arni251

Jaki alternator do c-360 ?

Polecane posty

mtracz    76

Tak ten wąski konektor co jest z tymi dużymi podpisany D+ do kontrolki ladowania.

A te dwa duże B+ do + akumulatora. Dobrze użyć obu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Działa! Dzięki wszystkim za pomoc:)


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ja polecam alternator od Poloneza , Fiata itd.

Na złomie za 50 zł kupi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

Witam .ja w swojej 4011 zamatowalem juz 2 gi go i mi nie działa, jest to chyba z golfa2 a ten pierwszy od jakiegoś francuza by :(:(

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A co za różnica z jakiego samochodu ten alternator?

Jak się trafi na uszkodzony to i taki z Poldka nie będzie działać.

Sprawdzić prawidłowość połączeń, podmienić regulator napięcia.

Jakie są objawy w tych alternatorach że nie działają? Kontrolka od ładowania się świeci, nie świeci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Żadna różnica.....Jaki zamontujesz to będzie dobry.Kontrolka ładowania zawsze się świeci jak nie ma ładowania.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie zawsze się świeci jak nie ma ładowania.

A to pytanie zadawałem koledze @wali94.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

u mnie wcale się nie świeci . żarówka wraz przewodem do kontrolki jest sprawna bo sprawdzałem . żeby sprawdzić czy jest ładowanie [połączając na krótko ] ] jak dam od D+ żarówke i do +aku . czy będzie to działało ???

Edytowano przez wali94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Tak,tak będzie działało.Ale jeśli masz sprawną żarówkę i dochodzi do niej napięcie,a mimo to się nie świeci,to mogą być walnięte diody wzbudzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

aha .to ja sobie na krótko sprawdze a jak nie będzie działało to bede dalej myślał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ja mam alternator i jak władam kluczyk do stacyjniki to kontrolka świeci , zapalam odrazu gaśnie.

Zaczyna mrugać gdzieś przy 350-400 obrotów ale to tak minimalnie.

Akumulatory zawsze naładowane.

W lecie jest tak że jak od rana robie w polu na większych obrotach to po obiedzie , pod koniec dnia to akumulatory sa tak doładowane że kontrolka świeci sie już przy 600 obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak,tak będzie działało.Ale jeśli masz sprawną żarówkę i dochodzi do niej napięcie,a mimo to się nie świeci,to mogą być walnięte diody wzbudzenia.

A co ma piernik do wiatraka. Diody wzbudzenia wpływają na kontrolkę dopiero jak alternator pracuje i jest ładowanie.

Jeśli po włączeniu zasilania(włożony kluczyk do stacyjki), a kontrolka się nie świeci to winne są szczotki, zużyte pierścienie ślizgowe, przerwa w uzwojeniu wirnika, uszkodzony regulator napięcia.

 

Sprawdzenie obwodu kontrolki lądowania: Kluczyk w stacyjce, kontrolka nie świeci, odłączamy przewód od alternatora o symbolu D+ i dotykam do masy jak kontrolka się zaświeci to ten obwód mamy sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

podłączyłem na krótko i chodzi jak ta lala .i też miga przy niskich obrotach :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ma migać tylko w granicach 400-500 obrotow dalej musi zgasnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Oryginalny albo od Poloneza :) Do tych ciągników możesz wsadzić obojętnie jaki.....Tylko musisz dorobić mocowanie i napinacz :) Taki żeby miał najmniej 55A taki będzie dobry.Możesz wsadzić większy alternator.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

ja mam chyba od skody fabi(?), kupiłem go po regeneracji i pasował bez jakichkolwiek przeróbek mocowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek47150    1

ja mam z BMW z disla ma 80A jest git kupiłem go za 60 zł na szrocie jedź na szrot weż do porównania prądnice i szukaj według mocowań ale bez przeróbek i tak sie nie obejdzie.Musisz patrzeć na ampery im więcej tym lepiej z dislów są mocniejsze alternatory :)

dokładnie z tego wozu BMW 6 E24 E 24 2.8 Alternator BOSCH 80A

Edytowano przez heniek47150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

tematów takich jest mnóstwo, poczytaj sobie

ja mam od Opla Omegi 2,5td 150A, kupiłem za 50 zł na szrocie B)

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiedman1900    0

orginalnie c 360 3p miał założony 44 A ale to zależy ile posiadasz halogenów im więcej amper tym lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha dzięki właśnie tak planowałem zakupić gdzieś na szrocie bo orginale są troche drogie i mają mało A

 

ja myślę o założeniu takiego 80 A bo raczej wystarczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrysek    21

a jak jest z kołem pasowym bo w oplu, bmw jest na pasek płaski, czy pasuje koło od oryginalnego alternatora 3p ??? proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj