Skocz do zawartości

Zdjęcie

Regularne zapowietrzanie


27 odpowiedzi na ten temat

#1 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2012 - 10:39

Regularne zapowietrzanie Witam wszystkih mam taki problem z moim FM550 od jakiegoś czasu regularnie się zapowietsza ,zmieniłem filtr pompke paliwowo ,wszystkie przewody wyczyściłem zbiornik dzień dwa jest ok a potem znowu kiha prosze o pomoc pozdrawiam .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regularne zapowietrzanie Dzisiaj, 21:01
  •  

#2 Share jonkszi

jonkszi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów, Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:KPK KUMURUN,, Gniotsa nie złamiotsa"
    Technika rolnicza i nie tylko.

Napisany 03 czerwiec 2012 - 11:11

Regularne zapowietrzanie W zbiorniku masz jakiś syf rozbierz pompke paliwową ręczną i zobacz po takimi dyszami ja u 3p znalazłem tam ziarnko nie wiadomo skąd ziarenko jeczmienia i co troche mi się zapowietrzał zrobiłem co było trzeba i teraz chodzi. no i wyczyść zbiorniki.

#3 Share kamin60

kamin60

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2012 - 11:45

Regularne zapowietrzanie Przecież pisze że zmienił pompkę. przewody, wyczyścił zbiornik. W odstojniku ci się zbiera brud ?? czy jest czysty??.

#4 Share leszcz8

leszcz8

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Mińska Mazowieckiego

Napisany 03 czerwiec 2012 - 12:13

Regularne zapowietrzanie Też tak miałem w MF 255 . Potrafił zgasnąć w najmniej oczekiwanym momencie , na środku drogi . W zeszłym roku z żniwa jechałem z gnojem polną drogą , która prowadziła przez moją kukurydzę , i mi tam zgasł . Nie miałem ze sobą telefonu więc poszedłem do domu po ojca . Jak przyjechaliśmy drugim traktorem żeby go z holować to stały już tam dwa bizony :lol:
Nie chciał nawet zapalić z zaciągu , a jak zapalił to po chwili gasł .
Nie wiem jak u ciebie bo inny model traktora masz , ale pewnie jest podobnie . Pod bakiem jest zaworek , a w zaworku jest taki mały siatkowy filtr , w moim przypadku był on oblepiony cały taką galaretą . Wypierdzieliłem go stamtąd i bez niego jest dobrze . Ty też go się pozbądź i nie będzie ci się zapowietrzał .

Jeśli pomogłem daj strzałkę w górę .
Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

#5 Share jonkszi

jonkszi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów, Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:KPK KUMURUN,, Gniotsa nie złamiotsa"
    Technika rolnicza i nie tylko.

Napisany 03 czerwiec 2012 - 13:15

Regularne zapowietrzanie

Przecież pisze że zmienił pompkę. przewody, wyczyścił zbiornik. W odstojniku ci się zbiera brud ?? czy jest czysty??.


ale z powrotem mogło naciągnać jak mówił że jeżdził z 2 dni wiem co mówie bo miałem tak 2 razy raz był jeczmien nasiono a na sianie pszenicy ozimej znalazłem niewiadomo skąd z świerku igłe a bak i inne ciągle są zamknięte wiec niewiem skąd się to brało.

#6 Share kamin60

kamin60

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 czerwiec 2012 - 19:55

Regularne zapowietrzanie

Też tak miałem w MF 255 . Potrafił zgasnąć w najmniej oczekiwanym momencie , na środku drogi . W zeszłym roku z żniwa jechałem z gnojem polną drogą , która prowadziła przez moją kukurydzę , i mi tam zgasł . Nie miałem ze sobą telefonu więc poszedłem do domu po ojca . Jak przyjechaliśmy drugim traktorem żeby go z holować to stały już tam dwa bizony :lol:
Nie chciał nawet zapalić z zaciągu , a jak zapalił to po chwili gasł .
Nie wiem jak u ciebie bo inny model traktora masz , ale pewnie jest podobnie . Pod bakiem jest zaworek , a w zaworku jest taki mały siatkowy filtr , w moim przypadku był on oblepiony cały taką galaretą . Wypierdzieliłem go stamtąd i bez niego jest dobrze . Ty też go się pozbądź i nie będzie ci się zapowietrzał .

Jeśli pomogłem daj strzałkę w górę .

Masz racje ja tak miałem w ursusie 4011. Wypierdzieliłem kranik z siatką i zasadziłem normalny bez, tyle że zbierało się wtedy w odstojniku i też gasł,aż wziąłem myjkę wypucowałem zbiornik poczyściłem wszystkie przewody i jako tako teraz. Drugą sprawą jest brudne paliwo jest w nich dużo bio a z tego tyle różnych śmieci. Jeśli bierzesz na Statoilu w banki lub beczki mogą być brudne i lejesz wtedy z brudami więc podczas tankowania radze przecedzić co i tak mało daje ale zawsze

#7 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 czerwiec 2012 - 11:33

Regularne zapowietrzanie w MF 550 zbiorik jest na dole w zbiorniku jest pewnie jakieś sitko tyle że niema tam dostępu bo jest zaspawane więdz podłączyłem przewud zasilającyv od pompki wkręciłem na miejsce korka spustowego no i było ok dwa dni pryskam reczke i stop znowu zapowietrzony .

#8 Share krzysztofcvb

krzysztofcvb

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LCH

Napisany 05 czerwiec 2012 - 06:52

Regularne zapowietrzanie Ja w swoim mf 590 miałem identycznie, problem był w tym ze w przewodzie znalazłem kawałek gumki który blokował paliwo. Sprwawdz czy korek od paliwa przepuszcza powietrze. Zdejmowałeś bak . Z prawej strony jest przykręcony pływak zdejmij go i przypatrz sie baku. Ja u siebie zmalazłem kawałek drewna.
MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

#9 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 czerwiec 2012 - 10:32

Regularne zapowietrzanie Korek terz zmieniłem na nowy czyli powietrze przepuszcza przewody wszystkie są nowe zbiornik zdejmowałem dwa razy i czyściłem ze wszystkicz śmieci były frzgmenty uszczelek i inne śmiecie

#10 Share krzysztofcvb

krzysztofcvb

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LCH

Napisany 06 czerwiec 2012 - 14:39

Regularne zapowietrzanie Wlej paliwo do butelki 5 litrowej i umieść ją powyzej pompki zeby paliwo mogło swobodnie spływać. Zapowitrza Ci sie na wysokich czy niskich obrotach??

W tej chwili mam u siebie w 590 malutki filerek paliwa przy baku oraz zawór zwrotny bo paliwo się cofało.
Jednego dnia nawet 10 razy sie zapowietrzał a teraz mam spokój :D
MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regularne zapowietrzanie Dzisiaj, 21:01
  •  

#11 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 czerwiec 2012 - 14:41

Regularne zapowietrzanie Zapowietrza się na wysokich obrotach ,miałem taki zworek zwrotny ale go wyżuciłem bo nie działał

#12 Share krzysztofcvb

krzysztofcvb

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LCH

Napisany 11 czerwiec 2012 - 19:49

Regularne zapowietrzanie Ja u siebie filterek paliwa mam przed zaworem bo mi z baku jaki czarny syf leci chyba kawałki rdzy. W jakim sensie nie działał ten zaworek nie przepuszczał paliwa czy paliwo cofało sie do baku. Może przewody masz jakieś przy pompie nie dokręcone.
MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

#13 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 11 czerwiec 2012 - 20:03

Regularne zapowietrzanie Może zaworki w pompce paliwowej zużyły się lub wypadły i nie zaciąga paliwa.

#14 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2012 - 11:02

Regularne zapowietrzanie Zaworek nie dziłał bo puszczał paliwo z powrotem do zbiornika ,a zaworki są nowe wraz z pompko .Pompka ciągnie bo między zbiornkiem a pompką zamontowałem taką gruche do podpompywania paliwa do pompki jak się zapowietrzy ,żeby nie męczyć się pompką i żeby było szybciej paliwo w pompce spowrotem ,a jak jest zapowietszony to ta gruha jest zciągnięta do środka poprostu powietsze ją wessało i jest płaska ,wtedy luzuje rrzewód przy pompce powietsze się uwalnia i gruha wraca do swojch pierwotnych kształtów .

#15 Share Rolnik1973

Rolnik1973

    Polska w naszych rękach

  • Members
  • PipPipPip
  • 2887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUBELSKIE [ LBI ]
  • Zainteresowania:Pamiętaj! Kupując zagraniczne produkty wspierasz konkurencję która wykańcza nasz kraj.

Napisany 13 czerwiec 2012 - 11:41

Regularne zapowietrzanie To coś zapchane na wyjściu ze zbiornika skoro robi podciśnienie i nie idzie paliwo.

#16 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 13 czerwiec 2012 - 12:42

Regularne zapowietrzanie Mieszacie pojęcia. Co innego zapowietrzanie się, a co innego gaśnięcie silnika z niedostatku paliwa przy zanieczyszczonych przewodach itp. Przy zużytych pompach rotacyjnych w silnikach perkinsa zachodzi podobne zjawisko, tj zagrzany silnik gaśnie jakby się zapowietrzał. Metoda , prowizoryczna, na sprzwdzenie zuzycia głowicy pompy, to schłodzenia jej zimną wodą. Jeśli tą gruszkę zasysa, to wiadomo, że problem leży w zanieczyszczeniu odcinka układu paliwowego od pompy do zbiornika paliwa.

Edytowany przez zorzyk2, 13 czerwiec 2012 - 12:44.


#17 Share gejc76

gejc76

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 czerwiec 2012 - 17:23

Regularne zapowietrzanie Przewody raczej nie są zaphane bo są nowe ,a co to jest ta pompa rotacyjna

#18 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 13 czerwiec 2012 - 18:05

Regularne zapowietrzanie Mowa o wtryskowej. Przewody mogą być nowe, bo w nich zazwyczaj się nie zapycha, tylko w króćcach, kranikach, czy sitkach im towarzyszącym. Korek wymieniałeś, ale sprawdź czy przy tym zatrzymaniu silnika, przy otwieraniu korka nie towarzyszy głośny syk . Czy próbowałeś dmuchnąć w przewód ssący by zabulgotało w zbiorniku. Może całość sprawdzania zacznij od wyczyszczenia zbiornika, kranika i tp. elementy na wyjściu ze zbiornika. Nie mam takiego ciągnika i nie wiem jak to jest rozwiązane od strony konstrukcyjnej, faktem jest narastające podciśnienie , które zatrzymuje dopływ paliwa.

Edytowany przez zorzyk2, 13 czerwiec 2012 - 18:05.


#19 Share sznajdik

sznajdik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 950 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BBI
  • Zainteresowania:mechanika konstruowanie rolnictwo

Napisany 13 czerwiec 2012 - 18:09

Regularne zapowietrzanie Skoro zasysa ci tę gruszkę to odłącz przewód od zbiornika i włóż do bańki np po oleju z ropą i zobacz czy się sytuacja nie powturzy jak nie a raczej nie to wiadomo że zbiornik brudny mimo wszystko

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regularne zapowietrzanie Dzisiaj, 21:01
  •  

#20 Share krzysztofcvb

krzysztofcvb

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LCH

Napisany 13 czerwiec 2012 - 19:44

Regularne zapowietrzanie Tak jak napisałem wcześniej weź butelkę 5l i nalej do niej ropy doczep gdzieś sznurkiem włóż 2 przewody ten zasysający paliwo i od nadmiaru, zobacz co sie będzie działo.

Poluzuj korek (tylko nie zgub go :lol: ) podasz jady lub go wyjmij może pomoże.
MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Podobne tematy