Skocz do zawartości

Zdjęcie

stuki w górnej części silnika zetor 10145


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 10 listopad 2007 - 18:51

stuki w górnej części silnika zetor 10145 Mam taki problem: po remoncie silnika w zetorze 10145 okazalo sie ze po odpaleniu
slychac glosne stuki w gornej czesci silnika, wymieniony zostal zestaw naprawczy 
na 1 cylindrze oraz glowica jest po wymianie 
zaworow wydechowych, splanowana, dotarte zostaly gniazda zaworow, wymienione koncowki wtryskiwaczy, nowe turbo, luzy zaworowe 
ustawione zostaly na 0,3mm, zaplon ustawiony na znaki.
Nigdy przy remoncie silnika nie 
spotkalem sie z takim problemem.Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.
Dodam  ze wymienialem tlok poniewaz zostal nadpalony z winy przeciekania  turbiny
i spalania oleju na 1 cylindrze.Teraz wszystko jest poskladane prawidlowo, tak jak wczesniej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki w górnej części silnika zetor 10145 Dzisiaj, 00:04
  •  

#2 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 listopad 2007 - 19:50

stuki w górnej części silnika zetor 10145 Mierzyłeś odległość płaszczyzny tłoka w GMP od płaszczyzny kadłuba przy dobieraniu uszczelki głowicy?

#3 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 10 listopad 2007 - 23:54

stuki w górnej części silnika zetor 10145

Mierzyłeś odległość płaszczyzny tłoka w GMP od płaszczyzny kadłuba przy dobieraniu uszczelki głowicy?

Chyba nie chcesz powiedzieć że tłok wystaje ponad blok ??

#4 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 11 listopad 2007 - 09:34

stuki w górnej części silnika zetor 10145 ja tam miałem w C-360 B) ale stukał tylko jak się silnik rozgżał, na tłoku były odbite gniazda zaworów, traktor jeździł tak ponad 10 lat B)

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#5 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 11 listopad 2007 - 09:52

stuki w górnej części silnika zetor 10145 wątpię aby uderzał tłok o głowicę bo te stuki ujawniają sie dopiero po uruchomieniu silnika a jak obracamy wałem bez gazu to wszystko jest ok ,może to wina końcówek wtryskiwaczy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki w górnej części silnika zetor 10145 Dzisiaj, 00:04
  •  

#6 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 11 listopad 2007 - 10:12

stuki w górnej części silnika zetor 10145

wątpię aby uderzał tłok o głowicę bo te stuki ujawniają sie dopiero po uruchomieniu silnika a jak obracamy wałem bez gazu to wszystko jest ok ,może to wina końcówek wtryskiwaczy


Przy obracaniu wałem nie bedzie słychać uderzeń tłoka w głowice, słychać dopiero po odpaleniu, a ze wzrostem obrotów stukanie powinno sie nasilać.

#7 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 11 listopad 2007 - 13:10

stuki w górnej części silnika zetor 10145 Zdjąłem głowicę i rzeczywiście tłok uderza delikatnie w głowicę. Nawet patrząc z boku w GMP pierwszego i czwartego cylindra tłok pierwszego cylindra jest minimalnie wyżej. Czy może to być wina tłoka, jeżeli nie to jak poradzić sobie z taką usterką, czy są w sprzedaży uszczelki pod głowicę o różnych grubościach?

#8 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2007 - 13:23

stuki w górnej części silnika zetor 10145 Ja bym zmieniał na 4 komplety identyczne, a uszczelki są 1,2 i 1,5 mm o ile dobrze pamiętam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki w górnej części silnika zetor 10145 Dzisiaj, 00:04
  •  

#9 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 14 listopad 2007 - 21:46

stuki w górnej części silnika zetor 10145 i po problemie tłok był wadliwy(jakiś prywaciarski wyróB),był dłuższy o 0.8mm.Po wymianie na nowy(Mahle) wszystko jest ok

Podobne tematy