Skocz do zawartości

Zdjęcie

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550

8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share proksa

proksa

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 30 maj 2012 - 16:17

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550 WITAM jestem tu nowy w lutym 2012 kupiłem prasę rolującą john deere 550 z siatką i mam kilka pytań
1. jak uruchomic w niej siatkę nie mam zielonego pojęcia co i jak z tym zrobić fajnie było by o jaki zdjęcia albo dokładny OPIS.
2.przy wypuszczaniu beli pasy stają się lużne i 1 lub 2 pasy przytrzaskuje mi przy zamykaniu komory da sie cos z tym zrobić bo na dzień dzisiejszy muszę wychodzić z traktora i je odciągaćpasy a to nie robota

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550 Dzisiaj, 02:10
  •  

#2 Share Ecopiotr

Ecopiotr

You have the right to stand up and fight for things you belive i

• Members
  • PipPipPip
  • 759 postów

Napisany 01 czerwiec 2012 - 15:40

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550 Sprobuj zadac to pytanie w temacie "John Deere 550". Ja CI nie moge pomoc (sam kupilem 550 w maju), ale na forum pisza ludzie z doswiadczeniem.

Sprobuj podjac kontakt z SZCZEWKO lub tupac 12 lub mariuszd93, moze beda Ci w stanie pomoc. Powodzenia!

#3 Share ekozar

ekozar

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 87 postów

Napisany 03 czerwiec 2012 - 21:17

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550 zaj napend a jak zamykasz i przed zatrzaśnięciem włącz

#4 Share endrju00711

endrju00711

Rolnik - Lotnik :D

• Members
  • PipPipPip
  • 853 postów

Napisany 21 czerwiec 2012 - 08:02

prasa rolująca POMOY!!! JOHN DEERE550 Witam, problem z przytrzaskiwaniem pasów to efekt mało wydajnej hydrauliki ciągnika, tzn albo używasz ciągnika z hydrauliką o małej wydajności pompy (np c 360), albo zamykasz komorę na małych obrotach silnika (ciężar klapy powoduje szybsze wyciskanie oleju z siłowników podnoszenia komory do ciągnika niż napływ oleju z ciągnika do siłownika napięcia pasów)

#5 Share Ecopiotr

Ecopiotr