Irek28

Pytanko T-25

Polecane posty

Irek28    0

Witam. Mam pytanko co to za część na tyn zdjęciu?. Ta część znajduje się pod przełącznikami świateł i po chwili pracy ciągnikiem strasznie się grzeje i aż topi tam kable.Ewentualnie proszę mi powiedzieć jaka to moze być przyczyna grzania tych kabli.

Proszę o pomoc i dziękuje z góry.

post-51101-0-91392400-1337441955_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Tak to jest jakiś opornik chyba do niego kable od świateł są podłączone na pewno nie wiem w środku w nim jest tylko sprężyna.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irek28    0

Ok tylko czemu po jakimś czasie to się grzeje, topi kable i nawet brakuje ładowania wtedy. Dodam tylko, że tam idą 3 białe i 2 czerwone, i właśnie te czerwone się topią, a światła nie są do tej puszki podłączone. Może być to zwiazane ze zbyt dużym ładowaniem, alternator jest od dużego fiata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Być może masz zwarcie w instalacji. A jak nie to odłącz to całkowicie zepnij przewody razem za izoluj i po kłopocie.To jest opornik żeby świecy żarowej nie spalić.Ja odłączyłem to cudo i świeca grzeję bez ale tylko do 30 sekund i władek pali zimą bez ale a na tym dziadostwie to mogłem 5 minut grzać i miał problem a do tego jest podłączony kabel od alternatora także ładowanie przechodzi przez niego i też się grzeje amperomierz pokazuję ze słabo ładuje. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irek28    0

Kolego z tego co kojażę to do tego opornika idzie Pięć kabli 3 biale i 2 czerwone czyli mam je wszystkie spiąć razem ze sobą tak ??, a jak bym ich nie spią to nie bedzie ładowania? A czy przez duże ładowanie może też tam topic te przewody ??

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Też może być ale to po zegarze by było widać jak jest za dużo wysunięta na plus to jest za duże.sprawdź miernikiem jak jest 14,5 V to jest dobrze jeżeli więcej to regulator do wymiany za dużo sadzi w akumulatory i się grzeje.Po odpaleniu wskazówka wychyli się na połowę wskaźnika potem zbliża się do zera i koło zera się utrzymuje to jest dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irek28    0

Własnie że według wzkaznika pokazuje dobre ładowanie, akumulatory maja rok niecały tylko że niby pokazuje to ładowanie a puzniej nie odpale go i musze z prostownikiem latać :D. A jak by był zepsuty regulator napięcia to by też pokazywał ładowanie?? To co kolego mówiłeś przedtem o tych przewodach co idą do tego opornika to mam ich spiąć razem wszystkie Pięć przewodów?? czyli 3 biale i 2 czerwone. A jak bym ich nie spinał to bedzie ladowanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Zmień całą instalację na tą z c-360. Jak już się zaczną problemy z tą ruską instalacją to nigdy już nie będzie spokoju ciągle coś będzie trzeba grzebać...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zepnij je razem tylko nie na tym oporniku tylko śrubka 5 wszystkie kable razem skręcić taśma i zaizolować jak nie złączysz razem to nie będzie przejścia na świecę żarową.Ale poszukaj kolego jakiegoś zwarcia bo jak ty odpalisz a potem latasz z prostownikiem to masz gdzieś zwarcie.Być może że opornik ma w sobie zwarcie i rozładowuje akumulatory.A ładowanie sprawdź :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

a do tego jest podłączony kabel od alternatora także ładowanie przechodzi przez niego i też się grzeje amperomierz pokazuję ze słabo ładuje. :) Pozdrawiam

Bajki piszesz kolego.

 

Zmień całą instalację na tą z c-360. Jak już się zaczną problemy z tą ruską instalacją to nigdy już nie będzie spokoju ciągle coś będzie trzeba grzebać...

A co niby ma sprawiać te problemy i w czym instalacja od C-360 jest lepsza? Może to że nie ma świecy i problem znika?

 

Kolego @Irek28 masz działająca kontrolkę świecy żarowej? Nie świeci się przypadkiem?

Sprawdź czy po włączeniu "masy" - odpaleniu ciągnika nie grzeje się świeca żarowa. Jeśli tak to sprawdź stacyjkę, Prawdopodobnie ona do wymiany, ma zwarty styk od świecy.

Przewody się grzeją bo są brudne połączenia na oporniku dodatkowym świecy( Jak widać na załączonym zdjęciu), rozkręcić i przeczyścić i już nie będzie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Jesli chodzi o jakosc instalacji w ruskim ciagniku to jest ona okropna. Tez mialem z nia wiele problemow. Okolo dwa lata temu zmienilam cala instalacje wraz z alrernatorem. Wszystko bylo dobrze a jakis miesiac temu zbowu zrobilo sie jakies zwarcie. Jak bym mial drugi raz robic to tez bym zalozyl od c360.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

 

 

 

A co niby ma sprawiać te problemy i w czym instalacja od C-360 jest lepsza? Może to że nie ma świecy i problem znika?

 

 

 

Napiszę tak. Jeśli ktoś ma ciągnik od nowości nic nie grzebał w instalacji i to nawet to w miarę chodzi i kable są grube i chyba dobre jakościowo. Ale jak się kupi a ktoś w nim już coś kombinował kleił itp. to ciężko się później w tym połapać.

 

W czym instalacja od c-360 jest lepsza? Według mnie najważniejsze to dużo prostszy schemat, łatwiej znaleźć usterkę, większa ilość bezpieczników, i nie ma tych puszek typu: przekaźnik rozrusznika zewnętrzny regulator napięcia itp. wadą może jest, że te instalacje obecne są zrobione ze strasznie cienkich kabli ale jak się nie przesila oświetleniem to powinno chodzić. Wszystko zależy od sposobu użytkowania .

 

A świecę można też przecież podłączyć nawet jak już ktoś się uprze to przez ten opornik albo inny aby te 9 V było.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Regulator napiecia musi byc. Przy nowej instalacji i nowym alternatorze regulator napiecia jest juz wbudowany w alternator.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

Przy zapalaniu wladmirca , silnik dostaje lewych obrotów co to za przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Przy zapalaniu wladmirca , silnik dostaje lewych obrotów co to za przyczyna???

 

 

Sprawdź kąt wtrysku paliwa, może być za wczesny, jak ustawić kąt już opisałem w

Pomoc w opisie znaków na kole pasowym w T-25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-25    0

Mam Pytanie. czy przy władku można przyśpieszy obroty wałka wom.

Edytowano przez t-25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

na ciepłym silniku może to się zdarzyć gdy jest słaby akumulator

chodziło mi o to ,,Przy zapalaniu wladmirca , silnik dostaje lewych obrotów co to za przyczyna???"

po prostu nie zauważyłem ostatniej strony

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- jedynie obrotami silnika, ponieważ IWANEK nie posiada dwóch prędkości, ani regulacji wału odbioru mocy, i nie wiem o czym piszesz GoRAL1- co ma z tym wspólnego słaby akumulator i ciepły silnik ,chyba żle zrozumiałeś to, o co koledze chodzi :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-25    0

chciałbym szybsze obroty ponieważ mamy tą przystawkę od młocarni i chcielibyśmy t-25 napędzac krajzege a ma troche zawolne obroty wałka wom , a i czy władek powinien miec od nowości sprężarke [hodzi o te I wersje]

Edytowano przez t-25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj