Zaloguj się, aby obserwować  
toma1996

Klaksony od fiata 125p do T-25

Polecane posty

toma1996    0

Witam chciałbym załozyć 2 klaksony od fiata 125 p (wysoko tonowy i nisko tonowy ) do t-25 tylko niewiem jak podłączyc ponieważ klakson w t 25 ma 2 wyjscia na kabelki i dotego masa(-) do ramy(CHYBA) , a w fiatowskich jest jedno wejscie na kabel czyli + a śruba do przykecenia (masa) (-). Próbowałem jakoś podłączyć ale nie działa . klaksony 100% sprawne.

 

Klakson T-25

 

post-52392-0-27880800-1338902272_thumb.jpg

 

post-52392-0-73812300-1338902330_thumb.jpg

 

Klakson Fiat 125p

 

post-52392-0-88974400-1338902327_thumb.jpg

 

 

Z góry dziekuję i pozdrawiam wszystkich .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster    0

Ostatnio naprawiałem klakson w t-25

 

Schemat o ile się nie mylę to

 

jeden przewód dochodzący do klaksony to + a drugi to masa którą załącza przełącznik przy kierownicy. ( sterowanie masą )

 

Także jak chcesz podłączyć te klaksony od 125p to musisz podłączyć jeden przewód + (ten na którym będzie 12v bo nie pamiętam koloru) do tego jednego złącza a ten drugi do masy klaksonu tylko zrób jakiąś izolacje klaksonu od masy bo będzie ci trąbił cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toma1996    0

doszłem do tego iż prąd nie dochodzi do klaksonu . Odkręciłem włącznik i stykłem 2 kable od włącznika i tak nic nie trąbiło bo myślałem ze moze włącznik zepsuty ale nie . klakson jest na 100 % dobrze przykręcony wiec co morze być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster    0

Jeżeli masz miernik to sprawdź czy dochodzi prąd do klaksonu

Jeżeli nie masz miernika to weź jakaś żarówkę i sprawdź.

Zobacz też czy nie masz spalonego bezpiecznika. 1 od dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toma1996    0

Dzięki booster . Juz problem rozwiązany przyczyną był przepalony bezpiecznik. Klakson działa super . W krutce montaż kogutów.

 

Dzieki i pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj