Skocz do zawartości

Zdjęcie

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]


1157 odpowiedzi na ten temat

#381 Share Rafal122

Rafal122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 14 styczeń 2015 - 10:10

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Ja zamiast Skody Yeti wolałbym Dacie Duster z LPG (Jeśli ma robić duże przebiegi) albo zwykłą benzynę,broń boże diesla DCI.

Dużo większa i wygodniejsza od Skody i chyba nawet tańsza w zakupie.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 06:02
  •  

#382 Share forterraturbo

forterraturbo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobierzyce.
  • Zainteresowania:rolnictwo,motoryzacja,KPK Kumurun Team,SkodaClubPolska,autodetailing,Zetor,NH.
    ekonomia,giełda.Uprawa soi i grochu.

Napisany 14 styczeń 2015 - 15:13

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

rocznie może zrobimy z 5 tyś KM , a  dacie to za 40 tys można nową miec , nam zależało trochę na prestiżu , bo w okolicy rolnicy mają same wypasione fury - land crusiery , x6 , x5 , nam ravka się podobała , ale była zbyt droga , a skoda jak to skoda , troche prestiżu w yeti , trochę funkcjonalności ot takie średnie auto.



#383 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 14 styczeń 2015 - 15:32

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Ja zamiast Skody Yeti wolałbym Dacie......,broń boże diesla DCI.

Czemu? Jeździłeś? Czy klepiesz opinię z netu lub od osób co nie umieją jeździć?

Mam właśnie DCi od nowości i nie narzekam. Wymianę oleju w silniku skróciłem z katalogowego 30tys km do 10-15 (max) i nie cisnę gazu w podłogę na zimnym silniku. Zła opinia tych jednostek dotyczy autek od "Niemca co jeździł do kościoła" i autko ma 200-300 tys km zrobione przy wymianach oleju co 25-30tys (katalogowo) a u nas zdjęto tak do 150-180 tys.

 

Ogólnie ta jednostka nie jest taka zła bo parę osób ze znajomych ją ma i jakoś jeżdżą (w renault, nissanie i dacii).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#384 Share Rafal122

Rafal122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 14 styczeń 2015 - 18:20

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Znajomy mechanik miał Espace w DCI (Nie wiem który model DCI dokładnie) i przy ponad 200 tyś musiał zrobć szlif wału i wymienić panewki,po tej naprawie zrobił jeszcze kilkadziesiąt km bez większych problemów i sprzedał sprawnego.

Ogólnie chwalił ten samochód ale jednak to jest poważna awaria.



#385 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2015 - 18:38

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

dci to chłam


Edytowany przez kris14, 15 styczeń 2015 - 13:38.
Pkt. 1.9 +1p. ostrzeżeń


#386 Share akowicz111

akowicz111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 399 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie, pow.sokólski

Napisany 14 styczeń 2015 - 19:05

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Znajomy mechanik miał Espace w DCI (Nie wiem który model DCI dokładnie) i przy ponad 200 tyś musiał zrobć szlif wału i wymienić panewki,po tej naprawie zrobił jeszcze kilkadziesiąt km bez większych problemów i sprzedał sprawnego.

Ogólnie chwalił ten samochód ale jednak to jest poważna awaria.

 

W Renówkach dość częsta dolegliwość, nie związana z układem zasilania, i tak dużo najeżdził potrafi obrócić panewkę już przy 100 tyś.  Sam mam DCI w Nissanie i jak na razie nic do zarzucenia.


Edytowany przez akowicz111, 14 styczeń 2015 - 19:06.


#387 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 14 styczeń 2015 - 20:04

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Dci w masterach te stare i te nowe były/są dość udane. Osobówki trochę gorzej im wychodzą. W 1,9 tdi pd 105 KM grupy vw o symbolu BXE tez lubią się panewki obracać po 100 tys km. A ludzie zarzekają się, że to taki dobry motor. Mam taki w skodzie z przebiegiem 303 tys km. Chodzi dobrze.



#388 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 styczeń 2015 - 09:38

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

tdi pompowtrysk to chłam



#389 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 15 styczeń 2015 - 09:46

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

lubię takie rzeczowe posty, z wieloma argumentami i dokładnym opisem....

piszesz o 2.0 czy 1.9???

bo moim zdaniem na 1.9 złego słowa nie można powiedzieć

EDIT; widzę na temat francuskiego DCi też się w sposób fachowy i rzeczowy wypowiedziałeś...


Edytowany przez bratrolnika, 15 styczeń 2015 - 09:48.


#390 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 styczeń 2015 - 13:02

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

a co tu sie rozpisywac ?

wielka mi nowoczesnosc, byle stary mercedes W124 na pompie rzedowej jak ursusie c360 bije toto na łeb na szyje



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 06:02
  •  

#391 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 15 styczeń 2015 - 16:15

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

to że jeździsz starym mercem i dogorywającą 360 , to nie znaczy , że wszystko co nowe musi być złe... jak się nie umie właściwie eksploatować to starego merca zajeździsz po 10 tyś km... i pompa nic nawet nie pomorze... :P o 360 nie wspomne...;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#392 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 styczeń 2015 - 19:56

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Zgadza się 124 może i kiedyś był synonimem luksusu. Dzisiaj to szmelc zwłaszcza z dieslem. 1,9 tdi jest dobry nawet na pompowtryskach. Z tym, że w serii BXE a więc większości motorów o mocy 105 KM lubi się po 100 tys km panewka obrócić. Przy dzisiejszych sposobach produkcji i oszczędzaniu wielu silnikom/producentom przytrafiają się takie rzeczy.



