300 km dziennie od poniedziałku do piątku to wtedy byście mogli coś powiedzieć o nich. Może komuś stary mercedes się nie psuje. Gdy robi 300 km tygodniowo lub mniej. Ale rób tyle dzień w dzień jak u nas kiedyś po ropę do ruskich jeździli. To zobaczymy jak długo leciwy merc wytrzyma. Poza tym 124 w trasie może równie dobrze unieruchomić byle głupota. Więc bądźmy poważni. Chyba, że ktoś wozi w bagażniku worek kluczy a w środku kupę części. To jest żenada takie argumenty.

Mówicie, że passat b5 zły. Przykład 1,9 tdi 101 KM 04 r przy 305 tys km wymiana dwumasy pierwszy raz wymiana tgz siatki na wydechu. Poza tym nic nie było naprawiane do 315 tys km. Lewa strona wahacze oryginał. Prawa zmieniana. Jest dużo dobrych nowych samochodów wyprodukowanych w tym roku czy kilka lat wcześniej. Są tez knoty tak jak były w latach 90 tych i wcześniej. Jeśli komuś się trafi dobre auto to będzie chwalił nawet markę powszechnie uważaną za wadliwą. Jeśli ktoś kupi trupa to nawet najlepsze marki będzie ganił. A tak naprawdę o samochodzie można powiedzieć coś gdy robimy minimum 100 lub więcej km dziennie. I to co dzień.

PS audi 100 cygaro to model produkowany w latach 82 do 91 - c3 jak dobrze pamiętam. Nie było żadnego cygara po lifcie. Był model c 4. A nazwę cygaro wymyślono dlatego, że sylwetka c 3 do linii okien z spłaszczonymi tylnymi nadkolami przypominała cygaro.

ta jasne juz uwierzę że do 300tys wytrzymał zawieszenie w passacie xd kupiliśmy w 2002 2letniego passata przy 160tys z belgi na 16alu(na stacji zawieszenie sprawdzane w dniu zakupu wszystko cacy) jeżeli chodzi o silnik wszystko ok ale zawieszenie??? co dwa lata min 1200-1500zł !!! samochód jest po dzień dzisiejszy w domu brat nim jeździ ale ledwo wyrabia na zawiasy! śmię twierdzić że 6-8tys spokojnie zawieszenie kosztowało do niego jak nie więcej!! i tylko Lemforder każdy kto miał u mnie w okolicy passata już dawno nie ma albo jeździ do kościoła to nie jest samochód na nasze drogi no chyba że portfel ma się spory albo nie przeszkadza jak nosi  po całej drodze  



#436 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 25 styczeń 2015 - 09:05

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Możesz wierzyć, możesz nie wierzyć. Tak samo jak ja nie muszę wierzyć, że ci volvo pali poniżej 5 l na 100 km przy 120 km/h. Chociaż wierzę, że ci wyświetlacz tyle pokazuje. Sęk w tym, że kierowca w zasadzie nie ma możliwości stwierdzenia czy spalanie chwilowe podawane przez komputer jest realne. A zwarzywszy, że wiele firm ma tendencję do zaniżania wyświetlanych danych. Radzę podejść do tego z dystansem. Sam na yt widziałem jak gość pokazywał w bmw e90 spalanie z przejechanego dystansu zaniżone o około 30 % przez komputer Tylko takie spalanie kierowca może sprawdzić na stacji paliw tankując auto. Spalanie chwilowe jest trudne do realnego oszacowania, spalanie średnie większość pokazuje z powiedzmy ostatnich 30 km. Musiał byś zalać do pełna przejechać 30 km czy ile tam zlicza w volvo do średniego i zatankować ponownie. Jeżdżąc ostro pewnie też da się więcej spalić jak 7 l/100km. Podsumowując może tyle palić ale nie musi.

Ale wracając do passata napisałem jasno, że tylko lewa strona była oryginalna. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Prawa, gdy już zostały włożone zamienniki zmieniana była ale nie co rok. Używane też były zamienniki Lemfordera oczywiście nowe. Ale co z tego, skoro ten Lemforder odbiega teraz jakością i to znacznie od tego co wkładają na montaż fabryczny. Dzisiaj komplet Lemfordera kupisz w hurtowni za około 1 tys. Po co bulić 1500? Tylko, że jakość zamienników leci na łeb na szyję bo klient chce tanio. A sklepy zarabiają na tych kompletach po parę stów.

Dlaczego lewy zawias tyle wytrzymał? Auto 3 letnie było kupione z przebiegiem 120 tys z Niemiec. Tam dziur nie ma na autostradach. A taki przebieg nie powstał przez nie całe 3 lata na drogach lokalnych raczej. Koła to 195/65/15 a nie jak u ciebie 205/55/16. Różnica w wybieraniu dziur kolosalna. Mieliśmy w domu auta z takimi i takimi kołami. Dodatkowo na przód trafiały zawsze opony michelina z ciśnieniem 2 góra 2,1 atm. Dlaczego michelin? Wystarczy wziąć w rękę oponę michelina w rozmiarze jak wyżej i jakąś inną i się można przekonać. Dodatkowo wiele zależy od kierowcy dziury po prostu trzeba omijać. Dlatego dziwię się, że ktoś wywalił na zawias 8 tys. A nie wpadł na banalny pomysł, aby koła zamienić.

Ja już wyrosłem z haseł, że dane auto jest be a inne super. Znam wielu ludzi, którzy zadowoleni są z peugeotów, citroenów, seatów, passatów czy kia itd. Znam też ludzi, którzy mówią, że prawdziwe volvo skończyło się na 850. Ale wiem, że ktoś może być zadowolony z s60. Trzeba tylko kupić zadbany egzemplarz i jeździć i utrzymywać go z głową.


Edytowany przez hubertuss, 25 styczeń 2015 - 09:09.


#437 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 25 styczeń 2015 - 11:07

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

zrobiłem 230km na 2ponad przedziałkach  czyli ok 11-12L średnie spalanie wychodziło 4,9L na autostradzie przy zapiętym tempomacie :) jak jadę np 10min i cały czas wyświetla mi 3,5-4L :) to chyba coś w tym jest :) co do wskazań nawet przy założeniu zakłamania 30% co jest totalnym absurdem 5+0,3*5=6,5L przy 185koniach.. tyle bratu pali normalnie passat 1,9 powiem tak brat codziennie dojeżdza do pracy 80km po spotkaniu z sarną (oczekiwanie plus czas naprawy) dojeżdżał moim :

1) stwierdził że mnie pali 2,4 volvo jak passat 1,9 nagle za 100zł jeździł 1dzień dłużej a mówił że kilka razy poniosło go i trasa chwilami +200km/h 

2) o komforcie jazdy i wyprzedzania nawet nie ma co mówić, o jakości wykonania podobnie

3) następny samochód brata to volvo s60/80

jeździmy tylko na michelin primancy hp:) w passacie od 5lat są stalowe 15felgi:) 6-8tys prze 13lat eksploatacji samochodu teraz lemforder jest tani ale jak chciałeś wymienić w 3letnim samochodzie to jednak te części trochę kosztowały:)    



#438 Share Kaszlak79

Kaszlak79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie→Głubczycki→Klisino

Napisany 25 styczeń 2015 - 11:43

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

No i stało się, fajny temat był, można było pogadać kto czym jeździ a teraz moja racja jest najmojsza, moje auto najlepsze, nic się w nim nie psuje i pali najmniej. Dla mnie zasada jest prosta, żeby auto jechało to trzeba lać do baku, chyba że się utrzymuje prędkość konduktu pogrzebowego. A nie psuje się to, czego w aucie nie ma.



#439 Share radek1983

radek1983

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gostynin

Napisany 25 styczeń 2015 - 11:46

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

odpowie mi ktos odnosnie tej maglownicy



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 14:09
  •  

#440 Share Genius9872

Genius9872

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bobowiska

Napisany 25 styczeń 2015 - 11:49

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

No i stało się, fajny temat był, można było pogadać kto czym jeździ a teraz moja racja jest najmojsza, moje auto najlepsze, nic się w nim nie psuje i pali najmniej. Dla mnie zasada jest prosta, żeby auto jechało to trzeba lać do baku, chyba że się utrzymuje prędkość konduktu pogrzebowego. A nie psuje się to, czego w aucie nie ma.

nie o to chodzi poprostu sporo moich znajomych czesto zmieniali samochody, różnymi jeździłem, wujek ma zakład naprawy samochodów a że uwielbiam wszystko co jeździ non stop rozmawiam z użytkownikami i mechanikami a nie jakieś gazetki i broszurki producenta:)

każdy jeździ takim jakim mu wygodnie ale jeżeli mogę w podzielić się doświadczeniem chętnie to zrobię po

co masz się uczyć na swoich błędach jak możesz na cudzych?  lepiej omijac to na co sporo osób narzeka:) i brać to co inni chwalą:) 

czy nie jest tak łatwiej?



Podobne tematy