Skocz do zawartości

Zdjęcie

224 problem z dyszlem


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 22 maj 2012 - 19:35

224 problem z dyszlem Witam
Jak w temacie mam problem z dyszlem, tzn. mam niesamowite problemy z wyciągnięciem blokady do przestawienia z wersji transportowej na roboczą i odwrotnie.


Może mi ktoś poradzić jak to wyregulować żeby było dobrze?
A dwa, może mi ktoś podesłać fotki prasy z oryginalnym zestawem hydraulicznym do rozstawiani prasy?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
224 problem z dyszlem Dzisiaj, 03:30
  •  

#2 Share wojtekpodkarpacie

wojtekpodkarpacie

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 maj 2012 - 20:10

224 problem z dyszlem Kolego moim zdaniem może być nie posmarowany cały mechanizm ewentualnie może być już wytarty ewentualnie mający jakieś ubytki ten bolec który służy do przestawiania mechanizmu. U nas jak czasem jest tego typu problem a nie mamy czasu aby to naprawiać bo praca goni wówczas najlepszy jest klucz do wszystkiego, czytaj młotek :)
Jeżeli ma ktoś więcej doświadczenia w tym temacie też chętnie się dowiem.
KPK Kumurun Team

#3 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 22 maj 2012 - 20:37

224 problem z dyszlem U mnie też było ciężko bo się trochę wytarło od przestawiania i prasa opierała się o ten bolec blokujący. Pomogło wstawienie kawałka blachy miedzy zaczep a prasę

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#4 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3920 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 22 maj 2012 - 21:20

224 problem z dyszlem Właśnie miałem Ci polecić podłożenie blachy, u mnie pomogło że bez problemu składam/rozkładam za pomocą linki a wcześniej i z pomocą "klucza do wszystkiego" ciężko było ruszyć bolec.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
224 problem z dyszlem Dzisiaj, 03:30
  •  

#5 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 22 maj 2012 - 21:45

224 problem z dyszlem tam chyba w originale chyba jakaś blacha jest? bo z tego co pamiętam jak smarowałem to coś było przykręcone.

#6 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 22 maj 2012 - 22:01

224 problem z dyszlem tak jest ale z biegiem czasu się to wyrabia. Ja podspawałem blachę 3mm

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#7 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 maj 2012 - 22:11

224 problem z dyszlem U nas pomogło zamontowanie siłownika do składania dyszla. Ojciec sam się zastanawiał czemu tak późno na to wpadł.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
224 problem z dyszlem Dzisiaj, 03:30
  •  

#8 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 11 czerwiec 2012 - 17:11

224 problem z dyszlem Jeśli układ jest sprawny a prasa garażowana to KONIECZNIE rozbieramy cały ten mechanizm , szlifujemy papierem ściernym bolce i oczka w których są zamontowane , oś dzwigni włączającej , smarujemy TYLKO tą blachę po której slizga się dyszel w trakcie przestawiania - > mechanizmu bolców , spręzyn (przy dyszlu i przy kole) lepiej nie smarowac bo w sezonie łatwo zajdzie kurzem i będzie znów problem , a na "sucho" działa jak trzeba :)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


Podobne tematy