#393 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 15 styczeń 2015 - 20:47

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

to ze silniki starej generacji były bardziej wytrzymałe to nawet małe dzieci wiedzą, ale pamiętajmy że były też bardziej paliwożerne, mniej dynamiczne, ale za to prostsze w obsłudze

moje 1.9TD z 93r. ma ponad 300tys.km, a 1.9D z 96r. ma już przelatane 570tys.km, i oba jeżdżą, w zimę palą, oleju pomiędzy wymianami nie dolewam

ale i nowsze TDI, nawet te na pompowtryskach osiągają bez problemu takie przebiegi, kolega z pracy ma Fabię, ostatnio miała coś koło 327tys.km, żyje, działa, jeździ,

się dba się ma, nie będzie prawidłowej obsługi to i nowe i stare zdechnie



#394 Share Kaszlak79

Kaszlak79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie→Głubczycki→Klisino

Napisany 15 styczeń 2015 - 20:47

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Teraz W 124 to szmelc, bo większość tych aut jest u kresu ich motoryzacyjnego życia. Ale znajdźcie mi dziś auto jakiejkolwiek marki na miarę tego starego merca. Ja do dziś bardzo dobrze wspominam Audi 80 B4, ale dziś większość tych aut jest zużyta.


Edytowany przez Kaszlak79, 15 styczeń 2015 - 20:50.


#395 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 15 styczeń 2015 - 20:57

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Na taksówkach do dziś jeżdżą W124, przejedź wiejską wyboistą żwirówką z prędkością 100km/h to zobaczysz że do dziś mało który wóz oferuje taki komfort. Zadbany egzemplarz potrafi kosztować tyle co nowy koreaniec, niedaleko mnie koleś trudni się sprowadzaniem starych merców, idą jak ciepłe bułeczki mimo że za 124 śpiewa nawet ponad 20tys.... 



#396 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 16 styczeń 2015 - 18:10

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Zwłaszcza, że w dobitych taksówkach rzadko który amortyzator trzyma. Nie wiem w jakich miastach jeszcze jeżdżą takie sprzęty na taxi. Ale w dużych jest tego sprzętu coraz mniej. A i w małych taksiarze się tego pozbywają. Bo to nie dość, że paliwożerne, mało dynamiczne to gnije i już dobite. Ludzie sprowadzają takie auta, ale w stanie kolekcjonerskim za duże pieniądze. Z małym przebiegiem, których nie kupi taksówkarz. Więc nie wpieraj tutaj nikomu, że stary zdezelowany 124 z przebiegiem kilkuset tys km zapewni jakiś wyjątkowy komfort na żwirówce. Bo rzadko który będzie stanie utrzymać się na niej jadąc 100. W środku będzie brzęczało i telepało. A nie wiadomo czy zgniłe podwozie wytrzyma i się koło nie urwie.



#397 Share Kaszlak79

Kaszlak79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie→Głubczycki→Klisino

Napisany 16 styczeń 2015 - 18:32

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Racja, stare są dobre tylko wino i czasy, tego nie przeskoczysz. Z tym kołem to już jednak przesada, żaden normalny diagnosta nie przepuści czegoś takiego, a ci co by przepuścili, to już diagnostami nie są. Mój ojciec ma W 201 z 1988 roku i da się tym jeszcze bezpiecznie jeździć. Jak to napisał bratrolnika, się dba, się ma. A że auto odstaje już znacznie od dzisiejszych standardów, no cóż, ma 27 lat... Na pewno nie opłaca się już takich starutkich aut naprawiać u mechaników, co chwilę coś wyskakuje. Kupisz nowe to masz spokój na parę ładnych lat, osobiście jeszcze tego zaszczytu nie dostąpiłem w życiu, kasa idzie na rozwój i remont chałupy -_- .



#398 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2723 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 16 styczeń 2015 - 19:16

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Skoro u Niemca przeszedł TUV to koło nie odpadnie, równie dobrze można znaleźć 5 letnie auto z przebiegiem 300tys km jak i 20-kilku letniego merca z takim przebiegiem, i na pewno w mercu będzie ciszej i będzie bardziej niezawodny. Taka mała ciekawostka - w 1999r W124 w raporcie tuv aut  8-9 letnich miał usterkowość 4.8%, dziś roczne auta jedynie mogą się pochwalić taką niezawodnością i to też nie wszystkie. Także lepszy stary merc czy audi niż nowy koreański chevrolet czy dacia 


Edytowany przez pawel885, 16 styczeń 2015 - 19:42.


#399 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 16 styczeń 2015 - 20:07

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Witam .A jak oceniacie Kie Sorento 2.5 CRDI ? Pozdrawiam .


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 06:02
  •  

#400 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 19 styczeń 2015 - 10:57

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

U Niemca może i 124 przeszedł tuv ale lata temu. Niestety większość aut jeżdżących w Polsce tego przeglądu na dzień dzisiejszy w Niemczech by nie przeszło. Pomijam już fakt, że większość tych aut do polski trafiało właśnie dlatego, że w Niemczech tuv nie przeszło. Co by nie pisać 124 lata świetności ma za sobą. A motoryzacja przez te lata poszła tak do przodu, że na dzień dzisiejszy nowy golf czy astra a nawet ceed oferują cichszą i bezpieczniejszą jazdę. Okupioną mniejszym spalaniem paliwa.



Podobne tematy