Zaloguj się, aby obserwować  
liku025

10145 wady zalety, na co patrzeć przy zakupie ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
liku025    1

Witam, znalazłem sobie zetorka 10145 turbo 4x4 w niedziele jade oglądać (dosyć daleko) czy moglibyści mi wypisać wady i zalety tego traktorka na co patrzeć przy zakupie i czy ten ciągnik jest warty swojej ceny ? cena 32tyś zł jak ze spalaniem ? czy częsci są ogólno dostępne czy ciągnik ma jakieś często prześladujące go bolączki ? prosze o szybką odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

tak na szybko to BYŁO, BYŁO i jeszcze raz BYŁO!

 

a tak poważnie - poszukaj bo naprawdę sporo było i o 10145 i 8145 i to właśnie pod kątem kupna czyli na co zwracać uwagę w pierwszych minutach aby się nie wpakować w remonty, bądź składaka z 3 ciągników a dowód rej. od jeszcze innego.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincc360    70

Troche cenią sie te zetory :blink:

Po takich cenach co te zetory stoją na alledrogo wolał bym już kupić ursusa 1614


Gdy Ci smutno, gdy Ci źle weź URSUSA przejedź się!!!
Poszukuje ciężkiego ursusa może być nie na chodzie byle by miał przedni napęd.:)
Kupię przedni napęd do szóstki !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
liku025    1

on ma 160KM ? wiec to troche za dużo, dalej nic nie znalazłem o tym zetorze :/ źle szukam czy poprostu nic nie pisze o tym konkretnym modelu ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu musisz wszystko posprawdzać, a to co wychwycisz że jest wadliwe, to potem jest argumentem do zbicia ceny w dół, więc szuka sie ich jak najwięcej.

Ale w szczególność zobacz na silnik, czy nie kopci, olej w silniku, płyn chłodniczy czy nigdzie się nie "poci", dalej opony ich stan, elementy 3-punktowego układu zawieszenia, hydraulike, itp :)A ze spalaniem to trochę będzie łykać :)A części są dostępne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nitek
      Witam, zastanawiam się nad kupnem ciągnika do prac leśnych, chcem żęby miał ponad 100 km, i była to mocna konstrukcja, temu myśle o 1224 lub 1614.
       
      Chciałbym żeby użytkownicy napisali coś o tych ciągnikach, jak się sprwują, czy są awaryjne, ile spalają.
      Ciągnik wykorzysttwałbym do zrywki dłużycy, lub transportu zrębków przyczepą lub przyczepami.
    • Przez Hen123
      Witam rozważam zakup Zetora 10145 i mam kilka pytań mianowicie:
      1. Czy nadaje się do tura?
      2. Na co zwracać uwagę przy kupnie?
      3. Jaki pług do niego i jaki agregat?
      4. Czy polecacie tę maszynę?
    • Przez _lolo_
      Witam mam problem ze swoim zetorkiem, bowiem ostatnio przy dość ciężkiej orce poczułem dziwny zapach i z pod maski wydobywała się para. po otwarciu maski okazało się że płyn jest wypychany przez korek. myślałem że coś się przycieło ale i tak już skończyłem. wróciłem do domu i problem pojawił się ponownie przy kładzeniu obornika. Moim zdaniem jest to walnięta uszczelka pod głowicą ale nie jestem pewien. POMOCY. bo nie wiem co mam rozbierać.
    • Przez rolmasz
      Witam!
      Czy ktoś z Was zakładał plastikowe błotniki do Zetorów czy ursusów 6cio cylindrowych?
      Szukałem uchwytów jakie wykonują ludzie do zamontowania błotników, znalazłem tylko to. 
       
      Czy format 420x1380mm będzie odpowiedni na koła 14.9x28 ?
       
       
    • Przez KrzysiekSz1990
      Witam,
      Mam problem z zablokowaną skrzynią w ZETORZE 10145. zablokowało całkiem koła. Coś stało się pod deklem, do którego dostęp jest po rozpołowieniu ciągnika. Od góry wszystko wygląda dobrze. tylko widać 2 zablokowane wodziki które tam właśnie wchodzą. Rozjechałem ciągnik ale nie ma możliwości otwarcia tego dekla. Co trzeba zrobić aby się tam dostać? Pościągałem wszystkie segery z 2 wałków które tam wystają ale wkręcając śruby do ściągania dekla rusza się może z 2 mm i dalej nie da się żadną siłą tego ruszyć. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj