Zaloguj się, aby obserwować  
wieslaw16

Wzrost oleju w silniku Jumz a ubytek w hydraulice-przyczyna

Polecane posty

wieslaw16    79

Mam jumza od roku do tej pory sprawował się dobrze pracował u mie na 30 hektarach do tej pory w silniku nie było żadnych ubytków ani wzrostu stanu oleju, dziś sprawdzam olej a tu zdziwienie na miarce sporo ponad górny stan natomiast w hydraulice w zbiorniku ubyło oleju.Mam prośbę może ktoś mi pomóc i podać możliwe przyczny tej awarji i od czego zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Kolego pompa się rozszczelniła (hydrauliki), koszt nowej 200-300 zł więc nie warto się bawić w regenerację.... I na przyszłość lej do hydrauliki ten sam olej co do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

a z którego roku jumz? A pompy te w jumzach to ogólnie troche cienkie są jak na takie zapotrzebowanie ja np. mówie tak bo mam osprzęt i troche cienkie pompy i rozdzielacze


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Ciągnik jest z roku 1982 jak go kupiłem rok temu miał założoną nową pompę od wspomagania a olej był w hydraulice taki sam jak w silniku superol,ostatnio pracował z włączoną pompą podnośnika przy zasiewach i mam prośbę z pytaniem jeśli rozszczelniła się pompa to która z nich.Od podnośnika czy od wspomagania może?Zgóry dziękuję za każdą wskazówkę i pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Wyłączyć pompę od podnośnika i pojeździć, ale tak, żeby trochę pomęczyć układ. Jeśli nie przepompuje oleju, to podnośnikowa, a jeśli przepompuje, to od wspomagania.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj